Novinky Ducati 2017

Novinky Ducati 2017 byly kompletně odhaleny v Milánu v pondělí 7. listopadu. Dvě novinky otevírají nižší segment k již existujícím modelovým řadám Ducati- Multistrada 950 a Monster 797. Ducati Supersport je jediná letošní ryzí novinka. Kompletně je přepracovaný Monster 1200 v základní i S verzi. Ke Scramblerům přibyly do rodiny 2 další kusy: Café Racer a Desert Sled. Posledním prezentovaným modelem byla kráska z limitované série 1299 Superleggera, první sériová motorka na světě s karbonovým rámem.

 

Ducati Multistrada 950

Malá Multistrada. Ikona touringového ježdění se otevírá pro nové zájemce, kterým vadila zbytečně velká síla, velikost a vysoká pořizovací cena Multistrady 1200. Multistradu 950 pohání živý a dostatečně silný motor Testastretta. Motor sice nese označení 950, ale v reálu má objem 937 ccm a naladěn je na 113 koní při 9000 rpm. Ve standartu máte jízdní režimy a o bezpečnost se stará Ducati safety pack-  skládá se ze systémů ABS Bosch a Ducati traction control.

karta motorky

 

Ducati Monster 797

Do rodiny Monsterů se vrací dvouventilový vzduchem chlazený motor. Ten nese označení 797, ale ve skutečnosti má objem 803 ccm. Motor je naladěn na 75 koní a v kombinaci s hmotností 193 kg včetně pohonných hmot nabídne spoustu zábavy. Cílem tohoto nového modelu je přitáhnout nové příznivce značky Ducati. Plně viditelný rám potěší určitě i ortodoxní příznivce značky.

karta motorky

 

Ducati Supersport

Smíchejte dohromady všestrannost Multistrady a závodní DNA Panigale a máte Supersport. Sportovní a elegantní design integruje prvky supersportů jako je jednostranná kyvná vidlice, tvar nádrže a kompaktní zadní tlumič, díky němuž je zadní kolo plně viditelné. Ergonomický trojúhelník umožňuje jezdci a spolujezdci, aby seděli v pohodlné a uvolněné jízdní pozici i na delších trasách. Supersport představuje nejnovější vývoj rámu Ducati Trellis, který používá motor jako nosný prvek a přispívá k udržení nízké pohotovostní hmotnosti motorky na 210 kg. Vysokou úroveň aktivní bezpečnosti zajišťuje balík jízdních asistentů. Ducati Safety Pack (DSP). Ve vrcholné verzi S je vybaven závodní převodovkou Ducati quick shift, která jezdci umožňuje měnit rychlostní stupeň bez použití spojky.

Karty motorek Supersport

 

Ducati Scrambler Desert Sled

Desert Sled je evolucí modelu Urban Enduro. Přináší novou pozici jezdce díky vyššímu sedadlu a zesílený příhradový rám. Stejně jako ostatní Scramblery ho pohání vzduchem chlazeným motor o objemu 803 ccm spojený se šestistupňovou převodovkou. Desert Sled je obutý do pro něj speciálně navržených pneumatik Pirelli Scorpion Rally.

karta motorky Desert Sled

 

Ducati Scrambler Café Racer

Café Racer s číslem 54 je odkazem na legendárního závodníka Bruna Spaggiariho. Ducati navazuje na černo-zlatý vzhled tohoto stroje, který doplňuje skvěle vypadající koncovka výfuku Termignoni. Café Racer bude disponovat výkonem 75 koní, váha je 188 kg. Jako každý správný Café Racer má i tento sportovně zkosená řidítka a RZ umístěnou na boku kyvné vidlice, aby vizuálně nenarušovala siluetu motocyklu.

karta motorky

 

Ducati Monster 1200 S / 1200

Zapomeňte na facelift, tohle je kompletně nová motorka. Přepracovaná je nádrž, zadek motocyklu, zcela nová jsou světla. Asi největší tahák je Ducati quick shift a balík elektroniky, který je kompletně použit z modelu 1299 Panigale. Stejně jako u menšího modelu i zde je ocelová nádrž. Největší Monster bude stále k dispozici ve dvou verzích, a to 1200 a 1200S. Nový je i motor Testastretta 11° DS, který nabízí 150 koní při 9250 rpm, což je oproti stávajícímu modelu nárůst o 15 koní. Hmotnost motocyklu počítejte 211 kg ve standardní verzi nebo 209 kg u verze S. Model S bude osazen kompletně nastavitelným podvozkem Öhlins, brzdy Brembo M50 krotí kotouče o průměru 330 mm.

Monster 1200 S

 Monster 1200

 

Ducati 1299 Superleggera

První sériově vyráběná motorka, která je osazena na karbonový rám, má karbonovou zadní vidlici a kola. Výsledkem je stroj s pohotovostní hmotností 167 kg. Suchá hmotnost je neuvěřitelných 156 kg.. Rám je lehčí o 1,7 kg, což je rozdíl 40% oproti standardu. Kyvná vidlice je lehčí o 0,9 kg, což je 18% rozdíl oproti standartní hlidníkové, kola jsou lehčí o 1,4 kg a nabízí o 26% menší valivý odpor na předním a 44% na zadním kole. Výkon dvouválce Superquadro o objemu 1285 ccm je úctyhodných 215 koní. Pokud už se vidíte, jak s ní kroužíte na okruhu, tak vás bohužel zklameme. Vyrobeno bude pouze 500 kusů a cena každého z nich je 78 000 EUR. Možná si říkáte proč ne, ale máte smůlu. Limitovaná série je vyprodaná, všech 500 kusů je již objednáno.

1299 Superleggera