Ducati Monster 1200 S

Konfigurátor Parametry

Klidné projíždky prostě nesnese

 

Better, faster, MONSTER!

Nový Monster 1200 S pro sezonu 2020 nabízí kosmetický update techniky. A opět kombinuje klasické prvky Monsterů a závodního vybavení S modelů- příhradový rám a řízení ostré jako břitva, špičkové odpružení od závodních specialistů Öhlins a rychlospojku Ducati Quickshifter. Upravený motor Testastretta 11° dává maximální výkon 147 koní. Síla motoru versus váha 211 kg včetně všech provozních kapalin, monster zátah už od nízkých otáček, superbikové brzdy, nastavitelné sedlo a ostatní moderní technologie udělají z každé vaší jízdy sérii návalů radosti. Monster 1200 S modelové řady 2020 můžete objednávat od října 2019. Vybrat si můžete mezi červenou a černou barvou karoserie a rámu.

Posaďte se, tohle je motorka pro závodníky

Máte rádi naháče a větrný štít na motorce vám přijde jako blbost? Čekáte od motoru brutální zátah a opravdu svižné svezení? Monster 1200 S je pro vás jasná volba. Nezáleží na tom, kolik měříte. Výška nastavitelného sedla od země je volitelná, sedět na něm můžete 79,5 až 82 cm od vozovky. Tu správnou pozici za řídítky si na Monsteru 1200 najde každý.

 

147 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Monsteru 1200 S je další generace dvouválce Testastretta 11° DS o objemu 1198 ccm. Válce motoru svírají úhel 11° a každý má desmodromicky ovládané 4 ventily. Motor je vyroben tak, aby byl nedílnou součástí rámu motorky. Maximální výkon má 147 hp při 9 250 otáčkách, maximální točivý moment 124 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 750 otáčkách.. Motor plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru.

 

Tak tenhle Monster bude trhat asfalto

Převodovka Monsteru S je šestistupňová. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quickhifter (DQS) je elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního jízdy, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu  převodových stupňů.

 

Brzděte klidně na doraz, podvozek si v pohodě poradí

Monster 1200 S krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu ABS Bosch 9.1, který můžete zcela vypnout. Přední 4 pístové brzdy Brembo Monobloc M50 krotí kotouče o průměru 330 mm, jsou doplněny 245mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístkovým třmenem. Tyhle brzdy jsou bez nadsázky to nejlepší, co si můžete v běžné produkci na motorku dneska pořídit. Přední odpružení je zajištěno plně stavitelnou Öhlins vidlicí průměru 48mm a zdvihu 130mm. Zadní náprava je plně stavitelná Öhlins. Zadní náprava je z hliníkové jednostranné kyvné vidlice, má zdvih 149 mm. Na silnici i na okruhu vás spolehlivě udrží pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III.

 

Dokonalá elektronická armonia mezi vámi a motorkou

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulovaný jen lankem akcelerátoru. Elektronický signál od plynu prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 147 hp v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 100 hp. V každém jízdním režimu je reakce řídící jednotky na otočení plynu jinak senzitivní. My nejraději režim sport, je ostrý jako břitva a nejlíp charakterizuje DNA Ducati.

 

Monster bude váš guardiáno, garanzia!

Masivní výkon vám pomůžou krotit jízdní asistenty- Ducati Safety Pack, který se u modelu Monster 1200 skládá z Ducati Traction Control- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola a Ducati Wheelie Control- osmistupňová kontrola zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu motorky. Safety pack uzavírá systém ABS 9,1 Bosch s funkcí brždění v náklonu, který můžete úplně vypnout a zasmykovat jak za starých analogových časů.

 

Vybral jste machinna perfetta

Jízdní parametry zobrazuje barevný TFT displej. Pro Monster typické oblé čelní světlo rámované obnaženou vidlicí je kompletně LED, včetně denního svícení. I zadní světlo používá LED světla. Sedadlo pro spolujezdce má kryt v barvě motorky. Monster 1200 S má přípravu na instalaci Ducati Multimedia Systemu, který máte k dispozici jako volitelnou výbavu. Přes Bluetooth pak propojíte váš telefon s motorkou.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Konec čtení, teď si pojďme trošku zakroužit

Vyberte si čím ho ještě vybavíte

Oblečeme vás velmi elegante

100-150hp

Motor

Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* Dual Spark
Zdvihový objem:
1198,4 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 67.9 mm
Výkon motoru:
147 hp / 9250 rpm
Točivý moment:
124 Nm / 7250 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová Ducati Quickshifter
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
41 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1 485 mm
Sklon:
23.5°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice 48mm Öhlins, upside-down
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Zadní odpružení:
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins . Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
152 mm
Zadní ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 6.00 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso III
Přední brzdy:
2 x 330mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
16,5 l
Suchá hmotnost:
185 kg
Barva motorky:
červená Ducati, černá matná
Přístroje:
Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack (Bosch cornering ABS + DTC + DWC), Ride by wire, Anti-theft system ready, DMS ready, LED světla, USB, kryt sedadla spolujezdce
Záruka:
2 roky bez omezení km
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
variabilní 795 - 820 mm