Ducati 959 Panigale

Parametry

Amore na první pohled, je tak?

 

Na Panigale nejezdíte, Panigale krotíte

Technologie a výkon nové Ducati 959 Panigale dopřává vybalancovanou rovnováhu výkonnostního ježdění ve všech podmínkách. Zdokonalený podvozek, plně stavitelné odpružení a volitelné jízdní režimy násobí univerzálnost použití motorky za všech podmínek – jezděte z města přímo na trať. Jízdní režimy Race, Sport a Wet jsou naprogramované tak, aby okamžitě změnily charakter motorky, zasahují do parametrů systémů ABS, DTC a EBC. 959 Panigale nabízí všechny dostupné druhy technologií, které Ducati vyvinula a přináší jezdci dokonalou rovnováhu mezi výkonem na okruhu a bezpečnou jízdou v silničním provozu domů do garáže.

 

Posaďte se, tahle machinna bude trhat asfalto z circuito da corsa!

 

150 koní čeká až otočíte zápěstím

Nový 955 cc dvouválcový motor, je první Euro 4 homologované Superquadro, jež se může pochlubit novou hodnotou zdvihu, která vedla k vyšší křivce točivého momentu a vyššímu maximálnímu výkonu. Díky přepracování klikové hřídele a pístní sady, s použitím zcela nového systému mazání, dává 150 koní při 10500 otáčkách za minutu. 959 Panigale je vybavena novou spojkou pro optimalizaci točivého momentu během sportovní jízdy.

 

Převodovka pro závodníky

Převodovka je 6i rychlostní s rychlořazením Ducati Quick Shift. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadící páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. 

 

Dokonale vybalancovaná rovnováha

Zdokonalený plně stavitelný podvozek a rozložení hmotnosti Panigale 959 je  51% na přední a 49% na zadní nápravu. Dosáhne přesně vyváženého poměru 50/50 s jezdcem v sedle. Vepředu je plně stavitelná upside down vidlice Showa 43mm s chromovanými vnitřními kluzáky. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Sachs, oboustranná hliníková kyvná vidlice.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

959 Panigale krotí brzdový systém Brembo se sportovním vypínatelným systémem ABS Bosch. Vepředu 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc M4.32 brzdí disky o průměru 320 mm. Na zadním kole je jeden 245 mm kotouč. Pirelli Diablo Rosso Corsa pneumatiky, jejichž účelem je poskytnout vysoký výkon jak na silnici a dráze, jsou ideální volbou pro 959 Panigale, která je díky nim schopná zajistit optimální přilnavost ve sportovních náklonech na okruhu i přímé jízdě v běžném provozu.

 

Elektronická armonia mezi vámi a Panigale

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. 959 Panigale využívá také Control Engine Brake- EBC, tento systém zpomaluje zadní kolo, čímž brání případné ztrátě stability během agresivního řazení dolů. 

 

Vybral jste machinna perfetta!

Systém DTC na 959 Panigale využívá logiku software od Ducati Corse používaný v šampionátu MotoGP a Superbike World. Umožňuje zvolit mezi osmi profily, vyvinutých reagovat na jakékoliv okolní podmínky. Zatímco na úrovni 8 je cílem bezpečnost a krotí se sebemenší náznak prokluzování kol, úroveň 1, vyhrazená pro zkušené jezdce zasahuje minimálně.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

959 Panigale je vybavena kompaktním LCD displejem, který vám umožní přizpůsobit a uložit nastavení systémů ABS, EBC, DTC, DQS a RBW nastavení jednotlivých režimů jízdy. Kromě toho, funkcí stopky lze uložit a zobrazit parametry posledních 30 kol. Systém ukládá počet kol, maximální rychlost a maximální otáčky dosažené během každého kola. Máte k dispozici přípravu na DDA- Ducati data analyzer. Tahle mašina je dostupná ve dvou barevných variantách.

 

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na ní díváte?

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

 

Oblečeme, vybavíme. Vše co ladí k Panigale

150-200hp

Motor

Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro
Zdvihový objem:
955 ccm
Vrtání x zdvih:
100 x 60,8 mm
Výkon motoru:
150 hp / 10500 rpm
Točivý moment:
102 Nm / 9000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s DQS (Ducati Quick Shift)
Poměr:
1.37/15, 2.30/16, 3.27/18, 4.25/20, 5.24/22, 6.23/24
Primární převod:
poměr 1.77:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
Monocoque aluminum
Rozvor:
1431 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice 43mm, upside-down, chromované vnitřní kluzáky
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Rosso Corsa
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
180/60 ZR17 Pirelli Rosso Corsa
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen

Ostatní

Palivová nádrž:
17 L
Suchá hmotnost:
176 kg
Barva motorky:
červená Ducati, bílá Arctic White Silk
Přístroje:
přístroje: LCD multifunkční display: rychloměr, otáčkoměr, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, 2 denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, zobrazení zvoleného jízdního režimu, nastavení ABS, nastavení DQS, nastavení EBC, nastavení DTC, ukazatel zařazené rychlosti, příprava na DDA+, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva, aktivace DTC.
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
830 mm
Vybavení:
DTC (osmistupňová kontrola trakce), DQS (rychlořazení s možností nastavení), EBC (kontrola brzdného účinku motoru), Riding Modes (volba jízdních režimů - Race, Sport, Wet)