Moto Guzzi V9 Roamer

261 900,- Kč

Amore na první pohled, je tak?

Moto Guzzi V9 Roamer, lehký a svižný nástupce legendární motorky Nevada 750. Roamer je bravurní kombinací klasického designu s dotaženou povrchovou úpravou karoserie a dalších součástí motorky. Velká pozornost byla věnována detailům ráfků kol- 19 " vepředu a 16" vzadu, které jsou matně černé a jsou zakončeny diamantovým ořezem, stejně jako multifunkční digitální palubní deska s kruhovým číselníkem. V9 Roamer  podporuje úspěšnou tradici moto Guzzi, která udržuje celkovou hmotnost motorky na minimu. Pohotovostní hmotnost 199 kg je pro svou třídu vskutku rekord. Snížená hmotnost stroje, kombinovaná se stabilním podvozkem a dostatečným kroutícím momentem V2 motoru, dává jezdci radost a potěšení z jízdy při každém přidání plynu.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Pohodlí za řidítky V9 Roamer bylo vylepšeno odlišnou jízdní polohou, díky footpegům montovaným o 100 mm dozadu a o 35 mm výše. Výhoda je dvojnásobná: pozice jezdce v sedle je aktivnější, takže je ideální pro maximální využití jízdních vlastností podvozku a zároveň zvětšuje prostor i komfort i pro vyšší jezdce. Sedlo je také nové - charakterizované velkorysým polstrováním- nyní je delší a pohodlnější jak pro jezdce, tak pro spolujezdce. Výška sedadla od země je pouhých 785 mm a je kombinována s vyvýšenými chromovými řídítky. Díky rozložení sedadlo x řídítka x footpegy tak nabízí všem jezdcům pohodlí, snadnou manipulaci s motorkou při nízkých rychlostech a pocit stability a jistoty při dynamické jízdě.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli. Garanzia!


Motore, který jednoduše zkrotíte

V9 Roamer je vybaven novým motorem Moto Guzzi o objemu 850 cm3. Jedná se samozřejmě o klasický 90 ° příčný, vzduchem chlazený dvouválcový motor. Původní motor byl modernizovaný s hlavním cílem maximalizovat točivý moment a pružnost, klíčové aspekty pro zajištění svižné jízdy a dostatečné porce silniční zábavy. Hliníková kliková skříň je vyztužená v klíčových bodech, má kalibrovanou klikovou hřídel pro delší životnost. Systém mazání je navržen tak, aby lépe chladil a snížil pohlcování výkonu ve prospěch výkonu i spotřeby paliva. Nové jsou trysky pro chlazení pístů, které jsou vybaveny regulačním ventilem a řízením průtoku paliva. V horní části motoru jsou hliníkové hlavy, písty a válce navrženy tak, aby co nejlépe využily objem a úhel sevření válců motoru. Pro vstřikování paliva je použitý elektronický vstřikovací systém Marelli, který v kombinaci s třícestným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým snímačem plní emisní normu Euro 4 . Motor dává maximální točivý moment 62 Nm při pouhých 3000 ot/min, maximální výkon 55 HP je k dispozici při 6 250 ot/min.

 

Vybral jste machinna perfetta, signore!

Dalším vylepšeným aspektem motoru Moto Guzzi V9 je 170 mm suchá jednokotoučová spojka, která zvyšuje robustnost a spolehlivost v provozu. Nová spojka snižuje zatížení páky na řídítkách ve prospěch jednoduchého ovládání a jízdního komfortu. Šestistupňová převodovka, přesná a s měkkou spojkou, těží z výborného rozsahu rychlostních stupňů, které maximálně využívají točivý moment a výkon motoru. Pohon zadního kola je zajištěn kardanovým hřídelem.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí!

Ocelový rám motorky poskytuje optimální rozložení hmotnosti na přední a zadní půlce, čímž zajišťuje jízdní vlastnosti a dynamickou rovnováhu typickou pro všechny motorky Guzzi. Designéři věnovali zvláštní pozornost přední části rámu, která byla kompletně změněna a zesílena. Přináší to novou geometrii řízení, která zaručuje dynamičtější jízdu v zatáčkách, lepší manipulaci v městkém provozu a celkovou jízdní stabilitu. Velká pozornost je věnovaný dokončování detailů rámu. Jeho svařování a lakování. O bezpečné zpomalení Roameru se starají brzdy Brembo ovládané dvoukanálovým systémem ABS. Vepředu brzdí 4 pístkový třmen 320 mm ocelový kotouč. Na zadním kole je kotouč o průměru 260 mm se dvoupístkovým  třmenem.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Vychytávkou systému MGCT je možnost nastavení obvodu zadní pneumatiky, což kompenzuje případ opotřebení nebo použití pneumatiky s jiným profilem než originál. Díky této funkci bude systém řízení trakce vždy přesný.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a motorkou

Elektronické přístrojové vybavení je sdruženo do jednoho kruhového budíku-  rychloměr je vybaven analogovým číselníkem. Všechny ostatní jízdní a okolní parametry jsou zobrazovány v digitálním boxu: počítadlo kilometrů, částečný výlet a denní výlet (s automatickým vynulováním po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, hodiny, venkovní teplota, průměrná rychlost, vybraný režim MGCT, zařazený rychlostní stupeň.

 

I vaše Guzzi V9 Roamer bude connected

Rozsáhlý seznam příslušenství zahrnuje MG-MP, multimediální platformu Moto Guzzi, která propojuje smartphone s motorkou a poskytuje mimořádné množství informací užitečných pro cestu.. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako sofistikovaný multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy. Mezi další standardní funkce patří imobilizér a USB port umístěný pod hlavou řízení.

 

Už k vám jede direttamente z Mandello del Lario

Můžete ukládat informace o jízdě a zkontrolovat je na vašem počítači nebo přímo na vašem smartphonu, analyzovat provedenou trasu a prohlížet provozní parametry motorky bod po bodu. Systém také umožňuje snadno lokalizovat vaši motorku při parkování. MG-MP obsahuje funkci "Upozornění na přilnavost", která replikuje pokyny pro řízení trakce a upozorní vás na případy nadměrného používání dostupné trakce. Díky synergickému použití gyroskopů a informacím přicházejícím z přímého spojení s elektronikou vozu se smartphone stává přesným nástrojem pro změření úhlu náklonu při jízdě.

 

 

 

Vyberte si z barev a příslušentví čím Roamer doplníte

Vybavíme vás velmi elegante

50-100hp
Typ:
Dvouválec do V, úhel 90°, 4-taktní, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
853 ccm
Výkon motoru:
55 hp (40,4 kW) při 6.250 ot/min
Točivý moment:
62 Nm při 3.000 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
Kardanová hřídel
Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1 465 mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba Ø 40 mm
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
16" z lehké slitiny
Přední pneu:
130/90 16"
Zadní odpružení:
dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Zadní zdvih:
97 mm
Zadní ráfek:
16" z lehké slitiny
Zadní pneu:
150/80 16"
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 260 mm, 2-pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
15 litrů
Suchá hmotnost:
199 Kg
Přístroje:
ABS, MGTC, imobilizer, MG-MP
Záruka:
2 roky
Provedení:
Bianco classico, Rosso Rubino, Giallo solare
Výška sedla:
785 mm

261 900,-

Chci koupit