Ducati Hypermotard 950 SP

18 890 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

 

Vy víte co si vybrat, signore...

Vrcholný model série Ducati Hypermotard-  950 SP je čistý hyper adrenalin – dvouválec Testastretta dává 114 koní, SPčko má plně nastavitelné závodní odpružení od Öhlins se zvýšenými zdvihy, kovaná kola Marchesini. Díky elektronicke rychlospojce Ducati Quickshifter budete sázer kvalty bez používání spojky. Závodní podvozek je obutý do okruhových pneumatik  Pirelli Supercorsa SP. Suchá váha této mašiny je pouze 176 kg. Barevné schéma Ducati Corse pouze podtrhuje fakt, že Hypermotard SP je nekompromisní sportovní mašina vyplavující návaly adrenalinu a radosti.

 

Jste připravení na pořádnou jízdu?

 

Tahle machinna bude trhat asfalto z circuito da corsa. Garanzia!

 

114 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Hypermotardu 950 SP je upravený, kapalinou chlazený dvouválec Testastretta o objemu 937 ccm. Tento motor byl vyvíjen tak, aby bylo dosaženo dokonalé rovnováhy mezi jeho využitelností a výkonem. Motor dodává maximální výkon 114 hp při 9 000 otáčkách, maximální točivý moment 97,9 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 500 otáčkách.  Sekundární vzduchový systém je podobný tomu, který je používán u Panigale. Řízený proud čistého vzduchu se vstřikuje do výfukového potrubí, což umožňuje úplnou oxidaci horkých výfukových plynů, účelnější dělení uhlovodíků a oxidu uhelnatého, což snižuje emise motoru. Motor plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší!

Převodovka je 6i stupňová a je propojena s elektronickou spojkou. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje radost ze sportovní jízdy, stejně jako ulehčí průjezd zacpaným městem. Vaše levá ruka si ho rozhodně zamiluje!

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Hypermotard 950 SP krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu. V nastavení můžete ABS zcela vypnout a užít si pořádné smykování. Přední 4 pístové třmeny Brembo Monobloc 4.32 brzdí kotouče o průměru 320 mm,  vzadu jsou doplněny 245mm kotoučem, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno vidlicí Öhlins průměru 48mm se zvýšeným zdvihem na 185mm.  Zadní náprava je plně stavitelná díky pružící jednotce Öhlins s progresivní charakteristikou. Vzadu je použita hliníková jednostranná kyvná vidlice opět se zvýšeným zdvihem 175 mm. Na okruhu i mimo něj vás spolehlivě udrží závodní pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SP.

 

Sport, touring nebo urban? Stačí zvolit a jet!

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulovaný pouze lankem akcelerátoru. Ovládání od rukojeti plynu prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 114 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 75 hp.

 

Pořádně na to šlápněte! Hypermotard 950 SP bude váš guardiano

Elektronika mašiny je oblast, kde v rámci faceliftu oproti minulé generaci proběhla největší evoluce. Hypermotard 950 SP nově používá 6 IMU Bosch měřící jednotku, která na 6i osách měří náklony motorky a data z ní v reálném čase využívají ostatní jízdní asistenty, které na základě nich upravují svoje zásahy do provozu. Hypermotard má v základní výbavě tyto jízdní asistenty: Ducati Traction Control EVO- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola, Ducati Wheelie control EVO- tento asistent zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdech a Bosch ABS s funkcí brzdění v náklonu, který pro každou nápravu zvlášť upravuje intenzitu brzdění.

 

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno...

Jízdní parametry nově zobrazuje barevný TFT displej, který má podobné grafické rozhraní jako Panigale V4.V chráničích rukou jsou integrovány LED blinkry, LED technologie je použita i ve všech ostatních světlech. Přední světlomety mají funkci Day time running light- ve dne svítí jen úzké LED pruhy ve světlometu. V rámci honu za snižováním hmotnosti mašiny je hojně používaný hliník pro všechny možné detaily, blatníky a kryty rozvodových řemenů jsou karbonové.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ho znovu ze všech stran

Vybavíme vás tutti elegante!

100-150hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta, chlazený vodou
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
114 hp / 9000 rpm
Točivý moment:
96 Nm / 7250 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.28/20, 4.26/22, 5.24/23, 6.23/24
Primární převod:
poměr 1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1498 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
Plně nastavitelná vidlice Öhlins 48mm, upside-down
Přední zdvih:
185 mm
Přední ráfek:
3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
175 mm
Zadní ráfek:
3-paprskový kovaný z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
14,5 l
Suchá hmotnost:
176 kg
Barva motorky:
Livrea speciale SP
Přístroje:
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
890 mm
Vybavení:
olejový servis: 15.000km/12 měsíců Desmoservis: 30.000km.

18 890 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit