Vespa Sei Giorni

166 666 Kč

Amore na první pohled je tak?

Vespa vrací do prodeje jednu ze svých historických ikon a ve speciální číslované edici uvádí model Sei Giorni o objemu motoru 300 ccm. Původní závodní motorku z roku 1951 proměnili inženýři Vespy ve stroj, který kombinuje aktuální technické vybavení Vespy GTS s retro designem, odkazujícím na závodní duši skútrů Vespa. V roce 1951 překvapil tým Piaggio Squadra Corse sportovní svět vítězstvím skútru Vespa před závodními a terénními motorkami v jednom z nejtvrdších závodů té doby. Soutěž Sei Giorni Internazionale se konala v Italském městě Varese a díky zisku devíti zlatých medailí se zrodila legenda Vespa Sport s přídomkem Sei Giorni. Tento původní model se stal jedním z nejpopulárnějších v historii Vespa a nyní je vyhledávaným sběratelským artiklem. Nová Vespa Sei Giorny bude dostupná během celé další sezony 2018.

 

Klidné projížďky prostě nesnese

Aktuální verze skútru prošla důkladným redesignem. Původní skútr z padesátých let se stal předobrazem a nový model z něj čerpá charakteristickou estetiku. Nejvýraznější designovou změnou oproti původní verzi je výraznější palivová nádrž, širší větrný štít a větší úložný prostor. Aktuální Sei Giorny pohání 4taktní, 4ventilový motor s elektrickým vstřikováním. Maxiální výkon 15,6 kW je dostupný při 7 750 otáčkách za minutu, kroutící moment má maximum 22 Nm při 5000 otáčkách. Nejvyšší rychlost skútru je omezena na 118 kilometrů za hodinu. O bezpečné zpomalení za jakékoli situace se stará systém ABS, který krotí brzdu na předním kole.

 

Ostatní budou vedle té vaší vypadat jako bicicletta

Aby byl zachován původní styl, je Vespa Sei Giorni 300 vyráběna pouze v jednom barevném schématu v kombinaci se sportovními čísly, které odkazují na historický závodní odkaz. Každý z těchto skútrů bude opatřen štítkem, kde je vyraženo individuální výrobní číslo v rámci série. Charakteristickými prvky Sei Giorny jsou "faro basso", nízká poloha předních světel umístěných na předním blatníku a řídítka jednoduchého tvaru, jako je měla původní Vespa Sei Giorni.  Sportovní duch je zvýrazněn dalšími černými díly a červenými detaily.

 

Buonasera signore, stačí vzít řidítka do ruky

Vespa Sei Giorni nabízí prostorné uložiště pro helmu. Sedadlo je nově tvarované a díky vychytané pozici jezdce mu umožňuje plnou kontrolu nad řízením a komfortní pohodlí i při jízdách na delší vzdálenosti. Přední světlomety obsahují LED, které fungují jako denní světla. Oceníte USB port pro dobíjení vašich telefonů nebo navigací.

 

Oblečeme a vybavíme vás velmi elegante

Typ:
kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec
Zdvihový objem:
278 ccm
Výkon motoru:
15,6 kW při 7.750 ot/min
Točivý moment:
22 Nm při 5.000 ot/min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování
Emise:
EURO 4
Převodovka:
automatická převodovka s variátorem
Rám:
samonosná karosérie z ocelového plechu
Přední odpružení:
mono vzpěra
Přední ráfek:
12" z lehké slitiny
Přední pneu:
120/70 12" bezdušová
Zadní odpružení:
hydraulické s nastavitelným předpětím
Zadní ráfek:
12" z lehké slitiny
Zadní pneu:
130/70 12" bezdušová
Přední brzdy:
Ø 220 mm kotoučová
Zadní brzdy:
Ø 220 mm kotoučová
Palivová nádrž:
8,5 litru
Suchá hmotnost:
160 kg
Barva motorky:
Verde Sei Giorni
Záruka:
2 roky
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
790 mm

166 666

Chci koupit