Ducati Monster 1200 25° Anniversario

499 000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Limitovaná výroční série 500 kusů u příležitosti výročí 25 let Monsteru. Nabízí techniku Monsteru 1200 S oblečenou do barev italské vlajky, vybavený je balíkem doplňků z lehkých kovů a karbonu, obutý do kovaných zlatých kol Marchesini s paprsky do W. Poznáte ho podle barevného schématu Tricolore , který bere inspiraci z modelu Monster S4RS Testastretta Tricolore. Barvy kapoty se dokonale propojují se sedlem, na kterém je vyšité logo 25. výročí. Také výroční varianta 25° Anniversario kombinuje klasické prvky Monsterů a závodního vybavení S modelů- příhradový rám s řízením ostrým jako břitva, špičkové odpružení od závodních specialistů Öhlins, závodní převodovku Ducati Quick Shifter a kompletní balík elektroniky z Panigale. Nový motor dává 147 hp. Síla motoru versus váha 211 kg včetně provozních kapalin, monster zátah už od nízkých otáček, nastavitelné sedlo a ostatní moderní technologie udělají z každé vaší jízdy sérii návalů radosti.

 

Posaďte se, tohle je motorka pro závodníky

Výška nastavitelného pohodlného sedla od země je volitelná mezi výškami 79,5 až 82 cm od vozovky. Tu správnou pozici si jistě najdete i vy. Jestli už se vidíte v sedle, buďte rychlí! Věřte nám, 500 těchto krasavců na celý svět není mnoho. Limitovaná série bude rozebraná dřív, než řeknete švec. Jestli o něm přemýšlíte, přemýšlejte rychle a ještě rychleji objednávejte! K odběru bude koncem října 2018.

 

Cuore je fakt sportivo! 147 koní čeká, až otočíte zápěstím…

Srdcem Monsteru 1200 25° Anniversario je další generace dvouválce Testastretta 11° DS o objemu 1198 ccm. Válce motoru svírají úhel 11° a každý má desmodromicky ovládané 4 ventily. Motor je vyroben tak, aby byl nedílnou součástí rámu motorky. Maximální výkon narostl oproti minulému motoru o 15 hp na výsledných 147 hp při 9 250 otáčkách, maximální točivý moment 124 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 750 otáčkách.  Sekundární vzduchový systém je podobný tomu, který je používán na Panigale. Řízený proud čistého vzduchu se vstřikuje do výfukového potrubí, což umožňuje úplnou oxidaci horkých výfukových plynů, účelnější dělení uhlovodíků a oxidu uhelnatého, což snižuje emise motoru. Motor nově plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru.

 

Na Monsteru nejezdíte, Monster krotíte!

Převodovka Monsteru 1200 25° Anniversario je šestistupňová. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shifter (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadící páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů.

 

Zpomalíte na pětníku, podvozek si poradí

Monster 1200 25° Anniversario krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu, který může jezdec i zcela vypnout. Přední 4 pístové brzdy Monobloc M50 krotí kotouče o průměru 330 mm, jsou doplněny 245mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístkovým třmenem. Přední odružení je zajištěno plně stavitelnou Öhlins vidlicí průměru 48mm a zdvihu 130mm. Zadní náprava je plně stavitelná Öhlins. Je použita hliníková jednostranná kyvná vidlice o zdvihu 149 mm. Na silnici i na okruhu vás spolehlivě udrží pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a Monsterem

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 147 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Monster bude váš guardiano

Velkým tahákem této motorky je kompletní balík elektroniky převzatý z Panigale. Masivní výkon vám pomůžou krotit jízdní asistenty- Ducati Safety Pack, který se u modelu Monster  1200 25° Anniversario skládá z Ducati Traction Control- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola a Ducati Wheelie Control- osmistupňová kontrola zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu motorky. Safety pack uzavírá systém ABS 9,1 Bosch s funkcí brzdění v náklonu. A teď přichází zmíněná vychytávka z Panigale: všechny zmíněné jízdní asistenty sbírají data v reálném čase z inerciální měřicí jednotky (IMU) Inertial Measurement Unit, což je soustava čidel, které vyhodnocují náklon motorky ve všech osách. Podle dat získaných z IMU jízdní asistenty dávkují rozsah svého zásahu do jízdy.

 

Vybral jste machinna perfetta

Jízdní parametry zobrazuje barevný TFT displej. Pro Monster typické oblé čelní světlo rámované obnaženou vidlicí je doplněno LED technologií, zadní světlo je plně z LED. Sedadlo pro spolujezdce má kryt v barvě motorky. Výroční verze Monsteru má také větrný štít. V anglickém originále mu říkají Flyscreen.Ví proč...

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit příplatkovými prvky, tady by se hodila třeba laděná koncovka výfuků od Akrapovic. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Prohlédněte si ho znovu ze všech stran

100-150hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11 Dual Spark
Zdvihový objem:
1198 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
147 hp -108 kW @ 9250 rpm
Točivý moment:
124 Nm @ 7750 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválné vstřikovací jednotky 56 mm
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
41 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1485 mm
Sklon:
23.3°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice 48mm Öhlins, upside-down
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" kovaný
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
149 mm
Zadní ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17" kovaný
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 190/55 ZR17
Přední brzdy:
2 x 330mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, Bosch cornering ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS
Palivová nádrž:
16,5 l
Suchá hmotnost:
184 kg
Barva motorky:
Trikolore
Přístroje:
TFT multifunkční plnobarevný displej, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů - Sport, Touring, Urban), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), LED obrysová a zadní světla (DRL funkce denního svícení), LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down Ducati Quick Shifter (DQS)
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
variabilní 795 - 820 mm
Poznámka:
olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km

499 000 Kč včetně DPH

Chci koupit