Ducati XDiavel Dark

Konfigurátor Parametry

Mi scuzi signore, ale sakra dobrý vkus!

 

Ostatní budou vedle XDiavelu vypadat jako bicicletta

Ducati vstoupila do světa cruiserů svým vlastním způsobem. Představila skutečný křižník, který se může pochlubit osobitým designem, dotaženým technickým řešením a brutálním výkonem. XDiavel je dlouhý, nízký, svalnatý, plný moderních tvarů a špičkových komponentů.  Kombinací těchto vlastností se poskládalo charisma, kterým přitahuje všechny kolem sebe. I po letech od svého uvedení na trh Xdiavel S zůstává černý lesklý, Xdiavel Dark se vrací ke svému původnímu barevnému schematu matné černé karoserie v kombinaci s černým rámem a sedlem. XDiavelů moc nejezdí, ale kdo ho má, nedá na něj dopustit. Motor táhne jako okruhová bestie, do zatáček s ním najíždíte jako s autobusem. Tady máte recenzi na tuhle mašinu od Kubase.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia!

XDiavel nabízí šedesát možných ergonomických konfigurací pro jezdce. Díky kombinaci čtyř pozic stupaček, pěti různých pozic sedadla a tří možností nastavení polohy řídítek si můžete být jistí, že vám tahle mašina padne jako oblek šitý na míru.

 

160 koní čeká až otočíte zápěstím

XDiavel je poslední Ducati mašina, kterou pohání dvouválcový motor Testastretta DVT o objemu 1262 ccm. Aby motor vyhověl emisní normě EURO 5, výfukový systém dostal upravený tlumič a motor prošel novou kalibrací. Výsledkem úprav je nárůst výkonu o 8 koní oproti předchozí generaci motoru na maximální výkon 160 koní při 9500 otáčkách za minutu. Kalibrace také zploštila průběh křivky krouticího momentu motoru, nové maximum je 127 Nm při 5000 otáčkách za minutu. Řazení je 6i stupňové. XDiavel je první Ducati s řemenovým pohonem. Konstruktéři ho zvolili pro jeho spolehlivý a bezpečný přenos brutálního výkonu na zadní kolo. Díky řemenu si vychutnáte tichý provoz, čistotu a méně údržby.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Xdiavel je vybavený brzdami Brembo se systémem Bosch 9.1ME ABS s funkcí brždění v náklonu, který rozděluje brzdnou sílu individuálně pro přední a zadní kolo. Nastavitelné odpružení je k dispozici vpředu i vzadu což zaručuje mimořádnou ovladatelnost a pozoruhodné natočení řidítek. Zadní náprava používá stavitelnou pružinu a také tlumič spolupracuje s progresivní kinematikou.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a XDiavelem

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 160 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Pomůžou vám také další jízdní asistenty-  Ducati Traction Control reguluje možný prokluz zadního kola. Systém nabízí 8 různých úrovní tolerance prokluzu, včetně možnosti jejich individuálního naprogramování. Ducati Power Launch se postará o váš bleskový start.Jízdní parametry zobrazuje barevný TFT displej. Potěší vás bezklíčové zapalování, hands free a bluetooth pro spárování motorky s vaším smartphonem. Pravá ruka každého jezdce ocení tempomat.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Osvětlení motorky zajišťují kompletně LED světla. Dominantní přední světlomet má funkci DRL pro denní svícení, které zaručuje dokonalou viditelnost během dne. Díky němu XDiavel okamžitě poznáte jak ve slunečním světle tak v noci.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor

Typ:
dvouválec Testastretta DVT, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
160 hp při 9500 rpm
Točivý moment:
127 Nm při 5000rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, oválná vstřikovací jednotka DEQ56, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řemen
Přední ozubené kolo:
28 zubů
Zadní ozubené kolo:
80 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1615 mm
Sklon:
30°
Přední odpružení:
50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down, povrchová úprava DLC
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
hliníkové 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní zdvih:
110 mm
Zadní ráfek:
hliníkové 8.00 x 17
Zadní pneu:
240/45 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monobloc, Bosch ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
18 litrů
Suchá hmotnost:
221 kg
Barva motorky:
černá Dark Stealth
Přístroje:
přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčkové zapalování Hands Free, LED osvětlení
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
755 mm
Vybavení:
olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců. Desmoservis: 30.000 km