Ducati Multistrada 950

Konfigurátor Parametry

 Dobrý vkus signore!

 

Variabilní a přizpůsobivý parťák na cesty- multibike

Ducati Multistrada 950 je menší sestrou Multistrady 1260. Každý, kdo v minulosti obdivoval větší model 1260, ale měl respekt z výkonu 160 koní a velikosti motorky by měl zpozornět. Multistrada 950 je o něco lehčí, snadno ovladatelná a cenově dostupnější. Máte se na co těšit, všechny ostatní jízdní vlastnosti a dovednosti své starší sestry má v sobě. Faceliftovaná Multistrada 950 pro sezonu 2020 nabídne novou generaci ABS s funkcí brzdění v náklonu. ABS spolupracuje s 6i osou měřící jednotku od Bosch, která měří a vyhodnocuje data náklonu motorky do všech stran, zrychlení a zpomalení  a v reálném čase upravuje konfiguraci intenzity brzdění pro obě nápravy zvlášť. Nová je hydraulická spojka, tlumič výfuku a design litých kol. Multistrada 950 bude dostupná pouze v červené barvě. Novinkou v nabídce Multistrady 950 jsou dvě varianty modelu 950 S, který má elektronicky nastavitelný podvozek z Multistrady 1260 S a elektronickou převodovku Ducati quickshifter. Skovou Multistradu 950 si můžete vybrat s litými nebo drátěnými koly. Od sezony 2020 jsou všechny modely Multistrady nabízené s prodlouženou 4 letou zárukou včetně Ducati asistenční služby po celé Evropě.

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Multistrada kombinuje vlastnosti 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v systému Ducati safety pack k úpravě parametrů výkonu, ABS a trakce. Variabilita nastavení motorky vám otevírá nové možnosti. Nic vám nestojí v cestě. Multistrada 950 je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě. Všestrannost a flexibilita jsou vlastnosti, pro které byl tento stroj vyvíjený.

 

Posaďte se, dálnice si dává k snídani,

serpentiny k obědu a polní cesty k večeři

 

113 koní čeká až otočíte zápěstím

Dvouválec Ducati Testastretta 937 ccm je nový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním paliva Bosch, plní emisní normu EURO 4. Nové jsou hlavy motoru, 4 jsou také ventily na jeden válec. Desmodromické ovládání ventilů vám umožňuje využívat dostatečný výkon a točivý moment při nízkých provozních otáčkách. Motor dává nejvyšší výkon 113 hp při 9000 rpm, nejvyšší výkon 96  Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 750 rpm. Konstatní vývoj motoru Testastretta přinesl prodloužení servisních intervalů na každých 15 000 km a seřízení ventilů každých 30 000 km. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod hnací síly je řešen pomocí řetězu.

 

Brzděte nadoraz, podvozek si poradí

Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici 48 mm. Vzadu je plně stavitelná Sachs pružící jednotka, která pracuje s oboustrannou hliníkovou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm, takže na hranu možnosti odpružení se jen tak nezhoupnete. Multistradu 950 krotí brzdy Brembo se systémem ABS Bosch 9,1. Vepředu máte k dispozici 2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Ducati safety pack se skládá ze systému ABS Bosch 9,1 a Ducati Traction control. Zatímco ABS zasahuje proti prokluzu při brždění, DTS krotí prokluz při akceleraci. Oba dva systémy mají několik úrovní citlivosti a jezdec je může i kompletně vypnout. ABS v Multistradě pro sezonu 2019 spolupracuje s 6i osou měřící jednotku od Bosch, která měří a vyhodnocuje data náklonu motorky do všech stran, zrychlení a zpomalení. ABS díky tomu v reálném čase upravuje konfiguraci intenzity brzdění pro obě nápravy zvlášť.

 

Neumí vařit, jinak zvládá všechno

Multistrada 950 má hliníkové ráfky 19" vepředu a 17" vzadu. Jsou do nich obuty Pneumatiky Pirelli SCORPION Trail II rozměru 120/70 R19 vpředu a 170/60 R17 vzadu. Tato pneumatika představuje funkční sloučení vlastností pro použití na dvou typech cest: off-road i na silnicích. Silnou stránkou je odolnost a vysoký kilometrový nájezd, prvotřídní je i chování pneumatiky na mokré vozovce.

 

Šlápněte na to, jste pod maximální protezione

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici snížený výkon 75 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Maximální výkon 113 hp si užíváte v jízdních režimech Sport a Touring.

 

Buonasera signore, stačí vzít řidítka do ruky

Jízdní parametry zobrazuje černobílý 5 '' LCD displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Nabídka paketů je široká a dají se mezi sebou libovolně kombinovat podle vašich potřeb, stejně tak jako doplnit pakety konkrétním typem příslušenství.

Touring pack - umožňuje jezdci a spolujezdci, aby se na každé cestě cítili bezstarostně. Boční kufry  a stabilní středový stojan.

Urban pack - užitečnost a praktičnost, to jsou slova, která charakterizují Urban pack. Skládá se z horního kufru o objemu 35 lt, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone po ruce i když je dobíjen.

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta se chýlí ke konci, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i na nerovném terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před náhodným pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. LED světla Vám zlepší viditelnost. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu pro zvýšení bezpečnosti na bahnitých a nerovných cestách

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a čerpadla.

 

Tahle signorita už na vás čeká

Vybavíme vás velmi elegante!

100-150hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
113 hp / 9000 rpm
Točivý moment:
96 Nm / 7750 rpm
Palivový systém:
elektronický systém vstřikování paliva Bosch, Ride-by-wire
Výfuky:
tlumič výfuku z ušlechtilé oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondy
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1,84: 1
Primární převod:
1 = 37/15 2 = 30/17 3 = 28/20 4 = 26/22 5 = 24/23 6 = 23/24
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1594 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
KYB 48 mm plně nastavitelná USD vidlice
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
Kolo z lehké slitiny 3"x 19"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R19
Zadní odpružení:
Plně nastavitelná Sachs monoshock jednotka. Dálkové nastavení předpětí pružiny. Hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
Kolo z lehké slitiny 3"x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 R17
Přední brzdy:
2 x 320 mm polo-plovoucí disky, radiální 4-pístové Brembo monoblok třmeny, ABS jako součást standardní výbavy
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 plovoucími třmeny

Ostatní

Palivová nádrž:
20 l
Suchá hmotnost:
204 kg
Barva motorky:
Červená
Přístroje:
přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, automatická deaktivace směrových světel, asistent rozjezdů (VHC), Bosch 6 IMU
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
Pevná 840 mm (820 - 860 mm u sedadel příslušenství);