Ducati Diavel 1260

509.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Bingo signore! Lépe jste vybrat nemohl…

Diavel 1260 bude od sezony 2019 třetí generací této mašiny. Má po faceliftu a nabízí spoustu sympatických novinek- ergonomických, elektronických i designových. Diavel vzniknul z vášně pro muscle motorbike a je ztělesněním sebevědomí a dominance. Přepracovaný motor Testastetta DVT 1262 má větší výkon a hlavně točivý moment od nižších otáček oproti svému předchůdci. Inerciální 6i osá jednotka BOSCH IMU měří náklony motorky v 6i osách a parametry v reálném čase využívají všechny ostatní elektronické jízdní asistenty. Svalnaté rysy motorky zepředu umocňují boční vstupy chladiče. Boční chlazení přidává ramena a objem motorce, kterou uzavírá masivní zadní kolo obuté do pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III o rozměru 240/45 ZR17. Bude k mání ve dvou verzích, základní a S verzi, která nabídne navíc závodní rychlospojku Ducati Quickshifter a odpružení Öhlins. Diavel je zkrátka mašina, kterou nepřehlédnete!

 

Každý je jiný a potřebuje jinou mašinu. Vy tuhle!

Velká pozornost byla v rámci faceliftu věnovaná ergonomii. Jízdní pozice Diavelu 1260 je výsledkem perfektní kombinace vyšších řídítek, nízkého sedla a nastavitelných stupaček. Výška nového, velkoryse polstrovaného sedla od země je pouze 78 cm. Ďábelská radost z jízdy je tím pádem dostupná i jezdcům nižšího vzrůstu. Přestože má Diavel rozvor 1600 mm, díky maximálnímu úhlu zatáčení 41 ° zaručuje snadnou ovladatelnost i ve městě.

159 koní čeká, až otočíte zápěstí

Motor je king. U Diavelu 1260 rozhodně. Testastretta DVT 1262 má dynamické proměnné časování (DVT), zdvih 106 x 71,5 mm a kompresní poměrem 13,0: 1. Maximální výkon 159 koní dosahuje při 9 500 otáčkách za minutu. Maximálním krouticí moment 129 Nm je k dispozici při 7 500 ot./min. Palivo je vstřikováno elektronicky systémem Bosch. Otevírání šktící klapky je ovládané systémem Ride-by-Wire, díky kterému můžete nastavit jeden ze tří jízdních režimů SPORT, TOURING nebo URBAN. Každý jízdní režim má rozdílně nastavenou křivku, jak otevírá škrticí klapku sání. Motor Testastretta DVT 1262 je vybavený systémem Dual Spark (DS), tj. dvě zapalovací svíčky pro každý válec. Proměnlivé časování vačkových hřídelů, které ovládají sací a výfukové ventily optimalizují výkon motoru při vysokých rychlostech. Díky proměnlivému časování dosáhne motor rychleji maximálního výkonu a současně zlepšuje plynulou dodávku a zvýšení krouticího momentu při nízkých a středních rychlostech. Nový výfukový systém Diavelu 1260 je z nerezové oceli se 2 lambda sondami. Výfukové potrubí bylo navrženo tak, aby co nejmíň stínilo motor. Tlumič je před zadním kolem umístěný tak, aby byl stěží viditelný. Servisní intervaly má motor každých 15 000 km (nebo 12 měsíců), desmodromické ventily mají být kontrolované každých 30 000 km. Diavel má 6i stupňovou převodovku s hydraulicky ovládanou spojkou. Elektronická rychlospojka Ducati Quickshifter je k mání jako volitelné příslušenství.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek i gumy si poradí

Královský motor krotí brzdy Brembo Monobloc M 4.32 se systémem ABS Bosch Cornering Evo. Přední 4 pístové brzdy s kotouči o průměru 320 mm jsou doplněny 265mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno plně stavitelnou vidlicí o průměru 50mm a se zdvihem 130 mm, zadní náprava je plně stavitelná díky jednotce Sachs monoshock, která pracuje s hliníkovou jednostrannou kyvnou vidlicí. Vzadu je zdvih 120 mm. Vepředu má Diavel ráfek z lehkých slitin rozměr 3,5 "x 17", vzadu 8,0 "x 17". Mašina je obutá do pneumatik Pirelli Diablo Rosso III. Ve předu má guma rozměr 120/70 ZR17, vzadu ZR17 240/45. Široká zadní pneumatika využívá technologii dvojitého mixu směsi, která zvyšuje přilnavost na bocích pneumatiky a současně zajišťuje po obvodu odolnost a díky ní vyšší kilometrový nájezd.

 

Klidné projížky prostě nesnese

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu, signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 159 hp v jízdním režimu SPORT a TOURING. V městském režimu URBAN je výkon motoru omezený na 100 hp.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a Diavelem

Exkluzivita Diavelu 1260 je dotažena novým elektronickým balíčkem, který používá inerciální měřicí platformu o šesti osách 6D IMU. Tento systém od Bosch umožnil díky měření a vyhodnocování kombinace parametrů z měřících jednotek dále rozvíjet systém Ducati Traction Control Evo. Balíček jízdních asistentů obsahuje všechno potřebné: máte k dispozici systém Ride by Wire, Riding Modes, Ducati safety pack, který se skládá z DTC- Ducati traction control Evo a bzdového systému ABS cornering Evo. Ducati Wheelie Control Evo zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu, Ducati Power Launch Evo vám zajistí s Diavelem raketový start. Cílem všech těchto elektronických systémů je jediný, držet pod kontrolou masivní sílu motoru a vyplavovat vaše endorfiny.

Diavel poznáte na první pohled

LED Světlomety se automaticky přepnou z denního svícení do noční konfigurace díky senzoru na přístrojové desce.  Diavel 1260 je vybavený funkcí automatického vypínání ukazatelů směru LED na základě úhlu sklonu motorky. Díky použití inerciální platformy IMU se směrové signály vypínají po dokončení zatáčky nebo po narovnání z náklonu.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle

Ducati Diavel 1260 je nabušený spoustou vychytávek. Třeba takové Hands Free, díky kterému nastartujete bez mechanického klíče. Stačí mít elektronický klíč v kapse a přiblížit se k motorce. Motor ve vzdálenosti 1,5 metru rozpozná kód klíče a umožní zapalování. Od toho okamžiku stačí stisknout tlačítko na přístrojové desce a spustit motor. Plnobarevný TFT displej nabízí čtyři režimy zobrazení. Výchozí režim zobrazuje pouze základní parametry ve stylovém designu. Ostatní tři vycházejí z jízdních režimů motoru. Jako volitelné příslušenství vám rozhodně doporučujeme pořídit multimediální systém Ducati (DMS): připojením vašeho smartphonu k přístrojovému panelu pomocí Bluetooth můžete v telefonu zobrazit provozní parametry, spravovat a zobrazovat příchozí hovory a textové zprávy. Ducati Link Aplikace vám umožní zaznamenávat výkon a cestovní itineráře, abyste mohli sdílet své zkušenosti s novým Diavelem s komunitou ostatních Ducatistů. Aplikace navíc poskytuje informace o plánech údržby, uživatelské příručky můžete v ní prohlížet Ducati Store.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Performance můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, závodním výfukem nebo dalším příslušenstvím. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Vyberte si z originálního příslušenství

Vybavíme vás velmi elegante!

150-200hp
Typ:
Testastretta DVT 1262, kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil, desmodromické proměnné časování
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
159 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
129 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva hliníkové tlumiče
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
Trubkový rám z oceli
Rozvor:
1590 mm
Sklon:
27°
Přední odpružení:
50mm plně nastavitelná vidlice
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3.50 x 17 z lehké slitiny
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
Sachs monoshock. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
8.00 x 17 z lehké slitiny
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4,32 , ABS s funkcí brzdění v náklonu v
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brzdění v náklonu
Palivová nádrž:
17 L
Suchá hmotnost:
218 kg
Barva motorky:
černá Dark Stealth
Přístroje:
3,5 "barevný TFT displej
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
780mm
Poznámka:
Bezpečnostní vybavení Ducati Safety Pack: Bosch Cornering ABS Evo, Ducati Traction Control Evo DTC. Režimy jízdy, režimy výkonu, Ducati Wheelie Control Evo (DWC). Standardní vybavení Tempomat, Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-free, Podsvícený řídící spínač, TFT barevný 3,5 "displej, Plně osvětlovací systém LED, Iniciální otočné ukazatele.

509.000 Kč včetně DPH

Chci koupit