Moto Guzzi V85 TT Travel

339 900 Kč

Neumí vařit, jinak zvládá všechno

Mašina V 85 TT  Travel je novinka pro sezonu 2020. Všechno co má Travel v základu oproti ostatním modelům  V 85 TT si můžete dokoupit ve značkovém Guzzi příslušenství. Tovární verze však bývá něco jiného,  finanční stránka totiž vychází lépe, než když budete jednotlivé doplňky dokupovat zvlášť. Travel přihazuje k základnímu vybavení ostatních V 85 TT větší plexi, po kterém jste u cestovní mašiny volali. Výrobce uvádí o 60% větší plochu krytí plexisklového štítu. Další příjemná vychytávka jsou vyhřívané rukojeti řídítek a přídavné LED mlhové světla. Cestovní kufry, které kombinují plasty s hliníkovými prvky mají rozdílný objem: pravý kufr má 37 litrů a vejde se do něj integrální helma, levý kufr je s ohledem na koncovku výfuku v místě jeho uchycení menší, má objem 27,5 litru. Brejlovec, jak V 85 TT přezdíváme díky přední masce je dostupný v barvě Sabbia Namib, která mu fakt sedne.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Moto Guzzi loni představila svoje pojetí cestovního Endura. Když smícháte snadné ovládání, skvělé vyvážení, pohodlí s příjemně výkonným motorem, je z toho mašina na denní jezdění i cestování ve dvou mimo obydlené oblasti. V85 TT kombinuje typické součásti Moto Guzzi: příčně uložený dvouválec o objemu 853 ccm a kardanový pohon s moderním příslušenstvím, jako je digitální displej a LED osvětlení. Díky němu enduro V 85 TT rozhodně nepřehlédnete. Zatímco zadní světla připomínají rozžhavené motory stíhaček, denní svícení v předním světlometu je jasnou siluetou orla z loga Moto Guzzi.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli

Enduro V 85 TT Travel má nový rám z ocelových trubek, který využívá v přední části kotvení k motoru pro vytvoření pevné konstrukce. V zadní části rám slouží jako držáky pro spolujezdce a cestovní kufry. Při jeho konstrukci začali inženýři MG ze zelené louky. Předem vyloučili zůstat u stejného řešení, jako používají série MG V7 a V9- tj dvojitého kolébkového systému. Nový rám je lehčí téměř o 2,5 kg.  Cílem jeho vývoje bylo dosáhnout co největší univerzálnosti při jízdách na smíšených trasách a snadné jízdy v terénu. Vysoká konstrukční pevnost rámu zvyšuje stabilitu při zrychlení i při úplném zatížení endura.

 

80 koní čeká, až otočíte zápěstím

O pohon se stará vzduchem chlazený 90° podélně uložený dvouválec do V s rozvodem OHV a dvěma ventily na válec. Nic jiného v mašinách z Mandella nečekejte. S objemem 853 ccm dosahuje maximálního výkonu 80 koní při 7 750 ot./min. Maximální točivý moment je 80 Nm při 5 000 ot./min. Motor má titanové sání. Spojka je suchá, převodovka má 6 rychlostních stupňů. Pohon kardanem je další odlišnost, ve které Moto Guzzi nemá na trhu konkurenci. Největším přínosem tohoto řešení je jeho bezúdržbový provoz. Kardanový hřídel je skrytý v odlitku pravého kyvného ramene zadní nápravy, nemusíte ho čistit ani mazat…

 

Kde silnice končí, s Guzzi V 85 TT se začínáte bavit

O to se postará podvozek se zdvihem 170 mm na přední i zadní nápravě a pletené kola: 17” vepředu a 19” vzadu. Vepředu je stavitelná vidlice o průměru 41 mm, zadní tlumič Moto Guzzi V85 TT Travel je na pravém ramenu zadní nápravy, ve které je kardanový hřídel. Tlumič je umístěný v praktické poloze: nastavení tuhosti a předpětí máte těsně po ruce. Brzdy krotí dvoukanálový systém Continental ABS, vepředu radiální 4-pístkové třmeny Brembo s protilehlými pístky brzdí dva nerezové kotouče o průměru 320 mm, vzadu jeden kotouč o průměru 260 mm.

 

Silnice si dává k snídani, brodění k obědu a offroad k večeři

Nasadíte přilbu a rukavice. Zbývá už jen zvednout nohy ze země a vychutnat si jízdu kamkoli. Enduro Moto Guzzi V85 TT Travel nabízí díky systému Ride by wire tři různé jízdní režimy: ROAD: asfaltový režim. RAIN: pro případ snížené přilnavosti. OFFROAD: terénní režim. Sedadlo nabízí dostatek pohodlí pro 2 jezdce. Objem palivové nádrže přes 23 litrů je největší ve své třídě. Rozhodně to oceníte pokaždé, kdy se s endurem vydáte na trip do méně obydlených oblastí.

Hm, vy tedy víte co je to gusto, signore!

Na jednoduchosti ovládání V85 TT Travel má podíl také displej a řídítka. Ovládací prvky jsou částečně skryté za chrániči rukou, všechny jsou snadno přístupné. Tempomat můžete aktivovat pomocí jediného tlačítka, které současně umožňuje snížit nebo zvýšit nastavenou rychlost. Udržení konstantní rychlosti na dlouhých dálnicích nebylo nikdy snazší, už vám jen stačí se soustředit na radost z jízdy. Digitální 4,3” TFT displej je vysoce jasný, s vysokým rozlišením a zobrazuje všechny informace o jízdě. Kromě klasických dat, jako je rychlost, otáčky, vzdálenost a čas, zobrazuje také používanou rychlost, teplotu vzduchu, hladinu paliva, průměrnou a okamžitou spotřebu a zvolený režim jízdy. Jízdní parametry jsou na displeji vždy dobře čitelné. Sytost pozadí panelu a barva znaků se nastavuje automaticky díky integrovanému světelnému senzoru. V přístrojové desce je port USB pro dobíjení jakéhokoli elektronického zařízení. Pokud vám jeden nestačí, řešení je instalace druhého USB portu pod sedadlo. Jako volitelné příslušenství můžete přikoupit multimediální platformu MOTO GUZZI MIA. Díky ní připojíte Váš smartphone k enduru. Propojení smartphonu vám umožní poslouchat za jízdy hudbu, přijímat hovory, používat navigaci a další fuknce.

 

Detaily, podle kterých V85 TT Travel poznáte

Maximální viditelnost ve dne i v noci a nezaměnitelný design díky technologii Full LED. Tvarově jsou přední i zadní světla kruhová, obě mají zajímavé detaily. Vepředu jsou dva vedle sebe posazené světlomety, které fungují jako potkávací a dálkové světlomety, jsou spojené centrálně umístěným logem Moto Guzzi.  Stylizovaný orel, který slouží dvojí funkci: polohové světlo během noční jízdy (výkon asi 2W) a DRL (Day Running Light) při denním jízdě s výkonem asi 9W. Přední světlomet Moto Guzzi V85 TT je připevněný k nosné konstrukci přístrojové desky rámem z ocelových trubek. Na zadní straně jsou dva kruhové prvky, Zvláštní konformace opalinového světlovodného filtru také vytváří 3D efekt, který připomíná plamennou stopu motoru tryskových stíhaček. Travel má v základním vybavení také přídavné přední LED mlhovky. Příjemnou vychytávkou na kterou si určitě rychle zvyknete: blikání směrových světel se samočinně zruší.

Prohlédněte si ho ze všech stran

50-100hp

Motor

Typ:
Dvouválec do V, úhel válců 90°. Dva ventily na válec, titanové sání, chlazení vzduchem
Zdvihový objem:
853 ccm
Vrtání x zdvih:
84 x 77 mm
Výkon motoru:
80 HP (59 kW) při 7 750 ot./min
Točivý moment:
80 Nm při 5 000 ot./min
Emise:
EURO 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová

Podvozek

Rám:
ocelový trubkový
Přední odpružení:
Upside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se stavitelnou tuhostí a předpětím pružiny
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
drátěné kolo
Přední pneu:
19” 110/80, s duší
Zadní odpružení:
Oboustranná kyvná vidlice s bočním tlumičem, stavitelná tuhost a předpětí pružiny
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
drátěné kolo
Zadní pneu:
17” 150/70, s duší
Přední brzdy:
Dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo
Zadní brzdy:
Nerezový disk Ø 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen

Ostatní

Palivová nádrž:
23 litrů
Suchá hmotnost:
208 kg
Barva motorky:
Sabbia Namib
Přístroje:
barevný TFT displej, LED světla, elektronický plyn, 3 jízdní režimy (Street, Rain, Offroad), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt pod motorem, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, dvoukanálové ABS
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
830 mm

339 900 Kč včetně DPH

Chci koupit