Ducati Diavel

469.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Ostatní budou vedle Diavelu vypadat jako bicicletta

 

Na Diavelu nejezdíte, Diavel krotíte

Diavel je již druhou generací tohoto cruiseru, který se za pouhých pár let stal nezaměnitelnou součástí nabídky motorek Ducati.  Diavel vzniknul z vášně pro silné motorky a je ztělesněním sebevědomí a dominance. Svalnaté rysy motorky zepředu umocňují boční vstupy chladiče, který vzniknul, aby se čelní linie Diavelu udržely co nejvíce čisté. Boční chlazení přidává ramena a svalnatost motorce, kterou uzavírá masivní zadní kolo obuté do pneumatiky Pirelli Diablo Rosso II o rozměru 240/45 ZR17. Diavel je zkrátka robustní atlet, který budí zaslouženou pozornost všude, kde se objeví.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

 

152 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Diavelu je Ducati Testastretta 11 ° Dual Spark (DS) – vyvinutý sekcí závodních motorů Ducati Corse. Ducati Testastretta 11 ° DS využívá obrovskou sílu motoru Superbike a činí ji hladší a lineární. Cílem bylo vytvořit motor a kombinovat brutální sílu s co nejvyšší použitelností pro jezdce. Díky tomu si užíváte sílu motoru již od velmi nízkých otáček, točivý moment dosahuje maxima 123 Nm v 8.000 otáčkách a maximum výkonu 152 hp je k dispozici v 9000 otáčkách. Motor plní emisní normu EURO 4. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod je na zadní nápravu přenášený řetězem.

 

Brzděte na doraz, podvozek si poradí

Diavel krotí brzdy Brembo se systémem ABS. Přední 4 pístové brzdy s kotouči o průměru 320 mm jsou doplněny 265mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno plně stavitelnou vidlicí Marzocchi o zdvihu 50mm, zadní náprava je plně stavitelná s progresivní charakteristikou Sachs monoshock. Je použita hliníková jednostranná kyvná vidlice o zdvihu 120 mm.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 152 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Pomůžou vám také další jízdní asistenty- Ducati Traction Control reguluje možný prokluz zadního kola. Jízdní parametry zobrazuje TFT displej. Osvětlení motorky zajišťují LED světla patřičného tvaru a výrazu, který dotváří celkový dojem Diavelu. Výška přepracovaného pohodlného sedla od země je pouze 77 cm, což umožní hodiny radosti z jízdy široké skupině jezdců i nižšího vzrůstu.

 

Tak tahle bude trhat asfalto z autostrada

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Oblečeme, vybavíme. Vše co ladí k Diavelovi...

150-200hp
Typ:
Testastretta 11°DS, kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic
Zdvihový objem:
1198 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
152 hp / 9000 rpm
Točivý moment:
123 Nm / 8000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, oválná vstřikovací jednotka Mikuni, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva hliníkové tlumiče
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1590 mm
Sklon:
28°
Přední odpružení:
Marzocchi 50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
14-ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
120 mm
Zadní ráfek:
14-ti paprskový z lehké slitiny 8.00 x 17
Zadní pneu:
240/45 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc, ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
17 L
Suchá hmotnost:
210 kg
Barva motorky:
černá Dark Stealth
Přístroje:
digitální multifukční LCD display na řídítkách: tachometr, otáčkoměr, hodiny, teplota chladící kapaliny. Kontrolky: neutrál, blinkry, dálková světla, aktivace DTC, nastavení ABS, rezerva paliva, nízký tlak oleje přístrojový panel s TFT barevným displayem na nádrži: zařazený rychlostní stupeň, teplota vzduchu, napětí baterie, 2xdenní počítadlo, najeté km na rezervu, průměrná a okamžitá spotřeba, čas jízdy, signalizace plánovaného servisu. Ovládání nastavení jízdních režimů, ABS, DTC a Ride by Wire
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
770mm

469.000 Kč včetně DPH

Chci koupit