Ducati Hypermotard 939

315.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na ni díváte?

 

Tahle motocicletta vám může říkat pane

Zábavě se meze nekladou. Tak by se dal nejlépe charakterizovat nový  Hypermotard 939. Je poháněn novým motorem Testastretta 11 ° o výkonu 110 koní s možností výběru jízdních režimů. Již v základní verzi obsahuje bezpečnostní balíček s Bosch 9MP ABS a kontrolou trakce. Hypermotard 939 je kombinací příkladné ovladatelnosti, přiměřeného výkonu a designu vycházejícího z "dirtbike". Aktuální model je teď ještě odvážnější díky vysoké světlé výšce, vysoké a zúžené zádi a úzkým bokům. Tyto konstrukční prvky charakterizují tuto modelovou řadu.

 

Posaďte se, tohle je motorka pro ty co se rádi baví

 

110 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Hypermotardu 939 je nový, kapalinou chlazený dvouválec Testastretta o objemu 937 ccm. Tento motor byl vyvíjen tak, aby bylo dosaženo dokonalé rovnováhy mezi jeho využitelností a výkonem. Válce motoru svírají úhel 11°, což se osvědčilo u modelové řady Multistrada. Motor dodává maximální výkon 110 hp při 9 000 otáčkách, maximální točivý moment 95 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 500 otáčkách.  

 

Klidně na to šlápněte

Sekundární vzduchový systém je podobný tomu, který je používán na 1299 Panigale. Řízený proud čistého vzduchu se vstřikuje do výfukového potrubí, což umožňuje úplnou oxidaci horkých výfukových plynů, účelnější dělení uhlovodíků a oxidu uhelnatého, což snižuje emise motoru. Motor plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod je na zadní nápravu přenášený řetězem.

 

Brzděte naplno, jste pod maximální protezione

Hypermotard 939 krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS Bosch 9MP, který může jezdec vypnout. Přední 4 pístové třmeny Brembo brzdí kotouče o průměru 320 mm,  vzadu jsou doplněny 245mm kotoučem, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno upside down vidlicí průměru 43mm a zdvihu 170mm. Zadní náprava je plně stavitelná. Vzadu použita hliníková jednostranná kyvná vidlice o zdvihu 150 mm. Na silnici i na okruhu vás spolehlivě udrží závodní pneumatiky Pirelli Diablo Rosso 2.

 

Na Ducati nejezdíte. Ducati krotíte

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky.

 

Sport, touring nebo urban? Ducati je váš guardiano

Máte k dispozici 113 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 75 hp. Pomůžou vám také další jízdní asistenty-  Ducati Traction Control- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola a již zmiňovaný systém ABS, který pracuje s brzdným systémem.

 

Hm, vy tedy víte co je gusto

Jízdní parametry zobrazuje LCD displej.V chráničích rukou jsou integrovány LED blinkry, LED technologie je použita i v ostatních světlech. Hypermotard 939 se může pochlubit hliníkovými 10-paprskovými koly s designem inspirovaným u 1299 Panigale, jasné vyjádření sportovního ducha této motorky, která je dostupná ve dvou barvách- červené a bílé.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Oblečeme, vybavíme. Vše co ladí k Hypermotardovi

100-150hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
110 hp / 9000 rpm
Točivý moment:
95 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Magneti Marelli, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.28/20, 4.26/22, 5.24/23, 6.23/24
Primární převod:
poměr 1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1493 mm
Sklon:
25,5°
Přední odpružení:
Vidlice 43mm, upside-down
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
10-ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
10-ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
180/55 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo, ABS systém Bosch 9MP
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS systém Bosch 9MP
Palivová nádrž:
16 L
Suchá hmotnost:
181 kg
Barva motorky:
červená Ducati, bílá Iceberg White Silk
Přístroje:
LCD display: rychloměr, otáčkoměr, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota motoru, napětí na baterii, denní počítadlo, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, ABS on/off, ukazatel zařazené rychlosti, možnost připojení DDA, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálková světla, nízký tlak oleje, rezerva paliva.
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
870 mm
Poznámka:
Olejový servis: 15.000km/12 měsíců Desmoservis: 30.000km, přepínání jízdních režimů, přepínání výkonu 113/75 HP, Ducati Safety Pack (ABS a DTC-osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, přípraveno k montáži vyhřívaných rukojetí, navigace a alarmu

315.000 Kč včetně DPH

Chci koupit