Rozšiřujeme nabídku motorek o Moto Guzzi

Od letošního léta přibývají v naší nabídce mašiny Moto Guzzi. Každá z nich je čistokrevný ital, s nezaměnitelným designem díky příčně uloženému motoru V2 o sklonu válců 90 stupňů. Značka Moto Guzzi byla založena 15. dubna 1921 a od té doby vyrábí jedinečné stroje, což z ní dělá nejdéle fungujícího evropského výrobce motocyklů. Sportovní DNA značky potvrzují úspěchy v závodech: legendární Tourist Trophy na ostrově Man je jeden za nejnáročnějších a nejprestižnějších závodů na světě. Moto Guzzi vyhrála obě jeho třídy hned při své první účasti. Zajímavostí v historii značky byla cesta bratra Carla Guzziho za polární kruh, čímž ověřil kvality jejich nového stroje. V roce 1928 vyrazil z továrny v Mandello del Lario až na sever Norska. Cesta trvala čtyři týdny a osvědčila v praxi úspěšnou konstrukci jejich nového elastického rámu.

 

Tyhle mašiny jsou vyrobeny, aby vítězily na circuito da corsa!

Moto Guzzi bylo ve své době Ferrari motorkového světa. Továrna vyráběla stroje, které byly lehčí, obratnější a nedostižitelné v zatáčkách. Osm mistrovství světa, šest mistrovství světa konstruktérů a jedenáct vítězství na TT Isle of Man jsou uspěchy té doby.V roce 1950 postavili první větrný tunel na testování motorek, jednalo se o upravenou verzi původního návrhu Gustava Eiffela. Tunel byl postaven v dostatečné velikosti, takže se poprvé v historii začalo testovat i s jezdci sedícími na strojích. Jezdci mohli zkoušet různé jízdní pozice, což byl revoluční krok ve vývoji motocyklů.

 

Moto Guzzi v dnešní době

 

V roce 2000 byl podnik odprodán firmě Aprilia, která vnesla do továrny na břehu jezera Como čerstvý vítr a velké technické změny, díky rozsáhlým finančním investicím. Od konce roku 2004 náleží značka Moto Guzzi do koncernu Piaggio, který dále rozvíjí historický odkaz a DNA Carla Guzziho, který celý svůj život vyráběl motorky, které byly jednoduché, lehčí a ovladatelnější než jejich konkurence. Modelová série 2017 je velkolepou oslavou 50 výročí uvedení modelu V7, ve kterém se poprvé objevil příčně uložený dvouválec do V o objemu 700 ccm.

 

Vyberte si Moto Guzzi, která vám bude sedět nejlépe. Začneme s V7

V sérii V7 můžete vybírat ze 4 modelů: Stone, Racer, Special a limitovanou sérií Anniversario. Ideální entry level motorka pro ty co s ježděním začínají.

motorky série V7

 

V9, Bobber nebo Roamer?

V sérii V9 vybíráte ze dvou modelů. I když je technika shodná, díky rozdílné pozici jezdce na motorce se jedná zcela odlišné stroje. Pro ty co už chtějí víc.

motorky série V9

 

California, je libo cruiser nebo rovnou Flying fortress?

Ať už si vyberete jakkoli, u Californie si můžete být jistí, že sedíte na největším evropském dvouválci, který pohání motorku. O všem ostatním co tyhle stroje dokážou ani nemluvě...Nestačí se dívat, musíte je projet!

 

motorky série Califonia