Moto Guzzi V9 Bobber Sport

Cena 279 900 Kč

Amore na první pohled, co?

Moto Guzzi pro sezonu 2019 rozšiřuje sérii V9 Bobber o model Sport. Poznáte ho podle oranžové barvy v kombinaci s černou, nižších řídítek, zadního odružení od Öhlins a jednomístného sportovního sedla. Bobber, původně nazývaný "bob-job" je od třicátých let minulého století symbolem custom jezdeckých úprav továrních motorek.  Typické pojetí bobberu spočívá v odstraňování přebytečných karoserií dalších součástí z motorky, aby se snížila její váha. Rozmach bobberů proběhl ve Spojených státech po druhé světové válce, díky jezdcům, kteří zbavovali svoje motorky všech zbytečných dílů, aby co nejrychleji projeli blátivou závodní dráhu. V těchto podmínkách soutěžili jezdci v montáži nadrozměrných pneumatik, což jim přineslo větší stabilitu v blátivém terému. V souladu s touto filosofií byl zadní i přední blatník zkrácený na doraz.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli!

Malé přední kolo s tlustou gumou a nízká řídítka dávají Bobberu Sport nejen výraz desperáta, ale také sportovněji laděné jízdní vlastnosti. Má to na svědomí jednak větší váha jezdce na rukou, která dává průjezdu zatáčkou mnohem víc přesnosti a jistoty, takže si dovolíte vjet do oblouku vyšší rychlostí. Své dělá i větší rozměr přední pneumatiky. Bobber Sport je v zatáčkách nejen obratnější, ale v těch rychlých také klidnější. Celkově je ve svižnějším tempu stabilnější a nerozhodí ho ani nerovnosti na vozovce.

 

Cuore je setsakramentsky sportivo

Mašiny V9 Bobber Sport jsou vybaveny motorem o objemu 850 cm3. Jedná se samozřejmě o klasický 90 ° příčný, vzduchem chlazený dvouválcový motor. Původní motor byl modernizovaný s hlavním cílem maximalizovat točivý moment a pružnost, klíčové aspekty pro zajištění svižné jízdy a dostatečné porce silniční zábavy. Hliníková kliková skříň je vyztužená v klíčových bodech, má kalibrovanou klikovou hřídel pro delší životnost. Systém mazání je navržen tak, aby lépe chladil a snížil pohlcování výkonu ve prospěch výkonu i spotřeby paliva. Nové jsou trysky pro chlazení pístů, které jsou vybaveny regulačním ventilem a řízením průtoku paliva. V horní části motoru jsou hliníkové hlavy, písty a válce navrženy tak, aby co nejlépe využily objem a úhel sevření válců motoru. Pro vstřikování paliva je použitý elektronický vstřikovací systém Marelli, který v kombinaci s třícestným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým snímačem plní emisní normu EURO 4 . Motor dává maximální točivý moment 62 Nm při pouhých 3000 ot/min, maximální výkon 55 HP je k dispozici při 6 250 ot/min.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Dalším vylepšeným aspektem motoru Moto Guzzi je 170 mm suchá jednokotoučová spojka, která zvyšuje robustnost a spolehlivost v provozu. Nová spojka snižuje zatížení páky na řídítkách ve prospěch jednoduchého ovládání a jízdního komfortu. Šestistupňová převodovka, přesná a s měkkou spojkou, těží z výborného rozsahu rychlostních stupňů, které maximálně využívají točivý moment a výkon motoru. Pohon zadního kola je zajištěný kardanovým hřídelem- další prvek, podle které poznáte mašiny Moto Guzzi. Výhoda kardanového pohonu oproti řetězu je jeho bezúdržbový provoz.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí!

Ocelový rám motorky poskytuje optimální rozložení hmotnosti na přední a zadní půlce, čímž zajišťuje jízdní vlastnosti a dynamickou rovnováhu typickou pro všechny motorky Guzzi. Designéři věnovali zvláštní pozornost přední části rámu, která byla kompletně změněna a zesílena. Přináší to novou geometrii řízení, která zaručuje dynamičtější jízdu v zatáčkách, lepší manipulaci v městkém provozu a celkovou jízdní stabilitu. Velká pozornost je věnovaný dokončování detailů rámu. Jeho svařování a lakování. O bezpečné zpomalení Bobberu Sport se starají brzdy Brembo ovládané dvoukanálovým systémem ABS. Vepředu brzdí 4 pístkový třmen 320 mm ocelový kotouč. Na zadním kole je kotouč o průměru 260 mm se dvoupístkovým  třmenem. Odpružení vepředu má na starosti hydraulická vidlice o průměru 40 mm se zdvihem 130 mm, vzadu jsou 2 tlumiče Öhlins s nastavitelným předpětím pružin. Tlumiče pracují s oboustrannou kyvnou vidlicí, zadní kolo má zdvih 97 mm.

 

Šlápněte na to, Guzzi je váš guardiano

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Vychytávkou systému MGCT je možnost nastavení obvodu zadní pneumatiky, což kompenzuje případ opotřebení nebo použití pneumatiky s jiným profilem než originál. Díky této funkci bude systém řízení trakce vždy přesný.

 

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno!

Elektronické přístrojové vybavení je sdruženo do jednoho kruhového budíku-  rychloměr je vybaven analogovým číselníkem. Všechny ostatní jízdní a okolní parametry jsou zobrazovány v digitálním boxu: počítadlo kilometrů, částečný výlet a denní výlet (s automatickým vynulováním po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, hodiny, venkovní teplota, průměrná rychlost, vybraný režim MGCT, zařazený rychlostní stupeň.

 

I vaše Guzzi může být connected

Rozsáhlý seznam příslušenství zahrnuje MG-MP, multimediální platformu Moto Guzzi, která propojuje smartphone s motorkou a poskytuje množství informací užitečných pro jezdce. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako sofistikovaný multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy. Mezi další standardní funkce patří imobilizér a port USB umístěný řidítky.

 

Už k vám jede direttamente z Mandello del Lario

Můžete ukládat informace o jízdě a zkontrolovat je na vašem počítači nebo přímo na vašem smartphonu, analyzovat provedenou trasu a prohlížet provozní parametry motorky bod po bodu. Systém také umožňuje snadno lokalizovat vaši motorku při parkování. MG-MP obsahuje funkci "Upozornění na přilnavost", která replikuje pokyny pro řízení trakce a upozorní vás na případy nadměrného používání dostupné trakce. Díky synergickému použití gyroskopů a informacím přicházejícím z přímého spojení s elektronikou motorky se smartphone stává přesným nástrojem pro změření úhlu náklonu při jízdě.

Prohlédněte si ho znovu ze všech stran

50-100hp
Typ:
Dvouválec do V, úhel 90°, 4-taktní, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
853 ccm
Výkon motoru:
55 hp (40,4 kW) při 6.250 ot/min
Točivý moment:
62 Nm při 3.000 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
kardanová hřídel
Spojka:
suchá
Palivová nádrž:
15 litrů (z toho 4 litrů rezerva)
Suchá hmotnost:
199 kg
Barva motorky:
oranžová
Přístroje:
Dvoukanálové ABS, MGTC, imobilizer, MG-MP
Záruka:
2 roky
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
785 mm

Cena 279 900 Kč včetně DPH

Chci koupit