Piaggio MP3 Sport 300hpe LT

185 900 Kč

Na něčem takovém jste ještě neseděli. Garanzia!

Od sezony 2019 nabízí MP3 novou sérii 300. Sportovní verzi MP3 300 poznáte podle červených pružin a dalších detailů červené a černé matné barvy. Série 300 vychází z MP3 500, je poháněná novým motorem Piaggio 300 hpe. Hodnoty nejvyššího výkonu a točivého momentu motoru jsou na špici v této objemové třídě. Systém letmého zavěšení dvojice předních kol na vzájemně nezávislých kyvných ramenech přináší zážitek z jízdy a vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkami. Dvoukolová náprava je daleko stabilnější a bezpečnější na mokrém asfaltu nebo povrchu s nízkou adhezí. Oceníte kompaktní rozměry a ovladatelnost skútru při manévrování a po zastavení. Parkování s ním je snadné. Přesné řízení poskytuje vynikající zpětnou vazbu pro jezdce. Systém zamykání u předního zavěšení nápravy "Roll-lock" vám umožní zastavit na červené bez sundávání nohou ze skútru. Moderní elektronické jízdní asistenty jsou pro MP3 300  standardní výbavou- můžete se spolehnout na 3 kanálový brzdový systém ABS, který každé kolo snímá a brzdí zvlášť. Svižné starty bez prokluzu zadního kola hlídá systém ASR.

 

24 koní čeká, až otočíte zápěstím

Nový motor MP3 hpe: čtyřdobý, čtyřventilový, kapalinou chlazený jednoválec s elektronicky řízeným vstřikováním. Motor 300 hpe (High Performance Engine) vám nabízí okamžitou reakci na přidání plynu, ideální výkonovou charakteristiku pro popojíždění v městské dopravě, ale taky dostatečnou sílu pro cestování ve dvou na delší vzdálenosti. Nejvyšší výkon je 18,1 kW/24,6 koní při 7750 ot./min, což v porovnání s předchozí verzí stejného zdvihového objemu představuje nárůst o 16 %. O 9 % se zvýšil maximální točivý moment, který je nyní 24,5 Nm při 6500 ot./min. Navzdory nárůstu výkonu motoru se snížila jeho spotřeba paliva. Protože je řízený nejnovější generací elektronické řídicí jednotky Magneti Marelli MIUG4. Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) má novou geometrii a řemen. Uvedené změny přispívají k tichému mechanickému běhu.

 

Vy tedy víte, co je to gusto!

Dvoumístné, dvouúrovňové sedlo umožňuje svým tvarováním snadný a bezpečný kontakt se zemí a poskytuje jezdci potřebnou oporu bederní páteře. Oceníte to zvlášť při delších jízdách. Prostorná odkládací schránky pod sedlem pojme bez problémů dvě přílby. Pružina udržuje sedlo v otevřené poloze. Přístrojová deska se skládá ze dvou konvenčních kruhových ukazatelů a víceúčelového digitálního displeje. Zobrazuje spotřebu paliva (průměrnou a aktuální), průměrné a maximální rychlosti jízdy, množství paliva v nádrži, doby jízdy a venkovní teploty. Uprostřed, hned pod displejem, signalizuje řada 4 výstražných kontrolek uzamčení přední nápravy, funkci světel pro denní svícení, nefunkční uzamčení a použití ruční brzdy. Tlačítka pod řídítky slouží k zapnutí a vypnutí světel pro denní svícení a ASR.Nad přístroji je umístěna praktická odkládací schránka s výsuvnou částí a vstup USB, který je ideální pro nabíjení chytrého telefonu.

Vyberte si barvu a znovu si ji pořádně prohlédněte

Typ:
jednoválec 4T, 4V, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
278 ccm
Výkon motoru:
24,6 koní při 7750 ot./min
Točivý moment:
24,5 Nm při 6500 ot./min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Emise:
EURO 4
Převodovka:
automatická s variátorem
Rám:
Trubkový rám z oceli
Přední odpružení:
rovnoběžník s jednolůžkovým zavěšením kola
Přední pneu:
2x 110/70 13" bezdušové
Zadní odpružení:
hydraulické s nastavitelným předpětím
Zadní pneu:
140/70 14" bezdušová
Přední brzdy:
2x 258mm kotouče, dvoukanálové ABS
Zadní brzdy:
1x kotouč o průměru 240 mm, ABS
Palivová nádrž:
11 litrů
Barva motorky:
bílá, šedá, černá
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
790 mm
Poznámka:
ABS, ASR, LED osvětlení, USB port

185 900 Kč včetně DPH

Chci koupit