Ducati Panigale V2

17 790 Eur včetně DPH

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na ní díváte?

Ducati Panigale V2 je novinkou pro sezonu 2020. Je dalším modelem segmentu Ducati middle superbike, kterou odstartovala Panigale 899 a pokračovala modelem Panigale 959. V2 je po kompletním refreshi, update a totálním reinženýringu. Ducati do motorky promítla veškerý technologický pokrok, o který se posunuli od podzimu 2015, kdy uvedli Panigale 959 na trh. Elektronika motorky spolupracuje se šestiosou inerciální měřící jednotkou 6 IMU Bosch tak jako v Panigale V4 nebo v ostatních Ducati. Nové je sedadlo s pohodlnější pěnou. Dvouválec Superquadro, možnosti nastavení odpružení podvozku a závodní rychlospojka Ducati Quickshifter EVO 2 nabízí jezdci vyšší výkony i bezpečnost při jízdě na silnici i na okruhu. Nová Panigale V2 je zase zábavnější a uživatelsky přívětivější, než kdykoli před tím.

 

Krása střídá nádheru

Panigale V2 má design vycházející z V4. Kapotáž kryje kompaktnější dvouválcový motor Superquadro, menší ve srovnání s V4 Desmosedici Stradale. Když je postavíte vedle sebe, vidíte evidentně stejnou rodinu, ale V2 je viditelně štíhlejší než Panigale V4. Přední dominantou mašiny jsou dva velké přívody vzduchu, které zvýšují účinnost sání. Panigale V2 má nově jednostrannou hliníkovou kyvnou vidlicí, což bylo a je charakteristickým znakem každého supebiku od Ducati, od sezony 2020 ji má i V2. Zadní ocas je postavený na ocelovém pomocném rámu Trellis. Panigale V2 kombinuje tradiční červenou Ducati Red s černými 5-paprskovými koly tvaru inspirovaného opět u sestry Panigale V4.

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím

Dvouválcový motor Superqadro má objem 955 cm³. Ve srovnání s motorem na 959 Panigale má maxima vyšší o dalších 5 koní a o 2 Nm má větší točivý moment. Nový je kompaktní tlumič výfuku umístěný zcela pod motorem, jako u Panigale V4. Maximální výkon Superquadra je 155 koní při 10 750 ot /min a točivý moment 104 Nm při 9 000 ot /min. U Panigale V2 je motor konstrukční součást rámu motorky. Kryt klikové skříně, kryt spojky a jímka jsou vyrobeny z tlakově litého hliníku. Motor Superquadro používá pro klikový hřídel mosazná pouzdra, která jsou mazána tlakovým olejem skrz potrubí uvnitř klikové skříně. To zajišťuje efektivní mazání klikového hřídele a rychlé zpětné získávání oleje díky lalokovému čerpadlu, které - stejně jako u závodních motorů MotoGP - snižuje tlak v plášti ojnice. Čerpadlo, poháněné hřídelí, poháněné ozubeným soukolím, udržuje zónu pouzdra pod písty v kontrolovaném konstantním stavu nízkého tlaku. Tím snižuje odpor, ke kterému dochází při otáčení ojnice při vysokých otáčkách motoru a zajišťuje účinné zpětné získávání oleje. Kompresní poměr motoru je 12,5: 1. Výtlak 955 cm³ je dosažen zdvihem 60,8 mm a vrtáním 100 mm. Otvor 100 mm umožňuje používat velké průměry ventilů: 41,8 mm pro sání a 34 mm pro výfuk. Ventily jsou ovládány desmodromickým systémem s kolébkovými rameny odvozenými ze závodů MotoGP. Ventily jsou ošetřené speciálním povlakem DLC- Diamond-Like Carbon pro snížení tření a zvýšení únavové pevnosti.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Převodovka Panigale V2 je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2 je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, protože vám umožní posouvat brzdný bod blíž před každou zatáčku.

 

Tohle je motorka pro pořádný chlapy

Monokokový rám je připevněný přímo k hlavám válců. Funguje taky jako vzduchový box: je v něm zabudovaný nejen vzduchový filtr, ale i těleso škrticí klapky a palivový okruh včetně vstřikovačů.  Vše je utěsněno ocelovým dnem palivové nádrže. Geometrie přední nápravy má sklon 24 °. Vzadu byla oboustranná kyvná vidlice nahrazená hliníkovým jednostranným výkyvným ramenem. Panigale V2 má rozvor 1 436 mm. Rozložení hmotnosti Panigale V2 je 52% na přední a 48% na zadní nápravu. Dosáhnete přesně vyváženého poměru 50/50, jakmile na ni sednete. Vepředu je plně stavitelná upside down vidlice Showa BFP 43mm s chromovanými vnitřními kluzáky. Zadní odpružení je vybaveno plně nastavitelným monoshockem Sachs, ten pracuje s tlakově odlitým jednostranným hliníkovým kyvným ramenem pomocí progresivního propojení. Tlumič je namontován na boku, aby byla jednotka a její nastavení plně přístupné.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek a gumy si v klidu poradí

Panigale V2 krotí brzdový systém Brembo se sportovním vypínatelným systémem ABS Bosch Cornering EVO. Vepředu 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc M4.32 brzdí disky o průměru 320 mm. Na zadním kole je jeden 245 mm kotouč. Nové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso Corsa II kombinují různě tuhé a přilnavé směsi gumy na jednotlivých místech profilu pneumatiky, což přineslo skvělý kompromis možností sportovních výkonů na okruhu s všestranností mašiny na silnici.

 

Na Panigale nejezdíte, Panigale krotíte

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu kontroluje hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu,  signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky a mění nastavení citlivosti také u ostatních elektronických jízdních asistentů. U Panigale V2 si vybíráte  z jízdních režimů RACE, SPORT a STREET.

 

Vybral jste machinna perfetta!

Panigale V2  používá nejmodernější elektroniku založenou na 6-osé inerciální měřící jednotce 6 IMU Bosch, která v reálném čase detekuje úhly veškerého natočení, vybočení, stoupání kola včetně míry zrychlení nebo zpomalení motorky. Balíček jízdních asistentů se skládá z:

ABS Cornering EVO- ABS s funkcí brzdění v náklanu

Řízení trakce Ducati (DTC) EVO 2- asistent proti prokluzu trakce zadního kola

Ducati Wheelie Control (DWC) EVO- asistent proti zvedání předního kola

Motorová brzda (EBC) EVO- stabilizuje jízdu při agresivním podřazení

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme!

Přední světlomety jsou mimořádně kompaktní díky použití dvou malých modulů LED světel potkávacího a dálkového světla. Světlo pro denní svícení a horní okraj sestavy duálních světlometů vytvářejí „obočí“, moderní punc superbiků Ducati. V zadní části je LED svítilna součástí aerodynamického řešení ocasu motorky, opět podle sportovní tradice Ducati. I směrová světla jsou LED, nepochybně oceníte systém samovypínání směrových světel. Provozní parametry a nastavení jízdních asistentů zobrazuje nový 4,3 " barevný TFT displej. Můžete v něm měnit uživatelské rozhraní pro zobrazované parametry a je skvěle čitelný i ve slunečných dnech.

 

Kdo Panigale ladí, nezlobí…

Ducati Panigale V2 je sice sama o sobě dost horký želízko, přesto máte rozsáhlé možnosti tuningu díky divizi Ducati Performance. Pořídit ji můžete DMS- Ducati Multimedia systém, pomocí kterého spárujete přes Bluetooth svůj telefon s mašinou. Pokud ji plánujete používat co nejvíc na okruhu, bude se vám hodit Ducati Data Analyzer + GPS. Tento systém zaznamenává kromě času kola také další sekvence dat, jako je míra otevření škrticí klapky, otáčky motoru, vybraný rychlostní stupeň, teplotu motoru, ujetou vzdálenost, a míru zásahů DTC- Ducati Traction Control. Přihodit můžete titanový závodní tlumič výfuku Akrapovič nebo vyměnit plastové blatníky a kryty za karbonové a hliníkové. Hodit by se vám mohlo příplatkové sedlo.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou mašinu. Vy tuhle!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky z karbonu nebo hliníku, od zrcátek přes závodní řídítka a příplatkové sedlo nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Varujeme vás. Po jízdě na Panigale začínají lidi blbnout...

Vyberte si čím ji ještě vybavíte

Oblečeme vás tutti elegante

150-200hp

Motor

Typ:
dvouválec Superquadro do L
Zdvihový objem:
955 ccm
Vrtání x zdvih:
100 x 60,8 mm
Výkon motoru:
155 hp / 10 750 rpm
Točivý moment:
104 Nm / 9000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Mitsubishi, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2-1 se 2 katalyzátory a lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem EVO 2
Poměr:
1,77:1
Primární převod:
1.37/15, 2.30/16, 3.27/18, 4.25/20, 5.24/22, 6.23/24
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
hliníkový monokok
Rozvor:
1436 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice Showa 43mm, upside-down,
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
5ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Rosso Corsa II
Zadní odpružení:
plně nastavitelná jednotka Sachs, hliníková jednostranná vidlice
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
5ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
180/60 ZR17 Pirelli Rosso Corsa II
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS Cornering EVO
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, ABS Cornering EVO

Ostatní

Palivová nádrž:
17 litrů
Suchá hmotnost:
176 kg
Barva motorky:
červená Ducati
Přístroje:
Barevný TFT Displej 4,3 "
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
840 mm

17 790 Eur včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit