Ducati 959 Panigale Corse

Parametry

Čistokrevná závodní DNA

Ducati Panigale 959 Corse vznikla z vášně pro okruhové ježdění, stejně jako její závodní předchůdci z továrny v Borgo Panigale. Plně stavitelné odpružení a volitelné jízdní režimy násobí univerzálnost použití motorky za všech podmínek – jezděte z garáže přímo na trať. Jízdní režimy Race, Sport a Wet jsou naprogramované tak, aby okamžitě změnily charakter motorky, zasahují do parametrů systémů ABS, DTC a EBC. Díky tlumičům Öhlins, titanové homologované koncovce výfuku Ducati Performance od značky Akrapovic, lithium-iontovému akumulátoru a speciální barevnému schématu inspirovaným Moto GP, bude 959 Panigale Corse vždy připravena se prohánět po závodních okruzích.

 

Na Panigale nejezdíte. Panigale krotíte

Trať jako zkušební lavice, stopky jako nesporný soudce. Pro Ducati vítězství a umístění "pole position" v závodech Moto GP znamenají jen jednu věc: schopnost vyrábět stále lepší sériové motorky. V Borgo Panigale je závodní a sériová produkce tak blízko, že spolu tvoří nedílný článek vývoje. Standardní vybavení Panigale 959 Corse oproti základní verzi 959 nabídne jezdci navíc: lithiovou baterii, tlumič řízení od závodních specialistů Öhlins, koncovky výfuku z titanu Ducati Performance od Akrapovic, dvoubarevné lakování Ducati Corse, které je v tomto případě matné, stejně jako na motocyklech Desmosedici MotoGP.

 

150 koní čeká, až otočíte zápěstím

Nový 955 cc dvouválcový motor, je první Euro 4 homologované Superquadro, jež se může pochlubit novou hodnotou zdvihu, která vedla k vyšší křivce točivého momentu a vyššímu maximálnímu výkonu. Díky přepracování klikové hřídele a pístní sady, s použitím zcela nového systému mazání, dává 150 koní při 10500 otáčkách za minutu. Panigale 959 Corse je vybavena novou spojkou pro optimalizaci točivého momentu během sportovní jízdy. Převodovka je 6i rychlostní s rychlořazením Ducati Quick Shift. Sekundární pohod je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu.

 

Závodní výbava všude kam se podíváš

Závodnička. Prohlédněte si ji ze všech stran

150-200hp

Motor

Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Superquadro
Zdvihový objem:
955 ccm
Vrtání x zdvih:
100 x 60,8 mm
Výkon motoru:
150 hp / 10500 rpm
Točivý moment:
102 Nm / 9000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, typové schválené koncovky výfuku z titanu Ducati Performance od Akrapovic
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s DQS (Ducati Quick Shift)
Poměr:
1.37/15, 2.30/16, 3.27/18, 4.25/20, 5.24/22, 6.23/24
Primární převod:
poměr 1.77:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
Monocoque aluminum
Rozvor:
1431 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice 43mm, Öhlins, upside-down
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
10ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Rosso Corsa
Zadní ráfek:
10ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
180/60 ZR17 Pirelli Rosso Corsa
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen

Ostatní

Palivová nádrž:
17 L
Suchá hmotnost:
176 kg
Barva motorky:
matové dvoubarevné lakování Ducati Corse
Přístroje:
přístroje: LCD multifunkční display: rychloměr, otáčkoměr, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, 2 denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, zobrazení zvoleného jízdního režimu, nastavení ABS, nastavení DQS, nastavení EBC, nastavení DTC, ukazatel zařazené rychlosti, příprava na DDA+, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva, aktivace DTC.
Záruka:
24 měsíců
Provedení:
Dvoumístné
Výška sedla:
830 mm
Vybavení:
DTC (osmistupňová kontrola trakce), DQS (rychlořazení s možností nastavení), EBC (kontrola brzdného účinku motoru), Riding Modes (volba jízdních režimů - Race, Sport, Wet)