Moto Guzzi V7 III Racer

291 900,- Kč

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

V7 III Racer je nejsportovnějším modelem série V7 III. Najdete mnoho technických a estetických rozdílů, které ho odlišují od předchozí verze V7 II a od ostatních modelů V7 III. Co se týče designových aspektů, V7 III Racer představuje novou grafiku pro chromovou palivovou nádrž se saténovou povrchovou úpravou, kde je viditelně zobrazen červený orel. Jeho odstín připomíná barvu "Rosso Corsa", která byla vybrána k malování rámu a výkyvného ramena u první řady V7 Sport vyrobené v roce 1971. Sportovní duch V7 III Racer je umocněný jeho nádherným, zvlněným sedlem. Podle tradice má Racer jednomístný sportovní vzhled, ale ve skutečnosti nová verze V7 III Racer také pro pro jízdu se spolujezdcem- stejně jako u předchozího modelu lze v případě potřeby snadno odstranit kryt sedadla.  V7 III Racer je vyráběný v číslované sérii, jeho číslo je najdete na štítku umístěném na horním řídícím třmenu.

 

Motore, který jednoduše zkrotíte

Existuje mnoho dvouválcových motorů, ale pouze jeden z nich je příčně uložený do V. Poprvé byl tento motor použitý v roce 1967 kdy se série V7 začala prodávat. Od té doby je příčně uložený motor nedílnou součástí designu této motorky. Motor V7 III byl vyvinutý s cílem zvýšit potěšení z jízdy a zábavy na silnici na maximum a zároveň zaručit vyšší výkon a spolehlivost. Aktuální motor dává maximální výkon 52 koní při 6200 ot/min a krouticí moment 60 Nm při 4900 ot/min. V horní části motoru jsou hliníkové hlavy, písty a válce jsou také zcela nové. Hodnoty vrtání a zdvihu jsou stejné jako u předchozí jednotky (resp. 80 x 74 mm), ani objem motoru se nezměnil. Vstřikování paliva zajišťuje systém od Marelli, ovládaný elektronickou řídící jednotkou. Výfukový systém je rovněž nový, vybavený dvojitým potrubím, které zlepšují tepelnou izolaci. S přívodem pomocného vzduchového systému v hlavicích, kombinovaný s trojvazným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým senzorem aktuální motor Moto Guzzi twin 750 III plní emisní standard Euro 4. 

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Dalším vylepšeným aspektem motoru Moto Guzzi je 170 mm suchá jednokotoučová spojka, která zvyšuje robustnost a spolehlivost v provozu. Nová spojka snižuje zatížení páky na řídítkách ve prospěch jednoduchého ovládání a jízdního komfortu. Šestistupňová převodovka představená v modelu V7 II, přesná a hladká, zůstává nezměněna. V současné verzi využívá odlišného prvního a šestého převodového poměru, což je užitečné pro maximální využití momentové a výkonové charakteristiky motoru.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí!

V Moto Guzzi nezklamali při přepracování rámu motorky V7 III, zůstalo sice stejné rozložení hmotnosti (46% vpředu, 54% vzadu), ale přední část rámu byla kompletně změněna a zesílena. Přináší to novou geometrii řízení, která zaručuje dynamičtější jízdu v zatáčkách, lepší manipulaci v městkém provozu a celkovou jízdní stabilitu. Přední pár tlumičů Kayaba je nový, se staviteleným předpětím v pružině.  Díky své nekompromisní kvalitě a většímu sklonu úchytu k rámu zajišťují progresivní a řízenou odezvu v každé jízdní situaci, a to i při cestování ve dvou. Vzadu se o odpružení stará dvojice tlumičů od závodních specialistů Öhlins. O bezpečné brždění se stará dvoukanálový systém ABS, který zabraňuje zablokování kol během intenzivního brzdění. 

 

Šlápněte na to, jste pod maximální protezione 

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Vychytávkou systému MGCT je možnost nastavení obvodu zadní pneumatiky, což kompenzuje případ opotřebení nebo použití pneumatiky s jiným profilem než originál. Díky této funkci bude systém řízení trakce vždy přesný.

 

I vaše Guzzi může být connected

Multimediální platforma Moto Guzzi je dostupná jako volitelné příslušentví pro novou řadu V7 III. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako sofistikovaný multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Můžete ukládat informace o jízdě a zkontrolovat je na vašem počítači nebo přímo na vašem smartphonu, analyzovat provedenou trasu a prohlížet provozní parametry motorky bod po bodu. Systém také umožňuje snadno lokalizovat vaši motorku při parkování. MG-MP obsahuje funkci "Upozornění na přilnavost", která replikuje pokyny pro řízení trakce a upozorní vás na případy nadměrného používání dostupné trakce. Díky synergickému použití gyroskopů a informacím přicházejícím z přímého spojení s elektronikou vozu se smartphone stává přesným nástrojem pro změření úhlu náklonu při jízdě.

50-100hp
Typ:
Dvouválec do V, úhel 90° , 4-taktní, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
744 ccm
Výkon motoru:
52 hp (38 kW) při 6.200 ot/min
Točivý moment:
60 Nm při 4.900 ot/min
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1.435 mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba Ø 40 mm
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
18" z lehké slitiny
Přední pneu:
100/90 18"
Zadní odpružení:
dva tlumiče Ohlins s nastavitelným předpětím pružin
Zadní zdvih:
118 mm
Zadní ráfek:
17" z lehké slitiny
Zadní pneu:
130/80 17"
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 260 mm, 2-pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
22 litrů
Suchá hmotnost:
213 kg
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
770 mm

291 900,-

Chci koupit