Ladění a tuning motorek umíme ze všeho nejlíp!

Tovární verze motorek Ducati, Aprilia nebo Moto Guzzi s radostí upravíme podle vašich představ. Vyměnit sériový výfuk, páky, karbonové kryty nebo blatníky, nasadit offroadové padací rámy, tyhle úpravy jsou pro nás zaběhlá rutina. Vybavení si buď sami vyberete ve značkovém konfigurátoru jako to má Ducati, nebo z online katalogů Aprilia případně Moto Guzzi. Nebo se stavíte k nám na showroom a vybavení vybereme společně, pak můžeme kombinovat značkovou výbavu od výrobců s produkty značek Rizoma, CNC Racing nebo dalších.  Ze všeho nejvíc si každopádně libujeme v přestavbách okruhových motorek. Jde nám to skvěle, jak potvrzují jejich nadšení majitelé. Pro nás je to taková třešnička na dortu servisních prací, když poladíme tovární verze mašiny a pak předáváme majitelům tyhle krásky.

 

Ducati Streetfighter V4S ultimate carbon edition

Když k nám přijde zákazník se vzácnou kombinací dobrého vkusu s vášní pro tuning a doplní to neomezeným rozpočtem, my jsme rozhodně ve svém živlu! Tento Ducati Streetfighter V4S 2023 má na sobě řádný ranec karbonu od Ducati performance nebo Rizoma. Z karbonu má přední štít, boční winglety, přední blatník a další ranec krytů. Plast na tomto Streetfighteru najdete stěží, maximálně v průhledném víku krytu spojky od CNC racing. Majitel si dopřál také titanovou koncovku výfuku od Akrapovič, která je homologovaná na silniční provoz. Zajímavou a funkční vychytávkou jsou zrcátka Rizoma. Které se dají před jízdou na okruhu otočit do vodorovné polohy a díky minimálnímu odporu vzduchu je nemusíte sundávat.

 

Kovářova kobyla nesmí chodit bosá

Tahle Aprilia RSV4 ve výbavě factory patří šéfovi naší organizace. Dali jsme si na ní fest záležet! Capo di tutti capi nerad prohrává a musí nás řádně reprezentovat i na okruzích, ne jenom na showroomu. Z původní tovární verze RSV4 zbyl jen rám, nádrž, motor a odpružení. Zbytek má šéfík poladěný kompletně v racing módu. Jeho RSVčko jsme osadili laminátovými kapotami s racingovým plexi štítem a sedlem. Vybrali jsme mu výfuk Akrapovič original pro Aprilia včetně palivové mapy určené pouze na okruhy. Na okruhové jezdění se vždycky hodí reverzní řazení, použili jsme tedy přepákování od PP tuning.  Sílu motoru musí krotit adekvátně silné brzdy. Nasadili jsme brzdové pumpy Brembo 19 RCS Corsa Corta, závodní řešení pro maximální brzdný účinek. Navíc předchází vadnutí brzd, stejně jako další část brzdového systému, což jsou desky Brembo racing Z04. Šéfova Aprilia RSV4 je obutá do Pneumatik Pirelli Slick. Z dalších detailů zmíníme ještě horní brýle od CNC Racing a víko od nádrže od stejného výrobce. Díky této konfiguraci RSV4 našeho šéfa jen tak někdo nepředjede, garanzia!

 

Posunujte své jezdecké limity díky tuningu mašiny

Pokud uvažujete o úpravě tovární verze motorky, my jsme vždycky připravení podat pomocnou ruku.  Poradíme, pomůžeme s výběrem vhodného vybavení a ve finále všechno vybavení na vaši mašinu nahodíme. Snížíme její váhu, navýšíme výkon motoru, zlepšíme aerodynamiku, vyměníme brzdy, výfuk nebo jen poladíme design mašiny. Záleží jen na vás, jak moc si s ní chcete vyhrát. Za těch 20 let co servisujeme italský mašiny a skútry máme furt stejný kluky mechaniky. O vaše mašiny se postarají jak o vlastní famílii. Když budete mít pocit, že by vaše motorka zasloužila poladit, ozvěte se Davidovi Kulkovi na telefon 603 877 089 nebo pište na mail servis@dmoto.cz . Veškeré informace o nabídce našeho servisu a ceník najdete zde.

 

Chcete mít náskok díky technice, jako náš capo?

 

Ozvěte se nám. Na co sáhneme, to se nám povede!

 

 

Vypadají rychle, i když stojí...