Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak

Parametry

Amore na první pohled signore?

Nic lepšího jste vybrat nemohl!

Ducati nabízí všechny modely Multistrady od sezony 2020 s prodlouženou zárukou na 4 roky, včetně Ducati asistenční služby po celé Evropě. Poslední facelift Multistrady přinesl tyto úpravy: nový motor Testastreta DVT o zvětšeném objemu 1 262 ccm. Objem se od poslední generace motoru zvýšil kosmeticky, ale točivý moment ve středních otáčkách se zvýšili fakt rapidně. Další změnou je delší rozvor o 5 cm, který do jízdy s ní přináší větší stabilitu. Poslední vítanou novinkou je elektronická rychlospojka Ducati quickshifter, který řadí jako blesk nahoru i dolů a šetří tím vaši levou ruku. Vrcholná verze Multistrady Pikes peak nabízí navíc ve standartu závodní podvozek Öhlins TTX 36 a kovaná kola Marchesini. O řádný koncert během jízdy se stará homologovaný výfuk Termignoni. Design, závodní barvy a karbonové komponenty, všechny tyto detaily vzdávají hold vítězstvím Multistrady ve známém americkém závodu do vrchu- Pikes Peak Hill Climb Race.

 

Je libo výlet do Alp, nebo se pokusíte zabodovat v Pikes peak? Není problém!

Multistrada 1260 Pikes peak je prostě multibike: 4 motorky v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, ABS a trakce. Variabilita nastavení motorky vám otevírá možnosti jízdy. Nic už vám nestojí v cestě. Multistrada 1260 Pikes peak je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě.

 

Dálnice si dává k snídani, závodní okruhy k obědu a serpentiny k večeři

 

Motore táhne jak čert. Garanzia!

Díky novému motoru Ducati Testastretta DVT 1262 cm3 je nová Multistrady 1260 S ještě víc použitelná pro každodenní ježdění.  Je to díky zvýšenému točivému momentu při nízkém a středním rozsahu otáček motoru. 85% maximálního točivého momentu je k dispozici už při 3500 rpm. Což jsou průměrné otáčky motoru nejčastěji používané při jízdě. Motor zkrátka táhne od spodu jako čert. Maximální točivý moment je 129,5 Nm při 7500 otáčkách. Dvouválec Testastretta je chlazený kapalinou. Tlumič výfuku je od Termignoni.

 

Promění každou silnici v circuito da corsa

Převodovka Multistrady 1260 Pikes peak je šestistupňová. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek nové  Multistrady 1260 Pikes peak má prodloužený rozvor o 55 mm oproti původní verzi 1200. Je to dáno o 48 mm delší zadní kyvnou vidlicí, o zbytek rozdílu se stará nová přední odpružená vidlice. Podvozek je od závodních specialistů Öhlins . Přední odpružení používá plně nastavitelnou vidlici o průměru 48 mm s titanovou povrchovou úpravou. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka  Öhlins TTX 36, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.  Multistradu 1260 Pikes Peak krotí brzdy Brembo M50 Evo se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Kovaná kola od Marchesini mají nový design a jsou obuty do pneumatik Pirelli Scorpion Trail II, které pro Ducati vyvíjela Pirelli na míru pro tuto motorku. Zajímavostí těchto pneumatik je rozdílná přilnavost směsi po obvodu a na krajích pneumatiky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Stačí nastavit a jet

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 158 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení motorky, systému ABS a řízení motorky.

 

Klidně na to šlápněte, Ducati je váš Guardiano!

O bezpečné brzdění za jakýchkoli podmínek se stará Ducati safety pack, což balíček jízdních asistentů ABS Bosch 9,1 s funkcí brždění v náklonu spolu s regulací možného prokluzu zadního kola Ducati Traction Control, dále DTC. Pak tu máte Ducati Wheelie Control - asistent proti zvedání předního kola při rozjezdu. Při rozjezdech do kopce uvítáte asistent VHC. Všechny elektronické jízdní asistenty spolupracují se šestiosou inerciální jednotkou 6 IMU Bosch, která v reálném čase měří náklony mašiny do všech stran, stejně jako zrychlení nebo zpomalení. Náklony vyhodnocuje průběžně řídící jednotka, která v případně upraví rozsah zásahu jednotlivých jízdních asistentů.

 

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Multistradě a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování.

 

Ostatní macchine budou vedle této vypadat jako bicicletta

V nové verzi Multistrady 1260 Pikes peak jsou už všechna světla komplet LED. Přední světlomety využívají technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1260 Pikes peak je zvíře připravené ke skoku.

 

Kráska i zvíře v jednom kabátě. Ze svižné rodiny

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš i tuto motorku vybavit příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy nebo třeba příplatkové sedlo. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Co opakovaně vyhrávájí Pikes Peak!

Byly to nervy jako prase!  Carlin Dunne z týmu Spider Grips Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak zvítězil v s touto mašinou ve 2018. Bylo to nejtěsnější vítězství v segmentu motorek za celou historii Pikes Peak. Carlin Dunne zajel závod v čase 9:59.102 a vítězství si urval doslova na poslední chvíli, když v poslední části závodu zrychlil a o 0,7 sekundy vyhrál před Renniem Scaysbrookem z týmu KTM. Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak rocks!

Vybavíme vás velmi elegante!

150-200hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta DVT, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1 262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
158 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
129,5 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
EURO 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová Ducati Quickshifter
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1585 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins 48 mm s povrchovou úpravou TiN
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Zadní odpružení:
plně nastavitelná pružící jednotka Öhlins TTX36, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Evo, ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu

Ostatní

Palivová nádrž:
20 L
Suchá hmotnost:
206 kg
Barva motorky:
Livrea Pikes Peak - červená s bílým pruhem, červený rám
Přístroje:
plně barevný 5“ TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 825 - 845 mm
Vybavení:
olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km, jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, plně LED diodové osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, elektronický podvozek, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, Ducati Multimedia Systém (DMS), plně barevný TFT displej s bluetooth pro Ducati Multimedia Systém (DMS)