Piaggio MP3 300hpe LT

179 900 Kč

Tohle je skútr pro pořádný chlapy, ne pro bambinos...

Od sezony 2019 nabízí MP3 novou sérii 300. Základní model 300hpe a Sport, oba dva s totožnou technikou, sportovní verze se odlišuje od základní pouze designovými detaily. Série 300 vychází z MP3 500, je poháněná novým motorem Piaggio 300 hpe. Hodnoty nejvyššího výkonu a točivého momentu motoru jsou na světové špici v této objemové třídě. Systém letmého zavěšení dvojice předních kol na vzájemně nezávislých kyvných ramenech přináší zážitek z jízdy a vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkami. Dvoukolová náprava je daleko stabilnější a bezpečnější na mokrém asfaltu nebo povrchu s nízkou adhezí. Oceníte kompaktní rozměry a ovladatelnost skútru při manévrování a po zastavení. Parkování s ním je snadné. Přesné řízení poskytuje vynikající zpětnou vazbu pro jezdce. Systém zamykání u předního zavěšení nápravy "Roll-lock" vám umožní zastavit na červené bez sundávání nohou ze skútru. Moderní elektronické jízdní asistenty jsou pro MP3 300  standardní výbavou- můžete se spolehnout na 3 kanálový brzdový systém ABS, který každé kolo snímá a brzdí zvlášť. Svižné starty bez prokluzu zadního kola hlídá systém ASR.

 

24 koní čeká, až otočíte zápěstím

Nový motor MP3 hpe: čtyřdobý, čtyřventilový, kapalinou chlazený jednoválec s elektronicky řízeným vstřikováním. Motor 300 hpe (High Performance Engine) vám nabízí okamžitou reakci na přidání plynu, ideální výkonovou charakteristiku pro popojíždění v městské dopravě, ale taky dostatečnou sílu pro cestování ve dvou na delší vzdálenosti. Nejvyšší výkon je 18,1 kW/24,6 koní při 7750 ot./min, což v porovnání s předchozí verzí stejného zdvihového objemu představuje nárůst o 16 %. O 9 % se zvýšil maximální točivý moment, který je nyní 24,5 Nm při 6500 ot./min. Navzdory nárůstu výkonu motoru se snížila jeho spotřeba paliva. Protože je řízený nejnovější generací elektronické řídicí jednotky Magneti Marelli MIUG4. Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) má novou geometrii a řemen. Uvedené změny přispívají k tichému mechanickému běhu.

 

Vybral jste machinna petfetta

Dvoumístné, dvouúrovňové sedlo umožňuje svým tvarováním snadný a bezpečný kontakt se zemí a poskytuje jezdci potřebnou oporu bederní páteře. Oceníte to zvlášť při delších jízdách. Prostorná odkládací schránky pod sedlem pojme bez problémů dvě přílby. Pružina udržuje sedlo v otevřené poloze. Přístrojová deska se skládá ze dvou konvenčních kruhových ukazatelů a víceúčelového digitálního displeje. Zobrazuje spotřebu paliva (průměrnou a aktuální), průměrné a maximální rychlosti jízdy, množství paliva v nádrži, doby jízdy a venkovní teploty. Uprostřed, hned pod displejem, signalizuje řada 4 výstražných kontrolek uzamčení přední nápravy, funkci světel pro denní svícení, nefunkční uzamčení a použití ruční brzdy. Tlačítka pod řídítky slouží k zapnutí a vypnutí světel pro denní svícení a ASR.Nad přístroji je umístěna praktická odkládací schránka s výsuvnou částí a vstup USB pro nabíjení chytrého telefonu.

Typ:
4T, 4V, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
278 ccm
Výkon motoru:
24,6 koní při 7750 ot./min
Točivý moment:
24,5 Nm při 6500 ot./min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Emise:
EURO 4
Převodovka:
automatická s variátorem
Rám:
Trubkový rám z oceli
Přední odpružení:
rovnoběžník s jednolůžkovým zavěšením kola
Přední pneu:
2x 110/70 13" bezdušové
Zadní odpružení:
hydraulické s nastavitelným předpětím
Zadní pneu:
140/70 14" bezdušová
Přední brzdy:
2x kotouč o průměru 258mm, dvoukanálové ABS
Zadní brzdy:
1x kotouč o průměru 240 mm, ABS
Palivová nádrž:
11 litrů
Barva motorky:
šedá, černá
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
790 mm
Poznámka:
ABS, ASR, LED osvětlení, USB port

179 900 Kč včetně DPH

Chci koupit