Ducati Multistrada 1200 S

495.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Mamma mia! To je trefa signore!

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Multistrada 1200 S je další model který rozvíjí koncept 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, pérování, ABS a trakce. Systém DSS, Ducati Skyhook Suspension zajišťuje elektronické nastavení odpružení. Variabilita nastavení motorky otevírá možnosti. Nic vám nestojí v cestě. Multistrada 1200 S je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě. Model 1200 S DAIR propojuje motorku s bezpečnostními prvky v oblečení pasažérů- v případě nehody aktivuje airbagy v bundách.

 

Dálnice si dává k snídani,

polní cesty k obědu a horské serpentiny k večeři

 

152 koní čeká, až otočíte zápěstím

Dvouválec Ducati Testastretta DVT 1200 je motor plnící emisní normu EURO 4. Motor používá systém proměnného časování vstřikování Desmodromic- 4 ventil s desmodromickým ventilovým rozvodem vám umožňuje využívat dostatečný výkon a točivý moment při nízkých provozních otáčkách. Motor je chlazený kapalinou. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod hnací síly je řešen pomocí řetězu.

 

Ostatní macchine budou vedle této vypadat jako bicicletta!

Podvozek Multistrady 1200 S ovládá systém DSS, Ducati Skyhook Suspension. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici Sachs 48 mm. Vzadu je plně stavitelná Sachs pružící jednotka, opět DSS a hliníková jednoramenná kyvná vidlice. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.

 

Zastavíte na pětníku

Multistradu 1200 S krotí brzdy Brembo M50 Evo se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Ve předu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen.

 

Šlápněte na to, jste pod maximální protezione

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Stačí si vybrat

Máte k dispozici 152 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Zvolený jízdní režim ovládá také nastavení tuhosti odpružení motorky, systému ABS a řízení motorky.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Pomůžou vám také další jízdní asistenty- Ducati Traction Control, dále DTC je regulace možného prokluzu zadního kola. Ducati Wheelie Control - kontrola proti zvedání předního kola při rozjezdu.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a Multistradou

Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Multistradě a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Full LED přední světlomety využívají také technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1200 S je zvíře připravené ke skoku.

 

Vyberte si Multistradu podle svého gusta

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta se chýlí ke konci, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i na nerovném terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před náhodným pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. LED světla Vám zlepší viditelnost. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu pro zvýšení bezpečnosti na bahnitých a nerovných cestách

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a černým krytem čerpadla.

Touring pack - umožňuje jezdci a spolujezdci, aby se na každé cestě cítili bezstarostně. Boční kufry s kapacitou 58 litrů. Vyhřívané rukojeti, centrální stojan pro snadnou údržbu řetězu.

Urban pack - Skládá se z horního kufru o objemu 48 lt, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone po ruce.

 

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na ni díváte?

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

  

Oblečeme, vybavíme. Vše co ladí k Multistradě

150-200hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů
Zdvihový objem:
1198,4 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
152 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
128 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1529 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down vidlice Sachs 48 mm, inovovaný semi-aktivní systém elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, inovovaný semi-aktivní systém elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension, jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR 17
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Evo, ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Palivová nádrž:
20 L
Suchá hmotnost:
212 kg
Barva motorky:
červená Ducati, bílá Iceberg, šedá Volcano
Přístroje:
jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, plně LED diodové osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, elektronický podvozek, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, Ducati Multimedia Systém (DMS), plně barevný TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 825 - 845 mm

495.000 Kč včetně DPH

Chci koupit