Ducati Panigale V4 Speciale

Vyprodáno

Cena uvedena včetně 21% DPH

Chcete mít tuhle krásku? Neváhejte! Pouze 1 500 kusů se vyrobí pro celý svět

Superbike Panigale V4 Speciale je nástupkyní ikonické Panigale 1299. Nejočekávanější novinka dvoustopého světa v letošní sezoně otevírá další kapitolu v historii Ducati. Kapitolu, kterou můžeme bez nadsázky pojmenovat symfonií výkonu a emocí. Panigale V4 Speciale je první sériově vyráběný motocykl značky Ducati, který je vybaven čtyřválcovým motorem, který vývojově vychází z motoru vícemistrů MOTO GP - Desmosedici. Panigale V4 Speciale bude dostupná od dubna 2018 v barevném schématu trikolore. Vybrat si můžete mezi zlatou a černou barvou hořčíkových kovaných kol od Marchesini.

 

Tohle je motorka pro závodníky, ne pro bambinos

Design superbiku je jako obvykle elegantní a silně emotivní zároveň. Panigale V4 Speciale má tvary, které přímo odpovídají jejímu výkonu. Byly použity velké plochy karoserie, přerušované několika integrovanými, pro Ducati typickými prvky. Oproti základní Panigale V4 Speciale nabízí navíc závodní podvozek od Öhlins s elektronicky ovládaným nastavením tuhosti odpružení díky systému Öhlins Smart EC 2.0. Závodní titanový výfukový systém od Akrapovič zvedá maximální výkon čtyřválce na dechberoucích 226 koní. Lithium-ion baterie, kované disky kol od Marchesini a spousta detailů z hliníku a karbonu snižují suchou hmotnost superbiku se čtyřválcovým motorem na neuvěřitelných 174 kg.

 

Čtyrválec od Ducati- bestie mezi motory

Jak již název motoru napovídá, jedná se o vidlicový čtyřválec o objemu 1 103 ccm, řady válců svírají mezi sebou úhel 90 stupňů. Celý motor je v rámu posazen v náklonu 42 stupňů, což přináší maximální centralizaci hmoty a posunutí těžiště dolů a doprostřed motorky. Hořčík zaujímá prominentní pozici mezi lehčími kovovými materiály. Není náhodou, že ve formě slitin je široce používaný v závodním světě. Desmosedici Stradale používá slitinu hořčíku pro svoje komponenty- kryt hlavy, olejové jímky a spojky. Kliky jsou vyrobeny z hliníku pomocí gravitačního odlitku. Horní část motoru obsahuje čtyři hliníkové vložky válců s povlakem nikasil, které zajišťují nízké tření a ochranu proti opotřebení. Neuvěřitelně nízká hmotnost motoru V4 Desmosedici Stradale je výsledkem posedlosti konstruktérů. Váží 64,5 kg což je jen o 2 kg těžší než jeho předchůdce dvouválec Superquadro o objemu 1 285 cm³.

 

226 koní čeká, až otočíte zápěstím

Zajímavostí je také fakt, že se klika motoru otáčí opačným směrem, než je zvykem u konkurenčních motorů. Konstruktéři Ducati tímto snižují gyroskopický efekt, výsledkem je nižší náchylnost ke zvedání předního kola při rozjezdu a naopak zadního kola při brždění. Ojniční čepy jsou na klice odsazeny o 70 stupňů, což vytváří specifický zapalovací cyklus „Twin Pulse“. Při něm zapalují krátce za sebou nejprve levé válce a poté po mezeře půl otáčky i pravé válce. Čtyřválec tím dostal charakteristický zvuk a jeho výkon nastupuje plynule, ale silně už ve středních otáčkách. Jak už jsme u Ducati zvyklí, rozvod je samozřejmě desmodromický: vačka ventily otevírá i zavírá, zatímco klasické ventilové pružiny chybí. O přísun směsi se stará sání s variabilní délkou sacího potrubí a celkem čtyři oválné škrticí klapky o průměru 52 mm. V každé z nich jsou umístěny dva vstřikovače. Díky závodnímu výfuku od Akrapovič dosahuje čtyřválec Desmodici Stradale maximální výkon 226 koní (168,5 kW) při 13 750 otáčkách /min a maximální točivý moment 133,6 Nm při 11 000 otáčkách za minutu.

 

Klidné projížďky prostě nesnese. Andrea a Jorge by vám mohli povykládat…

Převodovka Panigale V4 Speciale je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, protože vám umožní posouvat brzdný bod blíže před každou zatáčku.

 

Na Panigale nejezdíte, Panigale krotíte

Extrémně lehký hliníkový rám Panigale V4 Speciale je vybaven vzdušnou skříní a zásadním způsobem přispívá k udržení co nejnižší suché hmotnosti motorky, která je pouze 174 kg s akumulátorem bez paliva. Podvozek je elektronicky ovládáný systémem Öhlins Smart EC 2.0 Tlumení a odpružení Panigale V4 S vepředu zajišťuje plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30 o průměru 43 mm s titanovou povrchovou úpravou. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Öhlins TTX36 a jednostranná hliníková kyvná vidlice. Zdvih má rozsah 120mm na přední a 130 mm na zadní nápravě.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek a gumy si poradí. Claudio to zařídil

Panigale V4 Speciale krotí brzdový systém Brembo se sportovním vypínatelným systémem ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu. Vepředu 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M 4.30 brzdí dva disky o průměru 330 mm. Na zadním kole je jeden 245 mm kotouč. Ducati a Pirelli pracují ruku v ruce na posouvání limitů a hranic už mnoho sezon. Posledním výsledkem společného vývoje jsou nové pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 vpředu a opravdu masivní gumou o rozměru 200/60 ZR 17 vzadu. Panigale V4 Speciale je používá jako první seriový suberbike. Zvětšený profil zadní pneumatiky maximalizuje kontaktní plochu v extrémních úhlech náklonu a využívá výhody použité technologie mixování dvou rozdílných směsí na bocích a po obvodu pneumatiky.

 

Panigale V4 Speciale bude váš guardiano

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu, signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky.

 

Treninky si dává k snídani, pole position k obědu a vítězství závodu k večeři

Casey Stoner vám to potvrdí! Panigale V4 Speciale využívá motorovou brzdu Control Engine Brake- EBC, tento systém zpomaluje zadní kolo, čímž brání případné ztrátě stability během agresivního řazení dolů. Ducati Wheelie Control DWC – zamezí zvedání předního kola při rozjezdu. Systém DTC Panigale V4 S využívá logiku softwaru od Ducati Corse, používaný v šampionátu MotoGP a Superbike World. Umožňuje jezdci zvolit mezi osmi profily, vyvinutých reagovat na jakékoliv okolní podmínky. Zatímco na úrovni 8 je cílem bezpečnost a krotí se sebemenší náznak prokluzování kol, úroveň 1, určená pro zkušené jezdce zasahuje minimálně.

 

Šlápněte na to, jste pod maximální protezione

Exkluzivita Panigale V4 Speciale je dotažena novým elektronickým balíčkem, který používá inerciální platformu o šesti osách (6D IMU - inerciální měřící jednotky). Tento systém od Bosch umožnil díky měření a vyhodnocování kombinace parametrů z měřících jednotek dále rozvíjet systém Ducati Traction Control EVO. Balíček jízdních asistentů obsahuje všechno, co dnešní závodní technologie nabízí: máte k dispozici systém Ride by Wire,  Riding Modes, Power Modes, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati Wheelie Control, Ducati Power Launch, motorovou brzdu EBC, Ducati Slide Control DSC. Cílem všech těchto systémů je jediný, dovézt vás k šachovnicovému praporu jako prvního.

 

Ostatní vedle ní budou vypadat jako bicicletta

Panigale V4 Speciale je vybavena barevným 5“ TFT displejem, který vám umožní přizpůsobit a uložit nastavení systémů ABS, EBC, DTC, DWC, DQS a nastavení režimů jízdy díky systému RBW. Kromě toho, funkcí stopky lze uložit a zobrazit parametry posledních 30 kol. Systém ukládá počet kol, maximální rychlost a maximální otáčky dosažené během každého kola. Panigale V4 Speciale je vybavena světlomety s full LED technologií. Oproti základní verzi Panigale V4 nabízí závodní štít proti větru a sedadlo jezdce z Alcantary. Prostě a jednoduše, krása rychlosti přetavena do produktového designu. Je to bezpochyby nejvíc vzrušující sériový superbike, který můžete v současné době zakoupit. Každá Ducati vyrobená v limitované serii je zárukou, že její nákup bude pro vás investicí, kterou velmi příjemně zhodnotíte. O tom jaké je na ní svezení už ani nepíšeme, to musíte zažít.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Vybral sis tak, že už není co na mašině ladit dál. U Panigale V4 Speciale je veškeré příplatkové vybavení standart.  Ducati Apparel tě obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. A pokud by sis přece jenom z bohaté nabídky výbavy nevybral, pro tebe má Ducati Sumisuru- produkt kde si svou kombinézu navrhneš sám, na míru svého těla.  Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Prohlédněte si ji znovu ze všech stran!

Vybavíme vás velmi elegante

200+hp
Typ:
Desmosedici Stradale 90 ° V4, s protisměrně točícím se klikovým hřídelem a 4 ventily na válec s desmodromickým rozvodem
Zdvihový objem:
1103 ccm
Vrtání x zdvih:
81 x 53.5 mm
Výkon motoru:
226 k (168.5 kW) @ 13,750 ot./min (se závodním kitem)
Točivý moment:
133.6 Nm (98.5 lb-ft) @ 11,000 ot./min (se závodním kitem)
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky:
systém 4-2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami
Emise:
Euro 4
Převodovka:
6ti stupňová s DQS (Ducati Quick Shift) up / down EVO
Poměr:
1.80:1
Primární převod:
1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
41 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka (protiskluzná) v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Rám:
hliníkový
Přední odpružení:
Öhlins NIX30 43 mm plně nastavitelná vidlice včetně TiN - elektronické nastavení komprese a odskoku - Öhlins Smart EC 2.0 mode
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3 paprskový, 3,50” x 17”
Přední pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
Plně nastavitelný tlumič Öhlins TTX36 včetně Electronického nastavení komprese a odskoku - Öhlins Smart EC 2.0
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
3 paprskový z kovaného hliníku 6.00" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
Zadní brzdy:
2 x 330 mm polo-plovoucí disky, radialně montovaná Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-pistkový třmen vč. Bosch Cornering ABS EVO
Palivová nádrž:
16 litrů
Suchá hmotnost:
173 kg
Barva motorky:
Panigale V4 Speciale
Přístroje:
5" TFT digitální barevný diplej
Záruka:
24 měsíců
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
830 mm
Poznámka:
3x jízdní režim, výkonové módy, Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO - kontrola trakce, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO - kontrola zdvihu předního kola nad vozovku, Ducati Slide Control (DSC) - kontrola náklonu, Engine Brake Control (EBC) - elektronická motorová brzda EVO, Automatická kalibrace tlaků v pneumatikách, Ducati Power Launch (DPL) - kontrola zdvihu předního kola při rozjezdu, Ducati Quick Shift (DQS) EVO - rychlořazení nahoru / dolů, LED světlomety vč. denního svícení, Öhlins tlumič řízení, rychlo-nastavovací tlačítka+/- pro nastavení během jízdy, Lithium-ion baterie, Marchesini hliníkové kované ráfky, karbonový přední a zadní blatník, kryty stupaček, kryt zadní kyvné vidlice, plaketa na horních brýlích - číslovaná série, sedlo z materiálu Alcantara®, nastavitelná řídítka a stupačky, racing stavitelné páčky brzdy a spojky, kryt přední brzdové páčky, výfuková sestava Ducati Performance by Akrapovic Titanium full-racing, závodní plexisklo, hliníkové záslepky zrcátek a držáku SPZ , plachta na moto Panigale, možnost doobjednání magnéziových ráfků

Vyprodáno

Chci koupit