Aprilia RSV4 1100 Factory

549.900,- Kč

217 odstínů zábavy nabízí tahle machinna

RSV4 1100 Factory modelové řady 2019 nabídne větší motor a výkon, upravený rám a odpružení Öhlins, lithiovou baterii a titanovou koncovku od Akrapovič.3. Motor je převzatý z Tuono V4, po jeho naladění dává maximální výkon 217 koní při 13 200 otáčkách za minutu, což z něj dělá jeden z nejvýkonějších motorů na trhu. Výkon motoru drží pod kontrolou elektronický systém APRC 4. generace-  Aprilia Performance Ride Control-  což je balík 6i jízdních asistentů. Aktuální data mu v reálném čase dodává inerciální jednotka- soustava čidel, které monitorují náklon motorky ve všech osách. Samozřejmostí je systém Ride-by-Wire, který jezdci umožňuje vybrat jednu ze tří palivových map- Sport, Track, Race. Motorky Aprilia byly první, které tento závodní systém nabídly také v produkčních modelech. Další výbava, kterou oceníte je quickshifter AQS, elektronická převodovka, která řadí rychlostní stupně bez spojky. Na modelu 2019 také přibyly winglety. Tyto aerodynamická křídla, které se používají v závodech moto GP zvyšují přítlak na přední nápravu a stabilitu při intenzivním brzdění. RSV4 Factory je k mání v černé matné barvě se spoustou karbonových dílů.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle:

 

217 koní čeká, až otočíte zápěstím

Cuore Aprilie RSV4 1100 Factory je čtyřválec do V, válce svírají úhel 65 °. Motor je chlazený kapalinou (DOHC), má čtyři ventily na válec. Změny provedené v motoru oproti poslední generaci je nárůst objemu na 1078 ccm: rozšíření vrtání motoru ze 78 na 81 mm při současném zachování zdvihu 52,3 mm. Díky zvětšení objemu narostl maximální výkon na 217 koní při 13200 rpm. Poměr komprese zůstal stejný, má hodnotu 13,6: 1. Další změny zahrnují nové olejové čerpadlo s vyšším průtokem, dvojitý olejový paprsek snižuje teplotu pístu a dále optimalizované je načasování ventilů. Elektronický vstřikovací systém Magneti Marelli využívá podporu škrticí klapky s aerodynamickým profilem pro zlepšenou propustnost paliva a tím přináší vyšší jízní dynamiku. Řídící jednotka vstřikování Magneti Marelli 7SM ECU má omezovač nastavený na 13 600 ot / min. Výfukový systém je osazený závodním titanovým tlumičem Akrapovič. Převodovka je 6i stupňová s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS), je vybavena lineárním snímačem, který zaručuje bezvadný provoz převodovky. Upravené je oproti poslední generaci RSV4 také zpřevodování pátého a šestého rychlostního stupně.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Aprilia RSV4 RF jediný produkční superbike, který umožňuje jezdci přizpůsobit polohu motoru v rámu, úhel náhonu vřeteníku, otočného kloubu, to vše v kombinaci s nastavitelným zavěšením zadní nápravy. Stejně jako je to u závodního superbiku. Výkonný motor krotí brzdný systém Brembo, vepředu jsou ocelové kotouče o tloušťce 5 mm o průměru 330 mm a nově Monobloc Stylema, vzadu je kotouč o průměru 220 mm a dvoupístkový třmen. RSV4 1100 Factory nabízí ABS systém vyvinutý ve spolupráci s Bosch, který zaručuje nejen extrémní bezpečnost na silnici, ale také nejlepší možný výkon na okruhu. Systém 9.1 MP optimalizuje brzdění a zásah ABS v náklonu díky specifickému algoritmu, který neustále sleduje různé parametry: boční zrychlení, tlak na páku přední brzdy, úhel natočení a vychýlení, modulaci brzdného účinku, aby lépe zaručil poměr mezi zpomalením a stabilitou. Systém ABS funguje společně se systémem Aprilia RLM (Systém zpomalení zadního zdvihu), který omezuje zvedání zadního kola při prudkém brzdění. Systém ABS se dá nastavit na 3 úrovně citlivosti, případně ho můžete úplně vypnout. RSV4 Factory nabízí závodní podvozek s jemným nastavením jak v hydraulice, tak i předpětí pružiny. Podvozkové komponenty jsou oproti minulé verzi o více než 800 gramů lehčí: přední vidlice je poslední generace jednotky Öhlins NIX, to stejné platí vzadu pro jednotku TTX.  

 

Tohle je mašina pro závodníky, ne pro bambinos

Systém Ride-by-Wire vám umožňuje vybrat si jednu ze tří palivových map- Sport, Track, Race. Palivové lanko plynu už neovládá přímo škrtící klapku motoru, ale elektronickou řídící jednotku. Jízdní režimy jsou všechny tři "full power", liší se průběhem výkonové křivky motoru, jak rychle dosáhnou maximálky 217 HP. Prostě si vyberete, který z nich vám bude sedět nejlíp.

 

Vy řídíte, eletronicca vás hlídá

Aprilia Performance Ride Control je balík jízdních asistentů. Aktuální data mu v reálném čase dodává inerciální jednotka- soustava čidel, které monitorují náklon motorky ve všech osách a ostatní jízdní parametry. APRC se skládá z těchto jízdních asistentů:

- ATC: Aprilia Traction Control, volitelný i za jízdy (bez nutnosti uvolnění škrticí klapky), má 8 variant nastavení, které přehazujete praktickým joystickem- AWC: Ovládání

- Aprilia Wheelie Control, je nastavitelné na 3 úrovně. Změna nastavení může proběhnout bez nutnosti zavírání škrticí klapky, jako u nastavení ATC

- ALC:  Aprilia Launch Control pro raketový startm má 3 úrovně citlivosti

- APL: Aprilia Pit Limiter, systém, který umožňuje vybrat a omezit maximální povolenou rychlost v boxech nebo jednoduše usnadnit dodržování stanovených limitů rychlosti na silnici.

- ACC: Aprilia Cruise Control. Elektronické řízení umožnilo zavést tempomat, který oceníte při delších přesunech.

 

Buonasera signore, stačí vzít řidítka do ruky

Barevný displej TFT má úhlopříčku 4,3 palce. Vybíráte si mezi dvěma layouty obrazovky Road nebo Race, obě mají noční nebo denní podsvícení. Model RF má ve standartu V4-MP, multimediální platformu Aprilia, která vám umožní připojit svůj smartphone  přes Bluetooth a vyhodnocovat provozní údaje, které si zobrazíte přímo na smartphonu nebo si je stáhnete do vašeho notebooku pro hlubší analýzu, stejně jako u závodů. V4-MP také zahrnuje informační systém pro správu hlasových příkazů a příchozích nebo odchozích telefonních hovorů se smartphonem.

 

Konec čtení, teď si zakroužíme po okruhu

200+hp
Typ:
Čtyřválec do V, úhel válců 65 °, 4-taktní, kapalinou chlazený (DOHC), čtyřventil
Zdvihový objem:
1078 cm3
Vrtání x zdvih:
81 x 52,3 mm
Výkon motoru:
217 HP při 13 200 ot/ min
Točivý moment:
122 Nm při 11 000 ot/ min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování, systém Ride by wire
Výfuky:
výfuky 4 do 2 do 1, dva snímače kyslíku, boční tlumiče s elektronickým obtokovým ventilem a řízením, integrovaný katalyzátor
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6stupňová s elektronickým systémem Aprilia Quick Shift (AQS)
Poměr:
1: 39/15, 2: 33/16, 3: 34/20, 4: 31/21, 5: 34/26, 6: 33/27
Primární převod:
73/44
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16
Zadní ozubené kolo:
41
Rám:
Hliníkový rám s lisovanými a odlévanými prvky
Rozvor:
1 439 mm
Přední odpružení:
Öhlins NIX s povrchovou úpravou TIN
Přední zdvih:
125 mm
Přední ráfek:
3,5 "X17"
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
Öhlins TTX monoshock
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
6 "X17"
Zadní pneu:
200/55 ZR 17
Přední brzdy:
dvojitý kotouč z nerezové oceli o průměru 330 mm, Brembo monoblock Stylema
Zadní brzdy:
kotouč o průměru 220 mm; Brembo dvoupístkový třmen
Palivová nádrž:
18,5 litru
Suchá hmotnost:
177 kg
Barva motorky:
černá matná
Přístroje:
Bosch 9.1 MP ABS s funkcí brzdění v náklonu, systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje Traction Control (ATC), Wheelie (AWC), řízení startování (ALC), tempomat (ACC) a omezovač rychlosti (APL)
Záruka:
2 roky
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
851 mm

549.900,- Kč včetně DPH

Chci koupit