Ducati Ducati Multistrada V4S Grand Tour

26 390 eur

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati Multistrada V4S Grand Tour použitou technikou vychází z motorky Multistrada V4S a je doplněná o výbavu pro jízdu na dlouhé vzdálenosti. Cestování s MTS V4S Grand Tour je díky nim komfortnější, bezpečnější a pohodlnější. Dostupná je v jediném barevném schématu Grand Tour. To kombinuje černošedou barvu karoserie s červenými detaily.

 

Připravená na cestování

Multistrada V4S Grand Tour používá několik technických řešení a elektronických vychytávek převzatých z Multistrady V4 Rally. Její řídítka jsou bez silentbloků napevno namontovaná na hlavě řízení. Tohle řešení poskytuje jezdci přímější pocit z jízdy, aniž by to mělo vliv na přenos provozních vibrací do řídítek. Ve standardní výbavě má Multistrada V4S Grand Tour přední a zadní radary pro adaptivní tempomat ACC a pro monitorování mrtvých úhlů BSD. V továrním balíku výbavy je dále systém monitorování tlaku v pneumatikách TMPS, který zobrazuje tlak v pneumatikách na displeji přístrojové desky, přídavná LED světla nebo bezklíčové otevírání víčka palivové nádrže. Centrální stojan pomáhá jezdci usnadnit a zabezpečit všechny operace s cestovními kufry, od jejich montáže a demontáže až po otevírání a zavírání. Pevné boční kufry s celkovým objemem 60 litrů mají stejný design, jako je barevné schéma mašiny. O teplotní komfort posádky se starají vyhřívaná sedla jezdce i spolujezdce.  Ten má k dispozici prostornější sedlo z Multistrady V4 Rally + jezdec má vyhřívané gripy. Před horkem sálajícím od motoru chrání nové tepelné štíty na kyvné vidlici a na levé straně zadního pomocného rámu. Průduchy na boku motorky jsou u V4S GrandTour uzavíratelné. Přihrádka pro chytrý telefon je nyní odvětrávaná, nehrozí tak jeho přehřívání při zrcadlení navigace na displej mašiny.

 

Multistrada, multimotore, multipersonalita, multimoto

Čtyřválec Granturismo Ducati vyvinula na architektuře supebikového motoru Desmodici stradale, detailně jsme jeho techniku rozebrali v tomto článku. Tady si připomeneme pouze pár klíčových údajů. Tenhle motor si totiž zaslouží pozornost. Za prvé je výrazně menší, za druhé je dokonce lehčí o 1,2 kila, než jeho dvouválcový předchůdce dvouválec Testastretta DVT 1260! Navíc je to první Ducati motor bez desmodromického ovládání ventilů, které Ducati používala ve svých motorech od roku 1956. Desmo rozvody opustila Ducati ve prospěch delších servisních intervalů. Motor V4 Grandturismo používá standardní systém zavírání ventilů pomocí pružin. S novou Multistradou V4 můžete objet 1,5 krát kolem světa. Interval servis ventilů je nastavený na 60 000 kilometrů. Což je dvojnásobný servisní interval oproti dvouválci s desmo rozvody.

 

170 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Čtyřválec Grandturismo je naladěný na maximální výkon 125 kW, tj. 170 koní při 10500 otáčkách za minutu. Maximální točivý moment 125 Nm dosahuje motor při 8 750 otáčkách. V celém pásmu otáček má motor 3 zcela rozdílné charakteristiky. V nízkých otáčkách velice je motor velice kultivovaný a něžný, ve středních otáčkách nastupuje masivní zátah krouťáku- je až o 25% vyšší než u dvouválce Testastretta DVT 1260. Ve vyšších otáčkách je výkon motoru podobný jako u superbiků a vy si užijete čistou adrenalinovou jízdu. Během 10 500 otáček prožijete 3 zcela odlišné režimy výkonnosti motoru. Bude jen na vás, který si z nich nejvíc oblíbíte. 6i stupňová převodovka Multistrady V4S Grand Tour je vybavená obousměrným quickshifterem.

 

Tichý a silný motor, který vás neupeče

Ducati Multistrada V4S Grand Tour využívá ranec vychytávek, které vám zpříjemní jízdu na ní. Oproti dvouválci motor Grandturismo V4 znatelně míň vibruje v celém spektru svých otáček. V4 Granturismo umí vypínat při volnoběžných otáčkách nebo při jízdě z kopce když motor netáhne zadní dva válce, které jsou blíže k jezdci. Tím pádem vám zbytečně netopí pod sedlem. Potěší i výrazně nižší hlučnost motoru a z toho plynoucí akustický komfort. V něm Granturismo V4 válcuje veškerou konkurenci a oceníte ji zvlášť při delších cestách na dálnicích.

 

First class travel

Vývoj podvozku pro Multistradu V4S měl za cíl vyvážit kompromis mezi silničním a offroad naladěním. Zároveň dosáhnout co největší jednoduchostí ovládání jízdy. Monokokový rám ve přední části je kombinovaný s Trellis rámem v zadní části motorky. Vepředu je 19i palcové kolo, zadní kyvná vidlice je oboustranná, zadní kolo má rozměr 17 palců. Tyto úpravy umožňují daleko větší průchodnost a stabilitu při jízdě offroad terénem při zachování ovladatelnosti při sportovní jízdě na silnicích. Rozsahy zdvihů jsou vepředu 170 mm a vzadu 180 mm. Odpružení Multistrady V4S Grand Tour mají na starosti semiaktivní tlumiče Skyhook, které jsou doplněné o další funkce převzaté z Multistrady V4S Rally. První z nich je Autoleveling – samočinná regulace světlé výšky v závislosti na zatížení. Funkce Autolevelling rozpozná nastavení mašiny a samostatně ho upravuje tak, aby se sedlo dostalo do ideální výšky od země. Doplňuje tak manuální nastavení výšky podvozku, ze kterých si jezdec v Multistradách s tímto podvozkem vybírá z možností: 1. jezdec. 2. samotný jezdec plus kufry. 3. jezdec a spolujezdec. 4 jezdec a spolujezdec plus kufry. Další novou funkcí podvozku je Minimum preload – snížení mašiny při stání na místě nebo při pomalé jízdě. Poslední z vychytávka mezi přidanými funkcemi podvozku je Easy Lift, které spočívá v povolení tlumičů pro snadnější zvednutí motorky z bočního stojanu. Pokud jste menšího vzrůstu, můžete si dokoupit snížené sedlo nebo sadu pro snížení podvozku.

 

Radary budou vaši guardiani

Radarový systém pro motorky Ducati vyvinula v úzké spolupráci s firmou Bosch. Multistrada V4 byla první produkční motorka na světě osazená radarovou technologií. Každý radar má kompaktní rozměry 70 x 60 x 28 mm, podobně jako outdoorové kamery a váží pouze 190 gramů. Díky přednímu radaru radaru Ducati má funkci adaptivního tempomatu ACC- Adaptive Cruise Control. Pomocí řízeného brzdění a akcelerace motorka automaticky upravuje vzdálenost od ostatních vozidel kolem sebe. Asistent je funkční při rychlostech mezi 30 a 160 km/ h.  Autorita jízdního asistenta ACC byla omezena jak ve zpomalení, tak ve zrychlení. Tímto je vybalancovaný kompromis bezpečnosti- ACC za vás zkrátka neřídí, pouze umožňuje pohodlnější jízdu zejména na dlouhých dálnicích.  Zadní radar detekuje a hlásí vozidla umístěná v mrtvém úhlu- plocha kterou vedle sebe nevidí ani jezdec, ani za sebou ve zpětném zrcátku. Tento systém BSD - Blind Spot Detection varuje taky před vozidly, které s k vám přibližují zezadu vysokou rychlostí.

 

All inclusive elektronika onboard

Elektronický balíček Multistrady V4S Grand Tour nabízí svým majitelům to nejlepší, co je v současné chvíli dostupné na trhu motorek. Pokud jde o bezpečnost, komfort, výkon a konektivitu, lepší výbavu v aktuálně v motorce zkrátka nenajdete. Inerciální platforma Bosch IMU řídí díky senzorům změny v náklonech a pohybech v celkem 6i osách. Ovládá činnost systémů ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Cornering Lights (DCL) a Vehicle Hold Control (VHC), který usnadňuje opětovné rozjíždění na šikmých cestách. Stejně jako všechny ostatní mašiny série Multistrada V4 je i Grand Tour vybavený navigačním systémem založeným na řešení Phone Mirroring, které umožňuje přeměnit 6,5" TFT přístrojovou desku na barevný mapový navigátor se všemi potřebnými jízdními parametry. Ducati Connect- funkce zrcadlení chytrého telefonu umožňují jednoduché a intuitivní ovládání telefonu a hudby skrze ovladače na řídítkách a zobrazení na displeji. LED světla mají kromě denního režimu i funkci Cornering lights, což je přisvěcování vnitřního okruhu zatáčky.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje stejně jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Multistrada V4 S Grand Tour ti nabízí dostatečný prostor pro individuálním doladění. V katalogu příslušenství jsou různá sedla, sada pro snížení podvozku mašiny nebo několik variant čelního skla. Pokud si přeješ dál navýšit objem její přepravní kapacity, k dispozici jsou ti další varianty příslušenství jako je horní kufr nebo měkká brašna na nádrž. Multistradu V4 S Grand Tour můžeš doladit příslušenstvím z karbonu, pákami a stupačkami z masivního hliníku, dynamickými LED ukazateli směrových světel nebo nádržkami brzdové a spojkové kapaliny opracovanými z masivu. Vše si vybereš v Ducati konfigurátoru. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Stačí jen vzít řidítka do ruky...

 

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec Granturismo, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1158 ccm
Vrtání x zdvih:
83 x 53,5 mm
Výkon motoru:
170 hp - 125 kW @ 10500 rpm
Točivý moment:
125 Nm @ 8750 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a čtyřma Lambda sondami
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Poměr:
1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25
Primární převod:
poměr 1.8:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
hliníková slitina
Rozvor:
1567 mm
Sklon:
24,5°
Přední odpružení:
50 mm plně nastavitelná upside-down vidlice, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3 x 19
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
Zadní odpružení:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
Zadní zdvih:
180 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny 4,5 x 17
Zadní pneu:
plně nastavitelná pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,hliníková oboustranná kyvná vidlice
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M50, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu

Ostatní

Suchá hmotnost:
218 kg
Barva motorky:
Grand Tour
Přístroje:
plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem
Záruka:
2+2 roky bez omezení km (4Ever Multistrada)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 840 - 860 mm
Vybavení:
jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání startování a víčka palivové nádrže Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, , rychlořazení up/down (DQS), přední a zadní radar, adaptivní tempomat ACC, sledování mrtvých úhlů BSD, Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, dodatečná LED světla, monitoring tlaku v pneumatikách TMPS, vyhřívání sedadla jezdce a spolujezdce, vyhřívané gripy řídítek, plastové boční kufry

26 390 eur včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit