Další limitovaná série superbiku Panigale V4 vzdává hold triumfu Ducati v závodech MotoGP na okruhu v Muggelu v roce 2024. Sběratelská série bude vyrobená v počtu pouhých 163 kusů. Poznáte ji podle modrého barevného schématu, se kterým obsadili jezdci továrního Ducati Lenovo týmu první a druhé místo na okruhu v Muggelu v sezoně 2024. Ducati Panigale V4 Trikolore Italia sdílí techniku s poslední generací Panigale V4S a je vybavená další výbavou, která snižuje její hmotnost a zlepšuje výkony na okrutuh. Jde o karbonové ráfky a suchou spojku. Panigale V4 Trikolore je první sériová motorka osazená závodním brzdovým systémem s kotouči o průměru 338,5 mm a čerpadlem s dálkovým ovládáním polohy brzdové páky. Kdo chce tuhle krásku do vlastní sbírky, na nic nečeká. Kdo dřív objedná, ten ji má. Přijímáme závazné objednávky na tuhle krásku na mailu dmoto@dmoto.cz
Extra výbava pro výkony bez kompromisu
Aktuální sedmá generace superbiku Panigale V4 2025 těží z významného technického skoku. Díky integrovanému přístupu k aerodynamice a designu, kompletně přepracovanému podvozku a poslední generaci elektronické řídící jednotky Ducati Vehicle Observer (DVO) s brzdným systémem Race eCBS. Nad rámec výbavy produkční verze Panigale V4S 2025 je sběratelská verze vybavená pětipaprskovými ráfky z uhlíkových vláken, které snižují hmotnost o 0,950 kg ve srovnání s kovanými ráfky modelu Panigale V4 S a snižují moment setrvačnosti o 12 % vpředu a o 19 % vzadu. Díky těmto ráfkům se zvyšuje hbitost mašiny při změnách směru jízdy a ve všech fázích průjezdu zatáčkou.
Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí
Ducati Panigale V4 Tricolore je první sériově vyráběný bajk na světě, který je vybavený předním brzdovým systémem Front Brake Pro. Tvoří ho dva žebrované kotouče Brembo T-Drive o průměru 338,5 mm a tloušťce 6,2 mm, které zvyšují brzdný výkon a konzistenci výkonu. Kotouče jsou odvozené od závodních kotoučů série závodů World SBK, spárované jsou se třmeny HypureTM. Přední brzdové čerpadlo je typ MCS 19.21 s dálkovým nastavením polohy brzdové páky. Stejný systém používají závodní speciály MotoGP a World SBK.
Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia
Speciální výbavu Tricolore Italia doplňuje suchá spojka, nastavitelné stupačky z masivního hliníku a modul GPS. Kdo bude chtít používat Panigale V4 Tricolore na okruhu, bude mít k dispozici také závodní víčko nádrže z masivního hliníku, dopravníky brzdových třmenů, otevřený kryt spojky z uhlíkových vláken a sadu pro demontáž držáku registrační značky. Součástí standardní výbavy je sedlo z Alcantary, závodní plexi a speciální animaci přístrojové desky při zapnutí. Majitelé těchto mašin mohou doplnit svůj vzhled limitovanou edicí přilby a bundy v barevném provedení, které kopíruje design mašiny. Každá Panigale V4 Tricolore Italia má na nádrži originální podpis od Pecca Bagnaie.
Panigale V4 Tricolore Italia technické parametry
- číslovaná limitovaná série 163 ks
- barevné schéma Tricolore Italia Azzuro
- motor V4 Desmosedici Stradale 1 103 cm3
- maximální výkon 216 k při 13 500 ot/min
- maximální točivý moment 120,9 Nm při 11 250 ot/min
- suchá spojka
- elektronické odpružení Ducati (DES) 3.0
- přední vidlice Öhlins NPX-30 s řídicím systémem Öhlins Smart EC 3.0.
- zadní tlumič Öhlins TTX 36 s řídicím systémem Öhlins Smart EC 3.0.
- tlumič řízení Öhlins s řídicím systémem Öhlins Smart EC 3.0
- brzdový systém Front Brake PRO: dvojitý přední ventilovaný kotouč Brembo 338,5 x 6,2 mm T-drive, třmeny Brembo HypureTM, čerpadlo Brembo MCS 19.21 s dálkovým nastavením
- dopravníky vzduchu k předním brzdovým třmenům z karbonu
- ráfky z karbonu
- sedlo z Alcantary
- závodní plexi
- nastavitelné hliníkové stupačky z předlitého hliníku
- karbonový přední a zadní blatník, kryt řetězu, chrániče patek, kryt kyvné vidlice, kryt výfuku a kryt alternátoru
- modul GPS
- hmotnost mašiny bez paliva: 188 kilo
Speciální výbava limitované verze
- hliníkový štítek řízení s názvem modelu s číslem v rámci série
- speciální animace na přístrojové desce po zapnutí klíče
- hliníkový kontaktní klíč s progresivním číslem
- speciální kryt motorky
- certifikát pravosti
- box pro další komponenty
Výbava bez homologace pro silniční provoz
- otevřený kryt spojky z uhlíkových vláken
- závodní víčko nádrže z předlitého hliníku
- vzduchové dopravníky brzdových třmenů z uhlíkových vláken
- sada pro odstranění registrační značky