DMOTO testování 2020 bude nabitý

Chystáme pro vás letošního dubna další sezonu testování. Těšit se můžete na ranec novinek 2020 a k nim doplníme zavedený mašiny. Motorky a skútry u nás můžete testovat ve dvou režimech- na pár hodin nebo na den a více. Projet můžete naháče, endura, streetové a okruhové mašiny Ducati, Aprilia a Moto Guzzi, stejně jako vyzkoušet skútry Piaggio a Vespa.  Pokud klima dá, nevylučujeme dřívější start letošního testování už v průběhu března. Sledujte nás a nic vám neunikne.

 

King of nakeds Ducati Streetfigter V4S

Tento brutální čtyřválcový dvouplošník z Bologne samozřejmě v nabídce našeho testování nechybí.  Sami jsme totiž víc než zvědaví, jak nový Streetfighter jezdí.  Výkony a další parametry vypadají dramaticky, tento zabiják nabízí bezkonkurenčně nejvyšší poměr výkonu na 1kg suché váhy v segmentu naháčů.

 

Okruhová královna Ducati Panigale V4S 2020

Panigale V4 sezony 2020 prošla facefiftem. Inženýři Ducati a Ducati Corse od uvedení na trh ve 2018 sbírali zpětnou vazbu a data od zákazníků produkční V4 z celého světa, tak jako z továrních superbiků MotoGP. Jejich analýza vedla k řadě aerodynamických změn podvozku a mapování Ride by Wire, zasahovali i do jednotlivých elektronických jízdních asistentů. Nejviditelnější změna je kapotáž v motorové oblasti- přibyly výdechy pro chlazení motoru a postranní winglety ala VR4. Mašina bude dostupná později v průběhu testovací sezony.

 

Světoběžnice Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour

Novinka pro sezonu 2020 doplňuje známou Multistradu 1260S, která používá elektronicky nastavitelný podvozek Ducati Skyhook suspension. Grand Tour má oproti modelu 1260 S navíc nové sedlo, boční kufry a centrální stojan. Z elektronických vychytávek určitě oceníte vyhřívané rukojeti řídítek, přídavná LED světla měřiče tlaku v pneumatikách nebo handsfree otevírání krytu palivové nádrže.

 

Terénní průzkumnice Ducati Multistrada 1260 Enduro

Enduro po faceliftu ve 2019  používá techniku své sestry Multistrady 1260 S. Nižší pozice sedla -1 cm a přepracované nižší řízení přináší lepší ovladatelnost motorky v těžkém terénu i pro nižší jezdce. Díky sníženému těžišti motorky enduro lépe sedí při jízdě na asfaltovém povrchu. Elektronické brzdné a podvozkové systémy Endura nově vyhodnocují data ze 6i osé měřící jednotky IMU od Bosch.

 

 Ducati Multistrada 950 S drátěná kola

Multistrada 950 S je o něco lehčí, snadno ovladatelná a téměř identicky technicky vybavená, jako její větší sestra 1260 S. Nabízí stejný elektronicky nastavitelný podvozek DSS a elektronickou převodovku Ducati quickshifter. Drátěná kola jsou jasnou volbou pro ty, kteří plánují jezdit víc v terénu než na silnici.

 

Ikonický naháč Monster 821 Stealth

Monster Stealth- tento model nabídne oproti základnímu Monsteru 821 navíc elekronickou spojku Ducati quickshifter, větrný štítek a kryt sedadla spolujezdce. Poznáte ho podle matné černé barvy a nového designu. Fešák co? A to ještě nevíte, že jezdí ještě líp, než vypadá…

 

Muscle bike Ducati Scrambler 1100 Sport

Scrambler 1100 Sport pohání motor o objemu 1079 ccm, který disponuje masivním kroutícím momentem 88 Nm. Sportovní vidlice a zadní tlumič od vyhlášených závodních specialistů Öhlins vytvářejí ideální mix výkonu motoru a sportovního odpružení pro jezdce, kteří nešetří při jízdě rychlostí a tím pádem ani radostí.

 

Superbike Aprilia RSV4 1100 Factory

RSV4 1100 je to nejlepší z okruhového jezdění, co aktuálně Aprilia nabízí. Vyladěný motor z tuňáka V4 nabízí v topu 217 odstínů zábavy. Má závodní aerodynamiku, kvalty házíte bez spojky quickshifterem, o bezpečnost se stará poslední generace jízdních asistentů Aprilia performance ride control.

 

Nekompromisní naháč zvaný Tuňák-  Aprilia Tuono V4 Factory

Tuňák sice není žádný mladík, na trhu je od 2015 a poslední facelift má za sebou v sezoně 2018.  To ale neznamená, že patří do starého železa. Každý kdo se na něm svezl vám s klidem potvrdí, že čtyřválec se Aprilii fakt povedl a svezení na něm stojí za to. Máte rádi větrný a jízdní fičák? Tuňák vám rozhodně dopřeje obojí!

 

Aprilia Dorsoduro

Zábava je u téhle mašiny na prvním místě. Hlídalo každé zbytečné deko navíc, kapotáž moc nehledejte. Rám, motor, podvozek a řídítka, nic víc k zábavě nepotřebujete. Ať se podíváte na Dorsoduro z jakékoli strany, sportovní energie cítíte ze všech stran.

 

Moto Guzzi V85 TT

Nové enduro od Guzzi je super tip pro všechny, kteří koukají po funkčním enduru středního objemu. V85 TT kombinuje typické součásti Moto Guzzi: příčně uložený dvouválec o objemu 853 ccm a kardanový pohon s moderním příslušenstvím, jako je digitální displej a LED osvětlení.

 

A to rozhodně není ještě všechno...

Ještě se rozhodujeme které Guzzi doplníme, z loňského testování nám ještě zbývají další mašiny + na projetí budou i skútry Piaggio a Vespa s motory jak 125 tak 300 ccm. Aktuální přehled motorek a skútrů zveřejníme v záložce testování na našem webu, jakmile testování rozjedeme podle aktuálního počasí.