Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro

569 000,- Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Každá správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Multistrada 1200 Enduro Pro je další model který rozvíjí koncept 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, tuhosti pérování, nastavení systému ABS a trakce. Všestrannost a pohodlná jízda různým typem terénu v kombinaci s masivním výkonem motoru 152 koní, pokročilé jízdní asistenty, to všechno má Enduro Pro ve stylovém a exkluzivním designu. Už v základním vybavení motorky získáváte navíc příplatkový terénní paket příslušenství, který beztak potřebujete ke startu vašich terénních dobrodružství. Jde o terénní pneumatiky Pirelli Scorpion Rally, ochranný rám Touratech a titanovou laděnou koncovku výfuku od Termignoni.

 

Tam kde silnice končí, na Multistradě Enduro Pro se začínáte bavit…

Přední část motorky je navržena tak, aby objem nové nádrže dosáhnul 30 litrů paliva. Rozšířený objem paliva je přesně to, co potřebujete v odlehlých oblastech, kde je obtížné natankovat. "zobák" Endura byl prodloužen, aby lépe chránil jezdce od bláta, spolu s nově navrženým předním blatníkem. Oba kryty na straně nádrže jsou vyrobeny v eloxovaného hliníku. Střední a zadní část stroje byla navržena s cílem usnadnit jízdu ve stoje. Pozice jezdce zajišťuje co největší kontrolu při off-road jízdě, ale zároveň dopřává komfort pro dálkové silniční ježdění.

 

Posaďte se, můžete s ní objet svět a vybrat si kterou cestou

 

152 koní čeká, až otočíte zápěstím

Dvouválec Ducati Testastretta je zcela nový motor plnící emisní normu EURO 4. Motor používá systém proměnného časování vstřikování paliva od Bosch. Proměnlivé časování ventilů v kombinaci s elektronicky řízeným vstřikováním paliva dodává masivní maximální výkon 152 koní. Točivý moment má maximální hodnotu 128 Nm a převážná jeho část je dostupná už při provozních otáčkách kolem 3000 rpm. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod hnací síly je řešen pomocí řetězu. Výfukový systém používá 2 lambda sondy, katalyzátor a titanový laděný tlumič od Termignoni.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek Multistrady Enduro byl kompletně přepracovaný, aby zajistil větší prostupnost terénem. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici Sachs o průměru 48 mm, vzadu plně stavitelnou přužící jednotku Sachs, které elektronicky ovládá inovovaný semi-aktivní systém elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension. Vepředu i vzadu máte zdvih 200 mm, dostatečný pro průjezd těžkým terénem a na skoky s motorkou. Multistradu Enduro krotí brzdy Brembo Monobloc a systém ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici dva kotouče o průměru 320 mm, ty brzdí 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu brzdí kotouč o průměru 265 mm 2 pístkový třmen.

 

Klidně na to šlápněte, Ducati je váš Guardiano

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 152 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení motorky, systému ABS a řízení motorky.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a motorkou

Pomůžou vám také další jízdní asistenty-  Ducati Traction Control, dále DTC je regulace možného prokluzu zadního kola. Ducati Wheelie Control - kontrola proti zvedání předního kola při rozjezdu, ABS v Multistradě 1200 Enduro je vybaveno Vehicle Hold Control systémem, který při aktivaci drží kola po zastavení zabržděna. Při rozjezdu do kopce, nebo když jste plně naloženi, se budete starat pouze o regulaci spojky a plynové rukojeti, zatímco "VHC" bude postupně snižovat tlak na zadní brzdu. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. 

 

Neumí vařit, jinak zvládá všechno!

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Enduru a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Jízdní parametry zobrazuje 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Ostatní motorky vedle ní budou vypadat jako bicicletta

Full LED přední světlomety využívají také technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1200 Enduro Pro je zvíře připravené ke skoku.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy nebo kufry. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

150-200hp
Typ:
Dvouválec Testrastretta do L, proměnlivé časování ventilů Desmodromic, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1198.4 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67,9mm
Výkon motoru:
152 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
128 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
Elektronický systém vstřikování paliva Bosch
Výfuky:
Nerezový tlumič výfuku s katalyzátorem a 2 lambda sondy. Titanová koncovka Termignoni
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1,84: 1
Primární převod:
1 = 38/14; 2 = 30/17; 3 = 27/20; 4 = 24/22; 5 = 23/24; 6 = 22/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15
Zadní ozubené kolo:
43
Spojka:
Hydraulická spojka
Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1 594 mm
Přední odpružení:
Sachs 48 mm plně nastavitelná, elektronické ovládání tuhosti odpružení Ducati Skyhook Suspension
Přední zdvih:
200 mm
Přední ráfek:
3 "x 19" z lehké slitiny
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Rally 120/70 R19
Zadní odpružení:
Plně nastavitelná jednotka Sachs, elektronické ovládání tuhosti odpružení Ducati Skyhook Suspension
Zadní zdvih:
200 mm
Zadní ráfek:
4,50 "x 17" z lehké slitiny
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Rally 170/60 R17
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 262 mm, 2-pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
30 litrů
Suchá hmotnost:
232 kg
Přístroje:
plně barevný 5“ TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
870 mm
Poznámka:
Ducati safety packet (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, plně LED diodové osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, elektronický podvozek Ducati Skyhook Suspension, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, Ducati Multimedia Systém (DMS), plně barevný TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS), asistent rozjezdu do kopce VHC (Vehicle Control Hold), boční chrániče nádrže Ducati Performance od Touratech, nízký čelní štít

569 000,-

Chci koupit