Ducati Multistrada 950 S drátěná kola

Konfigurátor Parametry

Vy teda víte co je to gusto, signore!

Ducati Multistrada 950 S je menší sestrou Multistrady 1260 S. Každý, kdo v minulosti obdivoval větší model 1260, ale měl respekt z výkonu 160 koní a velikosti této motorky by měl zpozornět. Multistrada 950 S je o něco lehčí, snadno ovladatelná a téměř identicky technicky vybavená, jako její větší sestra. Nabízí elektronicky nastavitelný podvozek DSS, elektronickou převodovku Ducati quickshifter a další techniku, jako jsou full LED světlomety nebo barevný LCD displej. Dostupná je ve dvou barvách, červené a šedé.Skovou Multistradu 950 si můžete vybrat se dvěma variantami kol- drátěnými nebo litými. Drátěná kola jsou jasnou volbou pro ty, kteří najedou víc v terénu než na silnici. Od sezony 2020 nabízí Ducati všechny modely Multistrady v prodlouženou zárukou na 4 roky včetně Ducati asistenční služby po celé Evropě.

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada 950 S má hned 4

Multistrada kombinuje vlastnosti 4 motorek v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v systému Ducati safety pack k úpravě parametrů výkonu, ABS a trakce. Variabilita nastavení motorky vám otevírá nové možnosti. Nic vám nestojí v cestě. Multistrada 950 S e elektronicky nastavitelným podvozkem DSS je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě. Všestrannost a flexibilita jsou vlastnosti, pro které byla tato mašina vyvíjená.

 

Dálnice si dává k snídani, serpentiny k obědu a polní cesty k večeři

 

113 koní čeká, až otočíte zápěstím

Dvouválec Ducati Testastretta 937 ccm je kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním paliva Bosch, plní emisní normu EURO 4. Nové jsou hlavy motoru, 4 jsou také ventily na jeden válec. Desmodromické ovládání ventilů vám umožňuje využívat dostatečný výkon a točivý moment při nízkých provozních otáčkách. Motor dává nejvyšší výkon 113 hp při 9000 rpm, nejvyšší výkon 96  Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 750 rpm. Konstatní vývoj motoru Testastretta přinesl prodloužení servisních intervalů na každých 15 000 km a seřízení ventilů každých 30 000 km. Sekundární převod hnací síly je řešen pomocí řetězu.

 

Ducati Quickshifter- šikovný pomocník vaší levé ruky…

Převodovka Multistrady 950 S je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak na běžícím pásu.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek je kompletně elektronicky nastavitelný. Stará se o to systém DSS, Ducati Skyhook Suspension. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici Sachs o průměru 48 mm. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Ducati Skyhook Suspension, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu je dispozici zdvih 170 mm. Multistradu 950 S krotí brzdy Brembo Monobloc 4.32 se systémem ABS Bosch 9,1. Vepředu máte k dispozici 2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Ducati safety pack se skládá ze systému ABS Bosch 9,1 a Ducati Traction control. Zatímco ABS zasahuje proti prokluzu při brždění, DTS krotí prokluz při akceleraci. Oba dva systémy mají několik úrovní citlivosti a jezdec je může i kompletně vypnout. ABS v Multistradě spolupracuje s 6i osou měřící jednotku od Bosch, která měří a vyhodnocuje data náklonu motorky do všech stran, včetně jejího zrychlení a zpomalení. ABS systém díky tomu v reálném čase upravuje konfiguraci intenzity brzdění pro obě nápravy zvlášť.

 

Neumí vařit, jinak zvládá všechno

Multistrada 950 má hliníkové ráfky 19" vepředu a 17" vzadu. Jsou do nich obuty Pneumatiky Pirelli SCORPION Trail II rozměru 120/70 R19 vpředu a 170/60 R17 vzadu. Tato pneumatika představuje funkční sloučení vlastností pro použití na dvou typech cest: off-road i na silnicích. Silnou stránkou je odolnost a vysoký kilometrový nájezd, prvotřídní je i chování pneumatiky na mokré vozovce.

 

Klidně na to šlápněte, jste pod maximální protezione

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici snížený výkon 75 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Maximální výkon 113 hp si užíváte v jízdních režimech Sport a Touring.

 

Buonasera signore, stačí vzít řidítka do ruky

Pozornost je u této mašiny věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Vybavíme vás velmi elegante!

Enduro pack - v případě, že asfaltová cesta se chýlí ke konci, Ducati Performance příslušenství od výrobce Touratech, chrání váš motocykl i na nerovném terénu. Boční a spodní kryty chrání motor před náhodným pádem, zatímco mřížky pro olejový a vodní chladič chrání před nečistotami. Paket nově obsahuje také chránič brzdových kotoučů a kryt řetězu pro zvýšení bezpečnosti na bahnitých a nerovných cestách

Sport pack - nabízí silné emoce díky homologovaným výfukům Termignoni Titanium, dále pak frézované hliníkové kryty nádobek brzdové a spojkové kapaliny, kryty nádrže a černým krytem čerpadla

Urban pack - užitečnost a praktičnost, to jsou slova, která charakterizují Urban pack. Skládá se z hliníkového horního kufru o objemu 35 lt, vyrobeného ve spolupráci s Touratech, tankbagu a nabíječky, takže můžete mít svůj smartphone na očích i během jízdy

Touring pack - umožňuje jezdci a spolujezdci, aby se na každé cestě cítili bezstarostně. Boční hliníkové kufry s kapacitou 83 litrů, vyrobené ve spolupráci s Touratech, vyhřívané rukojeti, taška na řídítka je zásadní pro udržení všech Vašich osobní věcí v bezpečí a po ruce.

 

Finalmente signore, tahle na vás čekala

Prohlédněte si ji znovu ze všech stran

100-150hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
113hp / 9000 rpm
Točivý moment:
96Nm / 7750 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami
Emise:
Euro 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1=37/15, 2=30/17, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1594 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
48 mm elekronicky ovládaná vidlice – Ducati Skyhook Suspension Evo
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
drátěné kolo 3,00" x 19"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zadní odpružení:
plně nastaviteln pružící jednotka Ducati Skyhook Suspension, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
drátěné kolo 4.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
20 l
Suchá hmotnost:
207 kg
Barva motorky:
červená a šedá
Přístroje:
RBW, přepínání jízdních režimů, semiaktivní elektronické odpružení (DSS) EVO, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, přední světlomet s technologií DCL (přisvícení do zatáčky), automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, asistent rozjezdů (VHC), rychlořazení up/down (DQS), tempomat, bezklíčové ovládání
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
840 mm