Ducati Scrambler Full Throttle

Parametry

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

 

Klidné projížďky prostě nesnese

Scrambler Full Throttle má po faceliftu a nabízí spoustu sympatických novinek- designových, elektronických i ergonomických. Full Throttle je mašina inspirovaná světem flat-tracku a jasně odkazuje na motocykly, které závodí na hliněných oválech. Poznáte ho podle černožluté kombinace barev, závodního sedla a bočních panelů pod sedlem pro startovní čísla. Nízká zužující se řídítka a krátký přední blatník jsou dalšími rysy tohoto modelu. Je ideální pro každodenní použití, tak jako pro kroužení po Flat tracku bez kompromisů. Scrambler Full Throttle je nabízen pouze v barvě „Deep Black“.

 

Posaďte se, tohle je motorka pro chlapy

 

73 koní čeká, až otočíte zápěstím

Scrambler Full Throttle pohání dvouválec do L chlazený vzduchem, s 2 desmodromickými ventily na válec. Objem motoru 803ccm dává výkon 73 hp při 8250 otáčkách, kroutící moment dosahuje vrcholného zátahu 67 Nm při 5750 otáčkách. Převodovka je 6i rychlostní.  Spojka je po faceliftu ovládaná hydraulicky a je nastavitelná. Převod hnací síly na zadní nápravu je řešený řetězem.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Odpružení Scramblera Full Throttle zajišťuje vepředu vidlice USD Kaybaba 41mm, vzadu centrál Kaybaba s nastavitelným předpětím. Vepředu i vzadu máte k dispozici zdvih 150 mm. Na silnici i v terénu vás udrží ve zvolené stopě pneumatiky Pirelli MT 60 RS. Scramblera krotí brzdy Brembo Monobloc M 4.32, vepředu má disk průměr 330 mm a brzdí ho 4 pístkové třmeny, vzadu je 245 mm disk s 2 pístkovým třmenem. Po faceliftu je dvoukanálový ABS Bosch systém včetně funkce brzdění v náklonu.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli

závodní sedadlo inspirované plochou dráhou s krytem pro spolujezdce

Scrambler je ready na instalaci Ducati Multimedia systému

osvětlení motorky s LED světly vepředu i vzadu

18 '' přední, 17 '' zadní sportovní kola

 

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Ještě si ho prohlédněte znovu ze všech stran

Vybavíme vás tutti elegante!

50-100hp

Motor

Typ:
vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic
Zdvihový objem:
803 ccm
Vrtání x zdvih:
88 x 66 mm
Výkon motoru:
73 hp / 8250 rpm
Točivý moment:
67 Nm / 5750rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka
Výfuky:
1 tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1. 32/13, 2. 30/18, 3. 28/21, 4. 26/23, 5. 22/22, 6. 24/26
Primární převod:
poměr 1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
46 zubů
Spojka:
vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1445 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
up-side down vidlice Kayaba 41 mm
Přední zdvih:
150 mm
Přední ráfek:
10ti papsrkový z lehké slitiny 3.00x18
Přední pneu:
Pirelli MT 60, rozměr 110/80 ZR18
Zadní odpružení:
nastavitelná jednotka Kayaba, hliníková kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
Pirelli MT 60, rozměr 180/55 ZR17
Přední brzdy:
1x 330mm kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
13.5 L
Suchá hmotnost:
173 kg
Barva motorky:
černá Deep black
Přístroje:
kovová nádrž s výměnnými bočními panely, LED světlomet se skleněnou čočkou, LED zadní lampa, LCD přístrojový panel s vyměnitelným hliníkovým krytem, hliníkové frézované kryty řemenů, 18´přední a 17´zadní kolo, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, koncovka výfuku Termignoni, nízká hliníková řídítka, flat-track sportovní sedlo, sportovní přední blatník a zadní držák SPZ, Bosch Cornering ABS
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
798 mm
Vybavení:
olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km