Ducati Multistrada 1260 Enduro

538.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Enduro nabídne od sezony 2019 faceliftovanou verzi, která používá techniku své sestry Multistrady 1260 S. Asi největší změnou je nový motor Testastretta DVT 1262, který je spojený se šestistupňovou převodovkou s elektronickou spojkou Ducati Quickshifter. Nižší pozice sedla -1 cm a přepracované nižší řízení přináší lepší ovladatelnost v těžkém terénu i nižším jezdcům. Díky sníženému těžišti motorky enduro líp sedí při jízdě na asfaltovém povrchu. Elektronické brzdné a podvozkové systémy Endura nově vyhodnocují data ze 6i osé měřící jednotky IMU od Bosch. Enduro je dostupné ve dvou barevných variantách- červené a pískové s novým designem zobrazujícím objem motoru na boku nádrže.

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Multistrada 1260 Enduro je další model který rozvíjí koncept 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, pérování, ABS a trakce. Elegantní a sportovní design nové Multistrady 1260 Enduro splňuje parametry kategorie "All Terrain Enduro". Přední část motorky je navržena tak, aby objem nové nádrže dosáhnul 30 litrů paliva. Rozšířený objem paliva je přesně to, co potřebujete v odlehlých oblastech, kde na pumpu jen tak nenarazíte.

 

Pouště si dává k snídani,
polní cesty k obědu a serpentiny k večeři

"zobák" Endura inženýři Ducati prodloužili, aby lépe chránil jezdce od bláta, spolu s nově navrženým předním blatníkem. Oba kryty na straně nádrže jsou vyrobeny v eloxovaného hliníku. Střední a zadní část stroje byla navržena s cílem usnadnit jízdu ve stoje. Pozice jezdce zajišťuje co největší kontrolu při off-road jízdě, ale zároveň dopřává komfort pro dálkové silniční ježdění.

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím.

Navíc: cuore táhne jak čert. Garanzia!

Enduro pohání motor Ducati Testastretta DVT 1262 cm3. Od minulé varianty motoru se nepatrně zvednul objem a výkon, hlavně se razantně se zvedl točivý moment. Díky tomu je Enduro ještě víc použitelné pro každodenní ježdění. 85% maximálního točivého momentu je k dispozici už při 3500 rpm. Což jsou průměrné otáčky motoru nejčastěji používané při jízdě. Motor zkrátka táhne od spodu jako čert. Maximální točivý moment je 129,5 Nm při 7500 otáčkách. Dvouválec Testastretta je chlazený kapalinou. Má také nový tlumič výfuku.

 

Ducati Quickshifter- nejlepší kámoš vaší levé ruky…

Převodovka Multistrady 1260 Enduro je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Jezděte nadoraz, tlumiče si poradí

Podvozek Multistrady Enduro byl kompletně přepracovaný, aby zajistil větší prostupnost terénem. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici Sachs 48 mm a inovovaný semi-aktivní systém elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension. Vzadu je plně stavitelná Sachs pružící jednotka, opět DSS a hliníková oboustranná vidlice. Vepředu i vzadu máte zdvih 185 mm, dostatečný pro průjezd těžkým terénem a na skoky s motorkou. Podvozek nabízí 400 kombinací konfigurace nastavení tuhosti náprav, takže si určitě vyberete tu správnou pro vás.

 

Zastavíte na pětníku

Multistradu 1260 Enduro krotí brzdy Brembo Monobloc 4.32 se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Nová drátěná kola jsou v tovární verzi Endura obuté do pneumatik Pirelli Scorpion Trail II, které pro Ducati vyvíjela Pirelli na míru pro tuto motorku. Zajímavostí těchto pneumatik je rozdílná přilnavost směsi po obvodu a na krajích pneumatiky. O bezpečné brzdění za jakýchkoli podmínek se stará Ducati safety pack, což je balíček jízdních asistentů včetně ABS Bosch 9,1 s funkcí brždění v náklonu. ABS systém je jeden elektronických systémů, které vyhodnocují data náklonu endura do všech stran, zrychlení a zpomalení ze 6i osé měřící jednotky 6 IMU Bosch a v reálném čase upravují konfiguraci intenzity brzdění pro obě nápravy zvlášť.

 

Klidně na to šlápněte, Enduro je váš guardiano

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 158 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení podvozku motorky, systému ABS a DTC- prokluzu zadního kola.

 

Klidné projížďky prostě nesnese

 

Vy řídíte, elettronica vás hlídá

Pomůžou vám také další jízdní asistenty-  Ducati Traction Control, dále DTC je regulace možného prokluzu zadního kola. Ducati Wheelie Control - kontrola proti zvedání předního kola při rozjezdu, ABS v Multistradě 1260 Enduro je vybaveno Vehicle Hold Control systémem, který při aktivaci drží kola po zastavení zabržděna. Při rozjezdu do kopce, nebo když jste plně naloženi, se budete starat pouze o regulaci spojky a plynové rukojeti, zatímco "VHC" bude postupně snižovat tlak na zadní brzdu.

 

Neumí vařit, jinak zvládne všechno

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Enduru a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli.  Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje barevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Ostatní macchine budou vedle Endura vypadat jak bicicletta

Full LED přední světlomety využívají také technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí další LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší viditelnost do oblouku. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1260 Enduro je zvíře připravené ke skoku.

 

Pokud vám tovární výbava nestačí,

dovybavit se dá Enduro kdykoli...

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta končí, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i v terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu který oceníte na bahnitých cestách a v těžkém terénu.

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a černý kryt čerpadla.

Urban pack - užitečnost a praktičnost, to jsou slova, která charakterizují Urban pack. Skládá se z hliníkového horního kufru o objemu 35 lt, vyrobeného ve spolupráci s Touratech, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone po ruce i když je dobíjen.

Touring pack - díky němu odvezete vše potřebné i na delší výpravu. Boční hliníkové kufry s kapacitou 83 litrů, vyrobené ve spolupráci s Touratech, vyhřívané rukojeti, taška na řídítka je zásadní pro udržení všech Vašich osobních věcí v suchu a po ruce.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Prohlédněte si Enduro znovu ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante!

150-200hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, Testastretta DVT s desmodromickým variabilním časováním ventilů, 4 ventil, 2 svíčky na válec
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
158,3 hp / 9500rpm
Točivý moment:
128 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, ocelová koncovka
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1=38/14, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1592 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down vidlice Sachs 48 mm, inovovaný semi-aktivní systém elektronického nastavení odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension
Přední zdvih:
185 mm
Přední ráfek:
bezdušový drátěný z lehké slitiny 3.50 x 19
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/60 ZR 17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, inovovaný semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
185 mm
Zadní ráfek:
bezdušový drátěný z lehké slitiny 4.50 x 17
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc, ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Palivová nádrž:
30 L
Suchá hmotnost:
225 kg
Barva motorky:
červená a písková
Přístroje:
jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, TFT displej, rychlořazení up/down (DQS), multimediální systém (DMS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
860 mm

538.000 Kč včetně DPH

Chci koupit