Ducati Diavel Carbon

559.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Vybral jste machinna perfetta, signore…

 

Na Diavelu nejezdíte, Diavel krotíte

Diavel je již druhou generací tohoto cruiseru, který se za pouhých pár let stal nezaměnitelnou součástí nabídky motorek Ducati.  Diavel vzniknul z vášně pro silné motorky a je ztělesněním sebevědomí a dominance. Svalnaté rysy motorky zepředu umocňují boční vstupy chladiče, který vzniknul, aby se čelní linie Diavelu udržely co nejvíce čisté. Boční chlazení přidává ramena a svalnatost motorce, kterou uzavírá masivní zadní kolo obuté do pneumatiky Pirelli Diablo Rosso II o rozměru 240/45 ZR17. Kovaná kola Marchesini snižují hmotnost modelu Carbon na těžko uvěřitelných 205kg. Marzocchi vidlice s povrchovou úpravou diamantového lesku. Unašeče brzdových kotoučů z frézovaného hliníku. Kapotáže a doplňky z uhlíkových vláken. To všechno dělá z Diavelu Carbon průsečík totálního designu a ultimátního výkonu.

 

Na nečem takovém jste ještě neseděli, garanzia!

 

152 koní čeká až otočíte zápěstím

Srdcem Diavelu Carbon je Ducati Testastretta 11 ° Dual Spark (DS) – vyvinutý sekcí závodních motorů Ducati Corse. Ducati Testastretta 11 ° DS využívá obrovskou sílu motoru Superbike a činí ji hladší a lineární. Cílem bylo vytvořit motor a kombinovat brutální sílu s co nejvyšší použitelností pro jezdce. Díky tomu si užíváte sílu motoru již od velmi nízkých otáček, točivý moment dosahuje maxima 123 Nm v 8.000 otáčkách a maximum výkonu 152 HP je k dispozici v 9000 otáčkách. Motor plní emisní normu EURO 4. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod je na zadní nápravu přenášený řetězem.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Diavel Carbon krotí brzdy Brembo se systémem ABS. Přední 4 pístové brzdy s kotouči o průměru 320 mm jsou doplněny 265mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno plně stavitelnou vidlicí Marzocchi o zdvihu 50mm, zadní náprava je plně stavitelná s progresivní charakteristikou Sachs monoshock. Je použita hliníková jednostranná kyvná vidlice o zdvihu 120 mm.

 

Šlápněte na to, Diavel je váš guardiano

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 152 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Neumí vařit, jinak zvládne všechno

Pomůžou vám také další jízdní asistenty- Ducati safety pack, který se skládá z Ducati Traction Control- reguluje možný prokluz zadního kola a brzdy krotí systém ABS Bosch. Jízdní parametry zobrazuje TFT displej. Potěší vás handsfree startování. 

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku, vy tuhle

 

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Oblečeme, vybavíme. Vše co ladí k Diavelu Carbon...

150-200hp
Typ:
Testastretta 11°DS, kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic
Zdvihový objem:
1198 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
152hp / 9000 rpm
Točivý moment:
130,5 Nm / 8000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, oválná vstřikovací jednotka Mikuni, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva hliníkové tlumiče
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1590 mm
Sklon:
28°
Přední odpružení:
Marzocchi 50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down, povrchová úprava DLC
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
9-ti paprskový Marchesini kovaný 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
120 mm
Zadní ráfek:
9-ti paprskový Marchesini kovaný 8.00 x 17
Zadní pneu:
240/45 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc, ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
17 L
Suchá hmotnost:
205 kg
Barva motorky:
Matný carbon a šedá Ashalt Grey
Přístroje:
digitální multifukční LCD display na řídítkách: tachometr, otáčkoměr, hodiny, teplota chladící kapaliny. Kontrolky: neutrál, blinkry, dálková světla, aktivace DTC, nastavení ABS, rezerva paliva, nízký tlak oleje přístrojový panel s TFT barevným displayem na nádrži: zařazený rychlostní stupeň, teplota vzduchu, napětí baterie, 2xdenní počítadlo, najeté km na rezervu, průměrná a okamžitá spotřeba, čas jízdy, signalizace plánovaného servisu. Ovládání nastavení jízdních režimů, ABS, DTC a Ride by Wire
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
770mm

559.000 Kč včetně DPH

Chci koupit