Vespa vrací do prodeje jednu ze svých historických ikon a ve speciální číslované edici uvádí model Sei Giorni o objemu motoru 300 ccm. Původní závodní motorku z roku 1951 proměnili inženýři Vespy ve stroj, který kombinuje aktuální technické vybavení Vespy GTS s retro designem, odkazujícím na závodní duši skútrů Vespa. V roce 1951 překvapil tým Piaggio Squadra Corse sportovní svět vítězstvím skútru Vespa před závodními a terénními motorkami v jednom z nejtvrdších závodů té doby. Soutěž Sei Giorni Internazionale se konala v Italském městě Varese a díky zisku devíti zlatých medailí se zrodila legenda Vespa Sport s přídomkem Sei Giorni. Tento původní model se stal jedním z nejpopulárnějších v historii Vespa a nyní je vyhledávaným sběratelským artiklem.
Aktuální verze skútru prošla důkladným redesignem. Původní skútr z padesátých let se stal předobrazem a nový model z něj čerpá charakteristickou estetiku. Nejvýraznější designovou změnou oproti původní verzi je výraznější palivová nádrž, širší větrný štít a větší úložný prostor. Aktuální Sei Giorny pohání 4taktní, 4ventilový motor s elektrickým vstřikováním. Maxiální výkon 15,6 kW je dostupný při 7 750 otáčkách za minutu, kroutící moment má maximum 22 Nm při 5000 otáčkách. Nejvyšší rychlost skútru je omezena na 118 kilometrů za hodinu. O bezpečné zpomalení za jakékoli situace se stará systém ABS, který krotí brzdu na předním kole.
Aby byl zachován původní styl, je Vespa Sei Giorni 300 vyráběna pouze v jednom barevném schématu v kombinaci se sportovními čísly, které odkazují na historický závodní odkaz. Každý z těchto skútrů bude opatřen štítkem, kde je vyraženo individuální výrobní číslo v rámci série. Charakteristickými prvky Sei Giorny jsou "faro basso", nízká poloha předních světel umístěných na předním blatníku a řídítka jednoduchého tvaru, jako je měla původní Vespa Sei Giorni. Sportovní duch je zvýrazněn dalšími černými díly a červenými detaily.
Vespa Sei Giorni nabízí prostorné uložiště pro helmu. Sedadlo je nově tvarované a díky vychytané pozici jezdce mu umožňuje plnou kontrolu nad řízením a komfortní pohodlí i při jízdách na delší vzdálenosti. Přední světlomety obsahují LED, které fungují jako denní světla. Oceníte USB port pro dobíjení vašich telefonů nebo navigací. Provozní údaje zobrazují dva analogové budíky s kontrolkami doplněné o LCD displej s hodinami.