Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak

599.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Amore na první pohled, je tak?

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

 Multistrada Pikes Peak je další model který rozvíjí koncept 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, pérování, ABS a trakce. Závodní podvozek Öhlins vám otevírá netušené možnosti. Nic vám nestojí v cestě. Pikes Peak je připravena na největší sportovní výzvy díky vrcholné úrovni výbavy. O odpružení motorky se stará sportovní stavitelná přední vidlice Öhlins a zadní tlumič TTX36 téže značky. O řádný koncert se stará homologovaný výfuk Termignoni. Design, závodní barvy, karbonové komponenty, tyto detaily vzdávají hold úspěchům modelu Ducati Multistrada ve známém americkém závodu do vrchu- Pikes Peak Hill Climb Race.

 

 

Dálnice si dává k snídani, závodní okruhy k obědu a serpentiny k večeři

 

152 koní čeká, až otočíte zápěstím

Dvouválec Ducati Testastretta DVT 1200 je motor plnící emisní normu EURO 4. Motor používá systém proměnného časování vstřikování Desmodromic- 4 ventil s desmodromickým ventilovým rozvodem vám umožňuje využívat dostatečný výkon a točivý moment při nízkých provozních otáčkách. Motor je chlazený kapalinou. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod hnací síly je řešen pomocí řetězu.

 

Promění každou silnici v circuito da corsa

Podvozek Multistrady 1200 Pikes Peak dodal specialista závodního odpružení Öhlins. Přední kolo používá plně nastavitelnou upside-down vidlici Öhlins 48 mm s povrchovou úpravou Titan. Vzadu je plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.

 

Zastavíte na pětníku

Multistradu 1200 Pikes Peak krotí brzdy Brembo M50 Evo se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Ve předu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen.

 

Šlápněte na to, jste pod maximální protezione

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Vyberte si!

Máte k dispozici 152 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení motorky, systému ABS a řízení motorky.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Pomůžou vám také další jízdní asistenty-  Ducati Traction Control, dále DTC je regulace možného prokluzu zadního kola. Ducati Wheelie Control - kontrola proti zvedání předního kola při rozjezdu. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Multistradě a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování.

 

Ostatní macchine budou vedle této vypadat jako bicicletta

Full LED přední světlomety využívají také technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1200 Pikes Peak je zvíře připravené ke skoku.

 

Tak tahle bude trhat asfalto z autostrada

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš i tuto motorku vybavit příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy nebo třeba příplatkové sedlo. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

 

 

Vybavíme vás velmi elegante. Vše co ladí k Multistradě Pikes Peak

150-200hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec
Zdvihový objem:
1198,4 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
152 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
128 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1529 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins 48 mm s povrchovou úpravou TiN
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR 17
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Evo, ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Palivová nádrž:
20 L
Suchá hmotnost:
208 kg
Barva motorky:
Livrea Pikes Peak - červená s bílým pruhem, červený rám
Přístroje:
plně barevný 5“ TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 825 - 845 mm
Poznámka:
olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km, jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, plně LED diodové osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, elektronický podvozek, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, Ducati Multimedia Systém (DMS), plně barevný TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)

599.000 Kč včetně DPH

Chci koupit