Ducati Multistrada 1260 S

509.000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Vy víte co si vybrat signore!

Ducati nabízí pro sezonu 2018 faceliftovanou Multistradu 1260. Zapomeňte na čistě designový facelift. Tohle je úplně nová mašina. První změnou je nový motor Testastreta DVT o zvětšeném objemu 1 262 ccm. Další změnou je delší rozvor o 5 cm, který do jízdy s ní přináší větší stabilitu. Poslední vítanou novinkou je quickshifter, který řadí jako blesk a šetří vaši levou ruku. Model 1260 S DAIR propojuje motorku s bezpečnostními prvky v oblečení pasažérů- v případě nehody aktivuje airbagy v bundách. Multistrada 1260 S je dostupná je ve třech barvách karoserie: červené, bílé a šedé.

 

Je libo zajet brousit serpentiny do Alp, nebo snad cesta kolem Evropy? Není problém!

Multistrada 1260 S je prostě multibike: 4 motorky v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, ABS a trakce. Systém DSS, Ducati Skyhook Suspension zajišťuje elektronické nastavení tuhosti odpružení podvozku. Variabilita nastavení motorky vám otevírá možnosti jízdy. Nic už vám nestojí v cestě. Multistrada 1260 S je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě.

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím. Navíc: cuore táhne jak čert. Garanzia!

Díky novému motoru Ducati Testastretta DVT 1262 cm3 je nová Multistrady 1260 S ještě víc použitelná pro každodenní ježdění.  Je to díky zvýšenému točivému momentu při nízkém a středním rozsahu otáček motoru. 85% maximálního točivého momentu je k dispozici už při 3500 rpm. Což jsou průměrné otáčky motoru nejčastěji používané při jízdě. Motor zkrátka táhne od spodu jako čert. Maximální točivý moment je 129,5 Nm při 7500 otáčkách. Dvouválec Testastretta je chlazený kapalinou. Má také nový tlumič výfuku.

 

Tak tahle machinna bude trhat asfalto z autostrada

Převodovka Multistrady 1260 S je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek nové  Multistrady 1260 S má prodloužený rozvor o 55 mm oproti původní verzi. Je to dáno o 48 mm delší zadní kyvnou vidlicí, o zbytek rozdílu se stará nová přední odpružená vidlice. Podvozek je opět kompletně elektronicky nastavitelný. Stará se o to systém DSS, Ducati Skyhook Suspension. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Ducati Skyhook Suspension, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.  Multistradu 1260 S krotí brzdy Brembo M50 Evo se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Litá kola mají nový design a jsou obuty do pneumatik Pirelli Scorpion Trail II, které pro Ducati vyvíjela Pirelli na míru pro tuto motorku. Zajímavostí těchto pneumatik je rozdílná přilnavost směsi po obvodu a na krajích pneumatiky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Stačí nastavit a jet

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 158 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení podvozku motorky, systému ABS a DTC- prokluzu zadního kola.

 

Klidně na to šlápněte, Ducati je váš Guardiano!

O bezpečné brzdění za jakýchkoli podmínek se stará Ducati safety pack, což je balíček jízdních asistentů ABS Bosch 9,1 s funkcí brždění v náklonu spolu s regulací možného prokluzu zadního kola Ducati Traction Control, dále DTC. Pak tu máte Ducati Wheelie Control - asistent proti zvedání předního kola při rozjezdu. Při rozjezdech do kopce uvítáte asistent VHC.

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Multistradě a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní máte možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Uvidíte a budete vidět ze všech stran

V nové verzi Multistrady 1260 S jsou už všechna světla komplet LED. Přední světlomety využívají technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1260 S je zvíře připravené ke skoku.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Vybavíme vás velmi elegante!

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta se chýlí ke konci, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i na nerovném terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před náhodným pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu pro zvýšení bezpečnosti na bahnitých a nerovných cestách

Touring pack - umožňuje jezdci a spolujezdci, aby se na každé cestě cítili bezstarostně. Boční hliníkové kufry s kapacitou 83 litrů, vyrobené ve spolupráci s Touratech, vyhřívané rukojeti, taška na řídítka je zásadní pro udržení všech Vašich osobní věcí v bezpečí a po ruce.

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a černým krytem čerpadla

Urban pack - užitečnost a praktičnost, to jsou slova, která charakterizují Urban pack. Skládá se z hliníkového horního kufru o objemu 35 lt, vyrobeného ve spolupráci s Touratech, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone na očích i během jízdy

Prohlédněte si ji ze všech stran!

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp
Typ:
kapalinou chlazený dvouválec, 4 ventil, Desmodromický rozvod, Testastretta DVT s variabilním časováním ventilů, se dvěma svíčkami na válec
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
158 k (116,2 kW) @ 9500 rpm
Točivý moment:
158 k (116,2 kW) @ 9500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6
Sekundární převod:
řetězem
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo
Rám:
příhradový z ocelových trubek
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3 paprskový, z lehkých slitin, 3.5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná elektricky ovládaná pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3 paprskový, z lehkých slitin, 6" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17
Přední brzdy:
2x 330 poloplovoucí kotouče, brzdové třmeny BREMBO Monoblock EVO M50, radiální pumpa, BOSCH cornering ABS
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu
Palivová nádrž:
20 l
Suchá hmotnost:
206 kg
Barva motorky:
červená, bílá, černá
Přístroje:
TFT displej
Záruka:
24 měsíců
Provedení:
Dvoumístné
Výška sedla:
825 - 845 mm
Poznámka:
Servisní interval: 15,000 km (7,500 mi) / 12 měsíců, Desmo: 30.000 km, Spotřeba paliva: 5,2 l , Základní výbava: VHC - kontrola rozjezdu do kopce, Jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, Příprava pro: DQS - Ducati rychlořazení bez plynu nahoru/dolů, Ducati Multimedia System

509.000 Kč včetně DPH

Chci koupit