Ducati Monster 1200 S

429.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Klidné projíždky prostě nesnese

 

Better, faster, Monster!

Nový Monster 1200 S pro sezonu 2017. Zapomeňte na facelift, tohle je nová motorka. A opět kombinuje klasické prvky Monsterů a závodního vybavení S modelů- příhradový rám a řízení ostré jako břitva, špičkové odpružení od závodních specialistů Öhlins, závodní převodovku Ducati Quick Shift a kompletní balík elektroniky z Panigale 1299 včetně Ducati data analyzer. Nový motor dává 150 hp. Síla motoru versus váha 212 kg včetně kapalin, monster zátah už od nízkých otáček, nastavitelné sedlo a ostatní moderní technologie udělají z každé vaší jízdy sérii návalů radosti.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

 

147 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Monsteru 1200 S je nový, kapalinou chlazený dvouválec Testastretta, o objemu 1198 ccm, s desmodromickým, 4 ventilovým rozvodem. Motor je vyroben tak, aby byl nedílnou součástí rámu motorky. Maximální výkon motor dává 147 hp při 8 750 otáčkách, maximální točivý moment 124 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 750 otáčkách.  Sekundární vzduchový systém je podobný tomu, který je používán na 1299 Panigale. Řízený proud čistého vzduchu se vstřikuje do výfukového potrubí, což umožňuje úplnou oxidaci horkých výfukových plynů, účelnější dělení uhlovodíků a oxidu uhelnatého, což snižuje emise motoru. Motor nově plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru.

 

Tak tahle bude trhat asfalto

Převodovka Monsteru S je šestistupňová. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadící páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu  převodových stupňů.

 

Brzděte na doraz, podvozek si poradí

Monster 1200 S krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu, který může jezdec i zcela vypnout. Přední 4 pístové brzdy Monobloc M50 krotí kotouče o průměru 330 mm, jsou doplněny 245mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístkovým třmenem. Přední odružení je zajištěno plně stavitelnou Öhlins vidlicí průměru 48mm a zdvihu 130mm. Zadní náprava je plně stavitelná Öhlins. Je použita hliníková jednostranná kyvná vidlice o zdvihu 149 mm. Na silnici i na okruhu vás spolehlivě udrží pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a motorkou

Velkým tahákem této motorky je kompletní balík elektroniky převzatý z Panigale 1299, včetně Ducati Data Analyzeru. Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 147 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Masivní výkon vám pomůžou krotit jízdní asistenty- Ducati Safety Pack, který se u modelu Monster 1200 skládá z Ducati Traction Control- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola a Ducati Wheelie Control- osmistupňová kontrola zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu motorky. Safety pack uzavírá systém ABS 9,1 Bosch s funkcí brždění v náklonu.

 

Vybral jste machinna perfetta

Jízdní parametry zobrazuje barevný TFT displej. Pro Monster typické oblé čelní světlo rámované obnaženou vidlicí je doplněno LED technologií, zadní světlo je plně z LED. Výška nastavitelného pohodlného sedla od země je volitelná mezi výškami 79,5 až 82 cm od vozovky. Tu správnou pozici si jistě najdete i vy. Sedadlo pro spolujezdce má kryt v barvě motorky. Tento model je dostupný v červené a šedé barvě.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

 

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* Dual Spark
Zdvihový objem:
1198,4 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
147 hp / 8750 rpm
Točivý moment:
124 Nm / 7250 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová Ducati Quick Shift
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
41 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1 485 mm
Sklon:
23.5°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice 48mm Öhlins, upside-down
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zadní odpružení:
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins . Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
152 mm
Zadní ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Přední brzdy:
2 x 330mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
16,5 l
Suchá hmotnost:
185 kg
Barva motorky:
červená Ducati, šedá Liquid concrete grey
Přístroje:
Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (Bosch cornering ABS + DTC + DWC), Ride by wire, Anti-theft system ready, DMS ready, DDA, LED světla, USB, kryt sedadla spolujezdce
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
variabilní 795 - 820 mm

429.000 Kč včetně DPH

Chci koupit