Ducati Multistrada 1260

439.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Každá pořádná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Ducati nabízí pro sezonu 2018 faceliftovanou Multistradu 1260. Zapomeňte na čistě designový facelift. Tohle je úplně nová mašina. První změnou je nový motor Testastreta DVT o zvětšeném objemu 1 262 ccm. Další změnou je delší rozvor o 5 cm, který do jízdy s ní přináší větší stabilitu. Poslední vítanou novinkou je quickshifter, který řadí jako blesk a šetří vaši levou ruku. U tohoto modelu není v základní výbavě, ale je k mání jako volitelné příslušenství. Multistrada 1260 je dostupná v červené barvě karoserie.

 

Dálnice si dává k snídani, serpentiny k obědu a polní cesty k večeři

Multistrada 1260 je prostě multibike: 4 motorky v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, ABS a kontroly trakce. Variabilita nastavení motorky vám otevírá možnosti jízdy. Nic už vám nestojí v cestě. Multistrada 1260 je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, snadno ovladatelná ve městě a zábavná v lehkém terénu.

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím. Navíc: cuore táhne jak čert. Garanzia!

Díky novému motoru Ducati Testastretta DVT 1262 cm3 je nová Multistrady 1260 ještě víc použitelná pro každodenní ježdění.  Je to díky zvýšenému točivému momentu při nízkém a středním rozsahu otáček motoru. 85% maximálního točivého momentu je k dispozici už při 3500 rpm. Což jsou průměrné otáčky motoru nejčastěji používané při jízdě. Motor zkrátka táhne odspodu jako čert. Maximální točivý moment je 129,5 Nm při 7500 otáčkách. Dvouválec Testastretta je chlazený kapalinou. Má také nový tlumič výfuku. Převodovka Multistrady 1260 S je šestistupňová a je připravena na montáž quickshifteru, který je volitelným příslušenstvím. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek nové  Multistrady 1260 má prodloužený rozvor o 55 mm oproti původní verzi. Je to dáno o 48 mm delší zadní kyvnou vidlicí, o zbytek rozdílu se stará nová přední odpružená vidlice. Přední odpružení používá plně nastavitelnou 48 mm upside-down vidlici. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Sachs, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.  Multistradu 1260 krotí brzdy Brembo Monobloc M4.32 se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici 2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Litá kola jsou obuty do pneumatik Pirelli Scorpion Trail II, které pro Ducati vyvíjela Pirelli na míru pro tuto motorku. Zajímavostí těchto pneumatik je rozdílná přilnavost směsi po obvodu a na krajích pneumatiky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Stačí nastavit a jet

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 158 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení systému ABS a DTC- prokluzu zadního kola.

 

Na Ducati nejezdíte. Ducati krotíte!

O bezpečné brzdění za jakýchkoli podmínek se stará Ducati safety pack, což je balíček jízdních asistentů ABS Bosch 9,1 s funkcí brždění v náklonu spolu s regulací možného prokluzu zadního kola Ducati Traction Control, dále DTC. Pak tu máte Ducati Wheelie Control - asistent proti zvedání předního kola při rozjezdu. Při rozjezdech do kopce uvítáte asistenta VHC.

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno

Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje  5 '' LCD displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data. Multistrada 1260 má přípravu na multimediální systém, který je pro ni další volitelné příslušenství. Můžete k němu připojit svůj smartphone přes Bluetooth a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní máte možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Vybavte si Multistradu podle svého gusta

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta se chýlí ke konci, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i na nerovném terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před náhodným pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. LED světla Vám zlepší viditelnost. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu pro zvýšení bezpečnosti na bahnitých a nerovných cestách.

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a černým krytem čerpadla.

Touring pack - umožňuje jezdci a spolujezdci, aby se na každé cestě cítili bezstarostně. Boční kufry s kapacitou 58 litrů. Vyhřívané rukojeti, centrální stojan pro snadnou údržbu řetězu.

Urban pack - Skládá se z horního kufru o objemu 48 lt, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone na očích i během jízdy.

Prohlédněte si ji ještě znovu ze všech stran

150-200hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů
Zdvihový objem:
1 262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
158 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
129,5 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1529 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo, ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Palivová nádrž:
20 L
Suchá hmotnost:
209 kg
Barva motorky:
červená Ducati
Přístroje:
jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, LCD displej
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 825 - 845 mm

439.000 Kč vč. DPH

Chci koupit