Ducati XDiavel S

Konfigurátor Parametry

Lépe jste vybrat nemohl, signore!

 

Na Xdiavelu nejezdíte, Xdiavel krotíte

Ducati vstupuje do světa cruiserů svým vlastním způsobem. Představuje skutečný křižník, který se může pochlubit osobitým designem, dotaženým technickým řešením a brutálním výkonem. XDiavel S je dlouhý, nízký, svalnatý, plný moderních tvarů a špičkových komponentů.  Kombinací těchto vlastností se poskládalo charisma, kterým přitahuje všechny kolem sebe. Za pár měsíců na trhu získal XDiavel S v celosvětové soutěži RED DOT DESIGN cenu Best of best v kategorii produktový design. XDiavel je k mání v základní verzi Dark s matnou černou karoserií a černým rámem. XDiavel S zůstává beze změn černý lesklý v kombinaci s šedým rámem.

 

Tohle je machinna pro Capo di Tutti Capi

XDiavel S nabízí šedesát možných ergonomických konfigurací pro jezdce. Díky kombinaci čtyř pozic stupaček, pěti různých pozic sedadla a tří možností nastavení řídítek si můžete být jistí, že vám padne jako oblek šitý na míru.

 

160 koní čeká až otočíte zápěstím

XDiavel 2021 pohání poslední gerenerace dvouválcového motoru Testastretta DVT o objemu 1262 ccm. Aby motor vyhověl emisní normě EURO 5, výfukový systém dostal upravený tlumič a motor prošel novou kalibrací. Výsledkem úprav je nárůst výkonu o 8 koní oproti předchozí generaci motoru na maximální výkon 160 koní při 9500 otáčkách za minutu. Kalibrace také zploštila průběh křivky krouticího momentu motoru, nové maximum je 127 Nm při 5000 otáčkách za minutu. Řazení je 6i stupňové. XDiavel je první Ducati s řemenovým pohonem. Konstruktéři ho zvolili pro jeho spolehlivý a bezpečný přenos brutálního výkonu na zadní kolo. Díky řemenu si vychutnáte tichý provoz, čistotu a méně údržby.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

 

Ostatní budou vedle XDiavelu vypadat jako bicicletta

Xdiavel S je vybavený brzdami Brembo se systémem Bosch 9.1ME ABS s funkcí brždění v náklonu, který rozděluje brzdnou sílu individuálně pro přední a zadní kolo. Nastavitelné odpružení je k dispozici vpředu i vzadu což zaručuje mimořádnou ovladatelnost a pozoruhodné natočení řidítek. Zadní jednostranná kyvná vidlice používá nastavitelnou pružinu, také tlumič spolupracuje s progresivní kinematikou.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a XDiavelem

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 160 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp.

 

Neumí vařit, jinak zvládá všechno

Ducati Power Launch se postará o váš bleskový start.Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný TFT displej, potěší vás bezklíčové zapalování hands free a bluetooth pro spárování motorky s vaším smartphonem. Pravá ruka každého jezdce ocení tempomat.

 

Poznáte ho na první pohled

Osvětlení motorky zajišťují kompletně LED světla. Dominantní přední světlomet má funkci DRL pro denní svícení, které zaručuje dokonalou viditelnost během dne. Díky němu XDiavel S okamžitě poznáte jak ve slunečním světle tak v noci.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ho ze všech stran!

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor

Typ:
dvouválec Testastretta DVT, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
160 hp při 9500 rpm
Točivý moment:
127 Nm při 5000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, oválná vstřikovací jednotka DEQ56, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řemen
Přední ozubené kolo:
28 zubů
Zadní ozubené kolo:
80 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1615 mm
Sklon:
30°
Přední odpružení:
50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down, povrchová úprava DLC
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
hliníkové lité a obráběné 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní zdvih:
110 mm
Zadní ráfek:
hliníkové lité a obráběné 8.00 x 17
Zadní pneu:
240/45 ZR 17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Monobloc, Bosch ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
18 litrů
Suchá hmotnost:
223 kg
Barva motorky:
černá lesklá
Přístroje:
digitální multifukční LCD display na řídítkách: tachometr, otáčkoměr, hodiny, teplota chladící kapaliny. Kontrolky: neutrál, blinkry, dálková světla, aktivace DTC, nastavení ABS s funkcí brždění v náklonu, rezerva paliva, nízký tlak oleje přístrojový panel s 3,5´´TFT barevným displayem na nádrži: zařazený rychlostní stupeň, teplota vzduchu, napětí baterie, 2xdenní počítadlo, najeté km na rezervu, průměrná a okamžitá spotřeba, čas jízdy, signalizace plánovaného servisu. Ovládání nastavení jízdních režimů, ABS, DTC a Ride by Wire
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
755 mm