Testování 2022 bude nabitý ukrutnejma mašinama

Letos pro vás chystáme největší sadu testovacích motorek od startu našeho vlastního testování. Začínáme v dubnu. Pokud klima dá, nevylučujeme dřívější start testování už v průběhu března. Zepár testovacích mašin 2022 už máme v tuto chvíli na showroomu, tak se můžete stavit je omkrnout. V rámci našeho testování můžete projet naháče, endura, streetové a okruhové mašiny Ducati, Aprilia a Moto Guzzi. Vyzkoušet si můžete i skútry Piaggio nebo Vespa. Testování motorek má pod palcem náš Capo di tutti capi Radek Pulkrábek. Volejte mu na telefon 603 708 809 nebo pište na mail dmoto@dmoto.cz. Radek má přehled o všech testovacích mašinách, domluví se s vámi a zarezervuje váš termín testování. Přehled testovacích motorek včetně kaucí najdete v sekci testování na našem webu, podrobnosti a podmínky našeho testování jsou zde.

 

Testování u nás je snadný, jak sehnat ančovičky na trhu v Bari…

Motorky a skútry u nás můžete testovat minimálně na den, vyzkoušet si je můžete i na víc dní. Vyberete si motorku, domluvíte si termín testování, složíte kauci podle motorky a jezdíte. Víkendy od pátku do pondělí jsou hodně oblíbené, termíny tím pádem bývají vybookované na týdny dopředu. Ne všechny motorky budou připravené na testování hned zkraje dubna, poslední novinky dorazí před letními prázdninami- mezi posledními bude Ducati DesertX v červnu.

 

V sezoně 2022 u nás můžete otestovat tyhle mašiny

 

Ducati Panigale V4S

Vyzkoušet můžete poslední generaci této okruhové královny. Za 4 roky od svého uvedení na trh prošla v pořadí třetím faceliftem, který továrna hodnotí jako nejvýznamnější od jejího představení. Úpravy se dotknuly motoru, převodovka má čistě superbikové poměry, zadní náprava je pověšená citelně výš a další ranec změn tu nebudeme vyjmenovávat. Výsledek úprav je, že na nové Ducati Panigale V4S jsou všichni zase rychlejší. Podrobné představení této mašiny máte zde.

 

Ducati Multistrada V4S drátěná kola

Čtvrtá generace Multistrady je poháněná čtyřválcem Grandturismo. Přepracovaný je rám i podvozek- zadní vidlice je oboustranná, což lépe vyhovuje offroadovému jezdění. Tahle mašina je našlapaná takovým balíkem vychytávek, že budete potřebovat pár týdnů, než zjistíte, co všechno si můžete s novou Multistradou V4S dovolit. Recenzi čtyřválcové Multistrady od Jindry Fáborského omrkněte zde.

 

Ducati Multistrada V2S

Multistrada V2 je faceliftovaná Multistrada 950. Nabízí stejný elektronicky nastavitelný podvozek Ducati Skyhook suspension, jízdní režimy a elektronické jízdní asistenty jako její V4 sestra. Pohání ji dvouválec Testastretta s objemem 937 ccm a maximálním výkonem 113 koní. Co je nového je v poslední generaci Ducati Multistrada V2 jsme rozepsali zde.

 

Novinka Ducati Streetfighter V2

Dorazil k nám na showroom začátkem ledna, takže se už můžete stavit ho omrknout na vlastní oči. Nový Streetfighter V2 pohání dvouválec Superquadro, stejný motor je také v Panigale V2. Zjednodušeně se dá říct, že Streetfighter V2 je Panigale V2, které shodíte kapotáž a vyměníte řídítka. Samozřejmě to není úplně tak jednoduché, těch úprav proběhlo daleko víc. Podrobné představení této mašiny máte zde.

 

Novinka Ducati DesertX

DesertX je nové enduro od Ducati. Tahle mašina míří svými rozměry, konfigurací techniky a výbavy doprostřed mezi Scrambler Desert Sled a už nevyráběnou Multistradu 1260 enduro. Pohání ho vodou chlazený dvouválec Testastretta 11°. Na tuhle mašinu si musíte nejdéle počkat, DesertX dorazí mezi posledními až průběhu června. Podrobné představení tohoto endura máte zde.

 

Ducati Monster +

Testování je ideální příležitost zažít na vlastní kůži, co s Monsterem udělá při jezdění vylepšené řízení a silnější motor v kombinaci se zeštíhlením o 18 kilo. My vám řekneme už teď, co to udělá. Bude to lítat, jak z praku. Recenzi na poslední generaci Ducati Monster máte zde.

 

Novinka Ducati Scrambler Urban Motard

Scrambler Urban Motard je další novinka pro sezonu 2022. Jediný Scrambler na 17ti palcových drátěných kolech. Díky menšímu přednímu kolu nabídne Urban Motard lepší ovladatelnost a skutečně sportovní jízdu. Podrobnosti o něm máte zde.

 

Aprilia Tuono V4 Factory

Poslední generaci oblíbeného naháče přezdívaného Tuňák si můžete u nás vyzkoušet ve výbavě Factory. To znamená v plné palbě se semiaktivním elektronicky ovladatelným podvozkem od Ohlins. Jeho 175 koní čeká, až otočíte zápěstím. Pořádně si zapněte kombinézu, jinak z vás Tuňák svlíkne i z trenek.  Podrobnosti o téhle mašině máte zde.

 

Aprilia Tuareg 660

Zbrusu nové enduro od Aprilie pohání stejný řadový dvouválec, jako Aprilii RS 660 a Tuono 660. Aprilie se s touto mašinou opět po letech vrací do středoobjemového enduro segmentu . Tahle mašina nabídne za málo peněz hodně muziky: závodní DNA Aprilie v kombinaci se skutečně ofroadovým podvozek se zdvihy 240 mm. Kombinace značek Kaybaba, Brembo a Pirelli je záruka slušné jízdy jak na silnici, tak v terénu. Elektronický paket jízdních asistentů APRC, jízdní režimy Urban, Explore, Offroad, Individual a dvoukanálové ABS, které můžete mimo silnici úplně vypnout. Tuareg můžete omrknout na živo na našem showroomu,  necháváme si ho jako demo mašinu na testování. Pokud klima dá, můžete ho testovat už v průběhu března 2022.

 

Aprilia RS 660

Aprilia rozpůlila svůj čtyřválec, který pohání naháč Tuono V4 okruhovou RSV4 a a je z toho fungl nový superbike středního objemu. Továrna použila elektroniku z RSV4, motor je naladěný na 100 koní. Vzhledem k suché váze téhle mašiny: jenom 169 kilo je to rozhodně ostrozubá štika. Tahle motorka v šikovných rukou ztrestá i daleko silnější biky. Recenzi na tuhle mašinu máte zde.

 

Moto Guzzi V85 TT

Enduro od Guzzi je super tip pro všechny, kteří koukají po funkčním enduru středního objemu. V85 TT kombinuje typické součásti Moto Guzzi: příčně uložený dvouválec o objemu 853 ccm a kardanový pohon s moderním příslušenstvím, jako je digitální displej a LED osvětlení. Recenzí na tuhle mašinu máme víc: starší od Radka nebo novější od Tommyho.

 

Moto Guzzi V7

Pro všechny co mají raději klasiku je Moto Guzzi V7 jasná volba. Od sezony 2021 ji pohání stejný dvouválcový motor, jako Moto Guzzi V9 a enduro Guzzi V 85TT. Nárůst objemu motoru na 850 ccm přinesl zvýšení maximálního výkonu o 25% oproti starší generaci Guzzi V7. Závodit na Guzzi V7 asi určitě nebudete, ale výkonová rezerva se hodí vždycky.  Recenzi na tuhle mašinu máte zde.

 

Kdo netestuje, neví co je dobrý

Na projetí budou samozřejmě i skútry Piaggio a Vespa s motory jak 125 tak 300 ccm. Přehled motorek a skútrů najdete v menu na záložce testování nebo na tomto odkazu. Testování motorek v sezoně 2022 třikrát zdar!