Ducati Multistrada 1260 S Grand Tour

20 990 Eur včetně DPH

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Hm, vy tedy víte co je to gusto signore...

Sková Multistrada s elektronicky nastavitelným podvozkem je bestsellerem celé série Multistrada. Ducati k ní pro sezonu 2020 přihazuje novinku Multistrada 1260 S Grand Tour. Poslední facelift přinesl tyto změny v technice: nový motor Testastreta DVT o zvětšeném objemu 1 262 ccm. Objem se od poslední generace motoru zvýšil kosmeticky, ale točivý moment ve středních otáčkách narostl rapidně. Další změnou je delší rozvor o 5 cm, který do jízdy s ní přináší větší stabilitu. Poslední vítanou novinkou je elektronická rychlospojka Ducati quickshifter, který řadí jako blesk nahoru i dolů a šetří tím vaši levou ruku. Rozhodně vás potěší, že od sezony 2020 Ducati nabízí všechny modely Multistrada s prodlouženou zárukou na 4 roky, včetně Ducati asistenční služby po celé Evropě.

 

Vychytaná do posledního detailu

Multistradu 1260 S Grand tour poznáte podle barevného schématu, které kombinuje šedou barvu s červenými detaily- rámem motorky a koly. Grand Tour kompletně přebírá techniku Multistrady 1260 S a přihazuje k ní boční kufry, nové sedlo a centrální stojan. Z elektronických vychytávek určitě oceníte vyhřívané rukojeti řídítek, přídavná LED světla nebo handsfree otevírání krytu palivové nádrže. V základu jsou ještě měřiče tlaku v pneumatikách, takže hodnoty tlaku se zobrazují na displeji s ostatními provozními parametry.

 

Je libo zajet brousit serpentiny do Alp, nebo snad raději roadtrip po Skandinávii?

Multistrada 1260 S je prostě multibike: 4 motorky v 1. Volbou jízdního režimu Sport, Touring, Urban a Enduro dojde v řídící jednotce a v dalších systémech k úpravě parametrů výkonu, ABS a trakce. Systém DSS, Ducati Skyhook Suspension zajišťuje elektronické nastavení tuhosti odpružení podvozku. Variabilita nastavení motorky vám otevírá možnosti jízdy. Nic už vám nestojí v cestě. Multistrada 1260 S je nepřekonatelná na asfaltu, komfortní na dlouhé cesty, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě.

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím

Díky novému motoru Ducati Testastretta DVT 1262 cm3 je nová Multistrady 1260 S ještě víc použitelná pro každodenní ježdění.  Je to díky zvýšenému točivému momentu při nízkém a středním rozsahu otáček motoru. 85% maximálního točivého momentu je k dispozici už při 3500 rpm. Což jsou průměrné otáčky motoru nejčastěji používané při jízdě. Motor zkrátka táhne od spodu jako čert. Maximální točivý moment je 129 Nm při 7500 otáčkách. Dvouválec Testastretta je chlazený kapalinou. Má také nový tlumič výfuku.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Převodovka Multistrady 1260 S Grand Tour je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek nové  Multistrady 1260 S Grand Tour má prodloužený rozvor o 55 mm oproti původní verzi. Je to dáno o 48 mm delší zadní kyvnou vidlicí, o zbytek rozdílu se stará nová přední odpružená vidlice. Podvozek je opět kompletně elektronicky nastavitelný. Stará se o to systém DSS, Ducati Skyhook Suspension. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Ducati Skyhook Suspension, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu máte zdvih 170 mm.  Multistradu 1260 S krotí brzdy Brembo M50 Evo se systémem ABS s funkcí brždění v náklonu. Vepředu máte k dispozici 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen. Litá kola mají nový design a jsou obuty do pneumatik Pirelli Scorpion Trail II, které pro Ducati vyvíjela Pirelli na míru pro tuto motorku. Zajímavostí těchto pneumatik je rozdílná přilnavost směsi po obvodu a na krajích pneumatiky.

 

Sport, Touring, Urban nebo Enduro? Stačí nastavit a jet

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 158 hp v jízdním režimu Sport a Touring. Snížený výkon 100 hp v městském režimu Urban a v terénu v režimu Enduro. Volič jízdního režimu ovládá také nastavení tuhosti odpružení podvozku motorky, systému ABS a DTC- prokluzu zadního kola.

 

Klidně na to šlápněte, Ducati je váš Guardiano!

O bezpečné brzdění za jakýchkoli podmínek se stará Ducati safety pack, což je balíček jízdních asistentů ABS Bosch 9,1 s funkcí brždění v náklonu spolu s regulací možného prokluzu zadního kola Ducati Traction Control, dále DTC. Pak tu máte Ducati Wheelie Control - asistent proti zvedání předního kola při rozjezdu. Při rozjezdech do kopce uvítáte asistent VHC. Všechny elektronické jízdní asistenty spolupracují se šestiosou inerciální jednotkou 6 IMU Bosch, která v reálném čase měří náklony mašiny do všech stran, stejně jako zrychlení nebo zpomalení. Náklony vyhodnocuje průběžně řídící jednotka, která v případně upraví rozsah zásahu jednotlivých jízdních asistentů.

 

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno

Díky multimediálnímu systému můžete připojit svůj smartphone přes Bluetooth k Multistradě a přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách. Můžete si stáhnout aplikaci Multistrada Link a díky ní máte možnost nahrávat svoje výkony nebo třeba trasu výletu, sdílet vše s vaší rodinou nebo přáteli. Pozornost je také věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování i otevírání nádrže. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' TFT displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. V každém z nich ukazuje jezdci nejužitečnější data.

 

Uvidíte a budete vidět ze všech stran

V nové verzi Multistrady 1260 S Grand Tour jsou všechna světla komplet LED. Přední světlomety využívají technologii Ducati Cornering Lights (DCL). Během průjezdu zatáčkou, se rozsvítí LED světlo umístěné uvnitř světlometu, které pod úhlem svítí ve směru silnice, což zajišťuje lepší boční viditelnost. Oceníte auto off vypínání směrových světel. Při pohledu na motorku z profilu, budete mít dojem, že Multistrada 1260 S Grand Tour je zvíře připravené ke skoku.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Prohlédněte si každý detail

Vybavíme vás tutti elegante!

150-200hp

Motor

Typ:
dvouválec Testastretta DVT, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
158 k (116,2 kW) @ 9500 rpm
Točivý moment:
129 Nm @ 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondami, hliníkové koncové trubky
Emise:
EURO 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová Ducati Quickshifter
Poměr:
1,84:1
Primární převod:
1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1585 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
43 mm elektronicky nastavitelná vidlice Ducati Skyhook suspension EVO
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
3 paprskový, z lehkých slitin, 3.5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná elektricky ovládaná pružící jednotka Ducati Skyhook suspension EVO, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
3 paprskový, z lehkých slitin, 6" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17
Přední brzdy:
2x 330 poloplovoucí kotouče, brzdové třmeny BREMBO Monoblock EVO M50, radiální pumpa, BOSCH cornering ABS
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS s funkcí brždění v náklonu

Ostatní

Palivová nádrž:
20 litrů
Suchá hmotnost:
215 kg
Barva motorky:
šedá
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
825 - 845 mm
Poznámka:
Servisní interval: 15,000 km/ 12 měsíců, Desmo: 30.000 km. Základní výbava: VHC - kontrola rozjezdu do kopce, Jízdní režimy, Ducati bezpečnostní paket (ABS s funkcí brždění v náklonu + DTC), Ducati Wheelie kontrola, tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, boční kufry, přídavné LED světla, vyhřívané rukojeti, měřiče tlaku v pneumatikách.

20 990 Eur včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit