Ducati Scrambler 1100 PRO

12 990 Eur včetně DPH

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Vy tedy víte co je to gusto!

Faceliftovaný Scrambler 1100 nabízí větší motor o objemu 1079 ccm, který disponuje masivním kroutícím momentem 88 Nm. Ve standartní výbavě má systém Ride by Wire, který vám umožní vybírat ze 3 jízdních režimů. Bezpečnost má na starosti Ducati Safety pack, který obsahuje kontrolu trakce a ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu. Výkony motoru krotí DTC, systém kontroly trakce.   Nové barevné schéma „Ocean Drive“ je kombinované s trubkovým ocelovým rámem a hliníkovým zadním rámem v černé barvě.

 

86 koní čeká až otočíte zápěstím

Scrambler 1100 PRO pohání vzduchem a olejem chlazený motor do L. Motor má vrtání 98 mm a zdvih 71,5 mm, není to zkrátka žádný drobek, což zajišťuje plynulé zrychlení ze všech otáček. Motor Scrambler 1100 PRO má hliníkové klikové skříně a obrobené hliníkové spojkové a alternátorové kryty, což se příznivě promítlo do celkové váhy motorky. Motor je spojený se 6i stupňovou převodovkou, zadní nápravu pohání řetěz.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Díky širokým řidítkům se městem propletete jakoby nic, zatímco doširoka rozkročený rozvor 1 514 mm zvušuje stabilitu jízdy i při vysokých rychlostech. stejně jako mezi zatáčkami v serpentinách na horách.Scrambler 1100 PRO je vybavený brzdovým systémem Brembo se systémem brzdění v náklonu ABS Bosch Cornering. Na přední nápravě je dvojitý kotouč o průměru 320 mm, které krotí dva čtyřpístové třmeny Brembo M 4.32 Monoblock. Na zadním kole je disk o průměru 245 mm, na kterém pracuje třmen 34 mm s jedním pístem. Systém ABS má pouze jednu úroveň intervence a nemůžete ho vypnout.

Prohlédněte si ho ze všech stran!

Vybavíme vás velmi elegante

50-100hp

Motor

Typ:
Dvouválec do L, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
1.079 ccm
Vrtání x zdvih:
98 x 71 mm
Výkon motoru:
63 kW (86 hp) @ 7,500 rpm
Točivý moment:
88 Nm (65 lb-ft, 9.0 kgm) @ 4,750 rpm
Palivový systém:
Elektronický systém vstřikování paliva, ovládání plynu - Ride by Wire (RbW)
Výfuky:
Výfukový systém 2-1_2 s katalyzátorem a 2 lambda sondy, tlumič výfuku z nerezové oceli s hliníkovým krytem
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1 = 37/15 2 = 30/17 3 = 28/20 4 = 26/22 5 = 24/23 6 = 23/24
Primární převod:
1,85 :1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
39 zubů
Spojka:
Spojka APTC mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním. Samoovládací, "slipper action".

Podvozek

Rám:
Trubkový rám z oceli
Rozvor:
1 514 mm
Sklon:
24,5 °
Přední odpružení:
Marzocchi plně nastavitelná vidlice Ø45 mm
Přední zdvih:
150 mm
Přední ráfek:
10 paprsků z lehké slitiny, 3,50 "x 18"
Přední pneu:
Pirelli MT 60 RS 120/70 ZR18
Zadní odpružení:
Kayaba monoshock, nastavitelné předpětí a odskok
Zadní pneu:
Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Přední brzdy:
2 x 320 mm poloplovoucí disky, radiální Brembo Monobloc M4.32,Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
245 mm disk, 2-pístkový třmen Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
15 l
Suchá hmotnost:
189 kg
Barva motorky:
stříbrná
Přístroje:
Jízdní režimy, režimy výkonu motoru, Ducati Safety Pack (Cornering ABS + DTC), RbW, LED přední světlomet, LED zadní světlomet, LCD budíky s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a indikací stavu paliva v nádrži, ocelová nádrž, podsedlový prostor s USB konektorem
Záruka:
24 měsíců
Provedení:
Dvoumístné
Výška sedla:
810 mm

12 990 Eur včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit