Moto Guzzi California MGX-21

599 900,- Kč

  Tohle je machinna pro Capo di Tutti Capi

MGX, zkratka která znamená Moto Guzzi eXperimental. 21 odkazuje na rok 1921, kdy vyjela  z továrny Mandello del Lario první motorka se značkou Guzzi. MGX-21 vám ukáže budoucnost, posune vás daleko za hranici města a umožní vám jezdit kdekoli. Se vším co budete potřebovat mít stále po ruce, vše odvezete díky integrovaným bočním boxům na zavazadla. Záleží jen na vás, jestli vyrazíte sám nebo přiberete spolucestujícího a usadíte ho na odnímatelnou sedačku. S ničím nesrovnatelný vzhled MGX-21 udělal v motorkářském světě rozruch už při své první prezentaci prototypu. Do finální podoby MGX-21 byly oproti prototypu přidány dva boční tuhé boxy, které nijak nenarušují čistotu designu, kterou se prototyp chlubil. Celková kapacita 58 litrů a přítomnost praktických odnímatelných vnitřních sáčků zaručují dostatečný prostor a praktičnost pro oba cestující. Dominantou motorky je jako obvykle dvouválec do V o objemu úctyhodných 1380 ccm. Červená barva krytu hliníkové hlavy zdůrazňuje výkony, který tento motor poskytuje jezdci při každém otočením plynu.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia!

MGX-21 má nízkou zadní část motorky a přední část je daleko více zvednutá. Už na první pohled vám ukazuje, že tahle motorka hltá kilometry a je to cruiser na dlouhé vzdálenosti. Není to rozhodně žádná laciná póza, která přitahuje pozornost lidí. Originální tvar motorky a tajemný dark look vytvořili návrháři PADC (Piaggio Advanced Design Centre) v Kalifornii. Zvláštní pozornost byla věnována "batwing" designu, který zásadním způsobem přispívá k futuristickému vzhledu motocyklu. Forma a funkčnost se opět spojují v dokonalé rovnováze: pečlivá analýza výpočetní dynamiky tekutin (Computational Fluid Dynamics) s četnými testy v aerodynamickém tunelu vedly k dosažení optimálního proudění vzduchu kolem motorky, aby mohl vzniknout cruiser určený pro dálkové jízdy. Tvary zadní části motorky vycházejí ze stejných studií a testů-  jsou vyrobeny z uhlíkových profilů s dvojitými sériemi vestavěných LED světel.

 

Seznamte se! Říkají mi Flying Fortress...

Na oslavu svého osobního, nezaměnitelného a odvážného stylu používá Moto Guzzi MGX-21  nickname Flying Fortress. Létající pevnost je posedlá pozorností na každý detail: robustní clona světlometů využívá osvětlovací technologii LED DRL, zatímco elektrické ovládací prvky na řídítkách jsou ukončeny kovovými kryty. Karbonem se na Flying fortress rozhodně nešetřilo, je z něj vyrobený přední a zadní blatník, boční kryty palivové nádrže, boční kryty cestovních boxů a kryt motoru. 21 "přední kolo je z lehkých slitin, chráněné lentikulárními kryty z karbonu s malými otvory, kde se paprsky protínají s obvodem kola. Tento designový prvek přináší technickou výhodu zvýšené stability a snadné manipulace díky průchodu vzduchu z jedné strany náboje do druhé, zatímco je motorka v pohybu.

 

Stádo 96 koní čeká, až otočíte zápěstím

MGX-21 pohání motor o objemu 1380 cm3. Jedná se samozřejmě o klasický 90 ° příčný, vzduchem chlazený dvouválcový motor, jak jinak. Jeho maximální výkon je 96 hp při 6500 otáčkách, maximální točivý moment 120 Nm je k dispozici už při 2750 otáčkách za minutu.  Motor je ovládaný systémem ride by wire- elektronickým ovládáním škrtící klapky sání motoru. Systém mazání motoru je navržen tak, aby lépe chladil a snížil pohlcování výkonu ve prospěch výkonu i spotřeby paliva. Pro vstřikování paliva je použitý elektronický vstřikovací systém Marelli, který v kombinaci s třícestným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým snímačem plní emisní normu Euro 4.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a motorkou

MGX-21 je vybavena kompletním balíkem elektronických systémů. Vylepšené elektronické ovládání motoru zahrnuje elektronický akcelerátor „ Ride-by-Wire", který spravuje 3 různé palivové mapy, které snadno vyberete na řídítcích a máte pod kontrolou distribuci síly a točivého momentu v každé jízdní situaci:

• VELOCE využívá veškerý výkon a točivý moment s výkonem, který podporuje výkon a odezvu při každém kroucení škrticí klapky. To je ideální pro dynamickou jízdu a ždímání co MGX 21 dokáže, určeno pro zkušené jezdce;
• TURISMO poskytuje hladší přenos výkonu pro plynulejíší jízdu na dlouhé cestě.
• PIOGGIA je mapa vhodná pro podmínky s nízkou přilnavostí, snižuje točivý moment a řízení motorové brzdy


Nový tempomat Moto Guzzi našlapaný funkcemi prožívá debut právě na MGX-21: tento systém umožňuje jezdci udržovat zvolenou rychlost bez dotyku plynu, stejně jako zvýšení nebo snížení cestovní rychlosti pomocí přepínacího tlačítka na levé straně. Rychlost může být dočasně zvýšena otáčením plynu. Jakmile plyn uvolníte, vrátí se na zvolenou cestovní rychlost. Systém se automaticky odblokuje nejen brzděním nebo stisknutím přepínače, ale i otáčením škrticí klapky v opačném směru. Po uvolnění můžete systém vrátit na poslední nastavenou rychlost, jednoduše stisknutím tlačítka "pokračovat".

 

Neumí vařit, jinak zvládá všechno

Za „batwing“ krytem řídítek se skrývá přístrojový cluster s monochromatickým dotykovým displejem s množstvím provozních informací, najdete zde ukazatel paliva, průměrné a okamžité spotřeby paliva a ukazatele teploty vzduchu a hodiny. Palubní deska MGX-21 nabízí zábavní systém, který obsahuje stereo systém vybavený AM / FM rádiem s 25W zesilovačem, ten je připojen k dvojici reproduktorů. Modul Bluetooth obsluhuje až 5 zařízení a zásuvka USB zaručují úplnou interakci s externími zařízeními, včetně vašeho smartphonu. Ten lze použít jako hudební přehrávač nebo pro nebo ovládání multimediální platformy. MG-MP zvládá telefonní hovory (přijmout a zavěsit přes tlačítka na řídítkách) a může používat funkce rozpoznávání hlasu smartphonu k uskutečňování hovorů nebo aktivaci seznamu skladeb.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí

Nová a na míru pro tento model vyvinutá je dvojitá kolébková trubková konstrukce rámu, vyztužená novými trubkami s většími průměry v přední části a výztužnými deskami v zadní části, využívá důmyslný elastický kinematický montážní systém vyvinutý společností Moto Guzzi, který eliminuje vibrace přenášené do motorky a řidítek. Nicméně v klidovém stavu budete stále cítit pulzace generované silným působením dvou pístů o průměru 104 mm v mamutím bloku motoru o objemu 1380 ccm, které vzrušují i ​​ty nejzkušenější motorkáře. Brzdový systém od Brembo by slušel každé sportovní motorce, ve předu krotí vaše výkony dva ocelové disky o průměru 320 mm červeně lakované 4 pístkové třmeny, vzadu je jeden disk o průměru 282mm. Červené brzdy samozřejmě ladí s červenými kryty válců motoru, tak aby vyzdvihly výstavní osobnost MGX-21. Odpružení nijak nekazí úroveň ostatního vybavení: vepředu pracuje hydraulická vidlice Kaybaba o průměru 45 mm, vzadu najdete dvojici zadních tlumičů, které mají nastavitelné hydraulické prodloužení a předpětí pružiny díky pohodlnému dálkovému ovládání.

 

Dálnice si dává k snídani, silnice k obědu a horské serpentiny k večeři

Dalším aspektem MGX-21, kterému byla věnována zvláštní pozornost, je pozice jezdce. Vysoká řídítka, spolu s předními opěrkami nohou a velmi pohodlným sedlem vzdáleným pouhých 740 mm od země zajišťují dominantní pozici jezdce v sedle, která je zároveň pohodlná pro vaše záda. Je jenom na vás jestli se projedete sám nebo si vezmete někoho s sebou. Pokud jezdíte raději sám, může být část sedla spolujezdce snadno odstraněna,. Místo něj můžete instalovat kryt z karbonových vláken nebo montážní konzolu horního boxu, který je k dispozici v bohaté nabídce příslušenství Moto Guzzi pro MGX-21.

 

I vaše MGX-21 může být connected

Rozsáhlý seznam příslušenství zahrnuje MG-MP, multimediální platformu Moto Guzzi, která propojuje smartphone s motorkou a poskytuje mimořádné množství informací užitečných pro cestu.. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako sofistikovaný multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.

 

Už k vám jede direttamente z Mandello del Lario

Můžete ukládat informace o jízdě a zkontrolovat je na vašem počítači nebo přímo na vašem smartphonu, analyzovat provedenou trasu a prohlížet provozní parametry motorky bod po bodu. Systém také umožňuje snadno lokalizovat vaši motorku při parkování. MG-MP obsahuje funkci "Upozornění na přilnavost", která replikuje pokyny pro řízení trakce a upozorní vás na případy nadměrného používání dostupné trakce. Díky synergickému použití gyroskopů a informacím přicházejícím z přímého spojení s elektronikou vozu se smartphone stává přesným nástrojem pro změření úhlu náklonu při jízdě.

Vyberte si z příslušenství, čím MGX 21 doplníte

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp
Typ:
Dvouválec do V, úhel 90°, 4-taktní, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
1380 ccm
Výkon motoru:
96 hp (71 kW) při 6.500 ot/min
Točivý moment:
120 Nm při 2.750 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
Kardanová hřídel
Rozvor:
1 700mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba Ø 45 mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
21" z lehké slitiny s krytem z karbonu
Přední pneu:
120/70 21"
Zadní odpružení:
dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Zadní zdvih:
120 mm
Zadní ráfek:
16" z lehké slitiny
Zadní pneu:
180/60 16"
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 282 mm, 2-pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
20,5 litru
Suchá hmotnost:
337 kg
Barva motorky:
Nero matt
Přístroje:
ABS, MGTC, MG-MP, LED DRL
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
740 mm

599 900,-

Chci koupit