Aprilia Tuono V4 RR

414 900,- Kč

Amore na první pohled je tak?

 

Na Tuono RR nejezdíte, Tuono RR krotíte

Silniční verze Aprilie Tuono V4 RR. Nejsilnější naháč na trhu pohání čtyřválec do V o objemu 1077 ccm, který když vytočíte na max, vytáhnete z něj úctyhodných 175 koní. Tuono modelové řady 2017 přináší kompletní balík elektronických jízdních asistentů převzatých ze superbiku Aprilia RSV4 a elektronickou  převodovku Aprilia Quick Shift, která umožňuje jezdci řazení bez uzavření škrtící klapky a bez použití spojky. Hliníková kovaná kola udržují nízkou suchou hmotnost motorky. Tuono V4 RR je k dispozici ve dvou atraktivních barevných provedeních, šedé Portimao a černé Assen.

 

Ostatní budou vedle Tuono V4 RR vypadat jako bicicletta

 

Stádo 175 koní čeká, až otočíte zápěstím

Tuono V4 1100 RR je naháč poháněný motorem V4 o sklonu válců 65 °. Úzká architektura a uložení válců do V je extrémně kompaktní, což pomáhá centralizovat váhu a ideálně rozložit celkové zatížení motorky mezi přední a zadní kolo. Přechod motoru na normu EURO 4 nepřinesl snížení výkonu, jak to bývá běžné u úprav z EURO 3 na 4. Úpravy přinesly zvýšení celkové spolehlivosti a výkonu motoru oproti jeho předchozí variantě, aniž by to mělo vliv na úžasný zvuk, kterým se čtyřválec projevuje. Umožňuje to nový výfukový systém s tlumičem, který má dvojitý senzor kyslíku a zabudovaný ventil. Vstřikovací jednotka motoru Magneti Marelli má podíl na zvýšení maximálky otáček o 500 rpm na novou hranici červených otáček na úrovni 13 000 rpm. Aby se zajistila maximální spolehlivost motoru, snižuje se provozní tření, pístové čepy mají nově povrchovou úpravu DLC. Šestistupňová elektronická převodovka Aprilia Quick Shift umožňuje řazení bez uzavření škrtící klapky a bez použití spojky, nově nabízí také řazení dolů. Sekundární pohon je na zadní nápravu přenášený řetězem.

 

Klidné projížďky prostě nesnese!

Rám a podvozek těží to nejlepší z historických úspěchů Aprilia RSV4, sedminásobného šampióna Světového poháru Superbiků. Na druhé straně přináší novinky v technice brzd a odpružení podvozku. Ve předu brzdový systém Brembo M50 krotí dvojici ocelových disků, se zvětšeným průměrem 330 mm, vzadu má kotouč průměr 220mm. Brzdy ovládá systém Bosch 9.1 MP s funkcí brzdění v náklonu. Silniční verze Aprilia Tuono V4 RR má odpružení od  Sachs, s plně nastavitelným předpětím pružiny zadní nápravy a tuhosti přední vidlice. Tuono RR je obuto do pneumatik Pirelli Diablo Rosso III, které se objevily na trhu letos a přinášejí skvělý kompromis sportovních pneumatik využitelných jak v běžném provozu, tak při pořádné rychtě na okruhu.

 

Klidně na to šlápněte, APRC je váš guardiano

Největší inovace souvisí s elektronikou Aprilia Tuono V4, jde o systém APRC. Aprilia Performance Ride Control je čtvrtá generace tohoto systému, je čerstvě přesunutý ze závodních okruhů moto GP do produkčních motorek. APRC dokonale kooperuje s elektronickým ovládáním škrtící klapky- systémem Ride-by-Wire. Ten umožňuje jezdci vybrat jednu ze tří nových map motoru (Sport, Track, Race). Ty jsou všechny tři "full power", liší se průběhem výkonové křivky motoru, jak rychle dosáhnou maximálky 175 HP. Přesunutí inerční platformy, které umožňuje provoz APRC, zlepšilo přesný monitoring různých dynamických parametrů jízdy.

 

Můžete to kotit jak Lorenzo, elettronica vás pohlídá

Letošní model Tuono V4 krotí tento balík jízdních asistentů asistenty: ATC: Aprilia Traction Control, celkem 8 úrovní nastavení díky praktickému joysticku, nyní má jemnější ladění mezi jednotlivými úrovněmi. AWC: Aprilia Wheelie Control, nastavitelné na 3 úrovně, nabízí mnohem přesnější logiku fungování díky přesunutí inerční plošiny. ALC: Aprilia Launch Control pro použití pouze na trati s 3 nastaveními využívá ještě efektivnější nové provozní strategie. APL: Aprilia Pit Limiter vám umožňuje vybrat a omezit nejvyšší povolenou rychlost v jízdním pruhu na trati nebo jednoduše nastavit dodržování stanovených limitů rychlosti na silnici. ACC: Aprilia Cruise Control. Nové elektronické řízení Ride by wire je zkombinování s pokročilým tempomatem, což oceníte hlavně na delších výletech, protože umožňuje udržet nastavenou rychlost bez dotyku škrticí klapky.

 

Zpomalíte na pětníku i v náklonu, ABS si poradí

Tuono V4 RR je vybaveno systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Bosch 9.1 MP zaručuje maximální bezpečnost na silnici, aniž by bylo nutné obětovat výkony na trati. Systém ABS pracuje se skutečnou hmotností motorky a jejími rozměry. Specifický algoritmus neustále sleduje různé provozní parametry jako je boční zrychlení, tlak aplikovaný na přední brzdovou páku, úhel natočení kola a celkový náklon motorky. Vyhodnocením těchto parametrů Bosch 9.1 MP moduluje brzdný účinek a zaručuje tím vyvážený poměr mezi zpomalením a stabilitou. Nový systém ABS funguje společně se systémem Aprilia RLM, který omezuje zvedání zadního kola při náhlém brzdění. Systém ABS, jemně naladěný podle specifických zkušeností závodní divize Aprilia, lze nastavit na 3 úrovně citlivosti a jezdec ho může zcela vypnout.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

Barevný TFT digitální displej je komplet nový a přináší novou ergonomii zobrazení jízdních parametrů. Dva volitelné layouty obrazovky Road and Race, obě s nočním a denním podsvícením, které zajistí dostatečnou viditelnost údajů i na přímém slunci. Ve volitelném příslušenství, je nová verze V4-MP, multimediální platforma Aprilia, která vám umožní připojit svůj smartphone k Tuonu a z elektronického nastavení kalibračního systému čerpáte data, které mohou být následně staženy do vašeho notebooku pro další analýzu. V4-MP přidává nový protokol připojení, který snižuje spotřebu baterie smartphonu na minimum. Nové Tuono V4, umožňuje správu hlasových příkazů a příchozích / odchozích telefonních hovorů se smartphonem.

 

Už k vám jede direttamente z Noale v Italia!

 

Je libo Akrapovič závodní výfuk, doplňky z karbonu nebo snad V4 MP multimediální platformu? Je to na vás!

150-200hp
Typ:
Čtyřválec do V, kapalinou chlazený motor DOHC
Zdvihový objem:
1077 ccm
Vrtání x zdvih:
81 x 52,3 mm
Výkon motoru:
175 HP při 11 000 ot/min
Točivý moment:
121 Nm při 9 000 ot/min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování, systém Ride by wire
Výfuky:
Výfukové potrubí 4 do 2 do 1, dva snímače kyslíku, boční tlumiče s elektronickým obtokovým ventilem a integrovaným katalyzátorem
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová Aprilia Quickshift
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15
Zadní ozubené kolo:
42
Spojka:
mokrá spojka, hydraulicky ovládaná
Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1450 mm
Přední odpružení:
Sachs
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3,5" x 17"
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
Plně nastavitelná jednotka Sachs monoshock
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
6" x 17"
Zadní pneu:
190/55 ZR 17
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 330 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
kotouč o průměru 220 mm; Brembo třmen, ABS
Palivová nádrž:
18,5 litru
Suchá hmotnost:
211 kg
Barva motorky:
šedá Portimao a černá Assen
Přístroje:
Systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje ovládání řízení trakce (ATC), řízení kol (AWC), řízení startování (ALC), tempomat (ACC) a omezovač rychlosti (APL)
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
825 mm

414 900,-

Chci koupit