Představujeme Scrambler Full Throttle 2025

Ducati faceliftovala design sportovní verze Scramblera 2G s motorem objemu 800 ccm- Scrambler Full Throttle. Jeho aktuální generace pro sezonu 2025 kombinuje černou barvu s tmavě zlatou grafikou na nádrži a zlatými koly. Zbytek techniky Scramblera Full Throttle, výbava i podvozek zůstávají stejné, jako u jeho předchozí generace. Nově zbarvený Scrambler Full Throttle 2025 bude dostupný od prosince 2024 ve verzi s motorem splňujícím emisní normu EURO 5+.

 

Campione di Flat track

Stejně jako předchozí generace si Full Throttle bere inspiraci z prostředí amerických závodů Flat Track. V porovnání s Iconem má Scrambler Full Throttle níže posazená řídítka a celkově sportovnější jízdní pozici. Scrambler Full Throttle je vybavený laděným tlumičem výfuku Termignoni a obousměrným quickshifterem. Na bočních tabulích pod sedlem zůstává číslo 62, což je ročník uvedení prvního Scramblera Ducati na trh. Sportovní charakter modelu Full Throttle podtrhuje sportovně vyhlížející potah sedla, speciální lakování a černá povrchová úprava krytů výfuku a bočních plastů. Styling dotahuje kratší přední blatník, zadní kolo bez blatníku a hliníkové ráfky inspirované designem kol závodních motorek a automobilů ze 70. let

 

Ducati Scrambler Next-Gen

Ducati Scrambler druhé generace spojuje od sezony 2023 klasický design s aktuální nejmodernější technikou. Zábavný a lehký Scrambler Next-Gen je ideální volbou pro všechny jezdce, kteří chtějí stylovou mašinu, dynamickou, dostupnou a bezpečnou pro každodenní používání. Klasické stylistické prvky Scramblerů Ducati - světlomety, nádrž, tvar přístrojů - zůstávají zachované a jsou doplněné o moderní techniku jako je 4,3“ TFT přístrojový panel. Dvouválcový motor Desmodue o výkonu 73 koní je v poslední generaci Scramblera lehčí a vylepšený novými kryty spojky a alternátoru, kryty řemenů a výfukem. Motor zůstává v rámu mašiny zcela odkrytý a je vybavený funkcemi Ride-by-wire, quickshifterem a jízdními režimy, které zvyšují potěšení z jízdy a zároveň její bezpečnost.

Copyright © Michal Fučík

 

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran