Ducati Hypermotard 950 RVE

13 190 Eur včetně DPH

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Amore na první pohled, co?

 

Třetí Hypermotard v Ducati partě

Ducati Hypermotard 950 RVE je novinka pro sezonu 2021. Finální design pochází z konceptu, který Ducati představila loni na výstavě Concorso d'Eleganza Villa d'Este. Po posledním faceliftu v sezoně 2019 Hypermotard používá už od základního modelu Bosch měřící jednotku 6 IMU, která na 6i osách měří náklony motorky a data z ní v reálném čase využívají ostatní jízdní asistenty. Hypermotard 950 je kombinací příkladné ovladatelnosti, přiměřeného výkonu a designu vycházejícího z "dirtbike". Novinku Hypermotard RVE poznáte podle designu, který vychází ze streetartu a graffiti. Ducati zatím neaplikovala tak složitý potisk na žádnou ze svých motorek. Největší realizační výzvou byla komplikovanost povrchu karoserie motorky a detaily, které si v ničem nezadají s ruční technikou airbrushe. Motor, podvozek a balík elektroniky je u RVE shodný jakou u Hypermotardu 950. Mašinu můžete objednávat od září 2020 u Ducati dealerů.

 

Posaďte se a zábava může začít!

 

Jezdí ještě líp než vypadá

 

114 koní čeká, až otočíte zápěstím

Srdcem Hypermotardu 950 RVE je upravený, kapalinou chlazený dvouválec Testastretta o objemu 937 ccm. Tento motor byl vyvíjen tak, aby bylo dosaženo dokonalé rovnováhy mezi jeho využitelností a výkonem. Motor dodává maximální výkon 114 hp při 9 000 otáčkách, maximální točivý moment 97,9 Nm je k dispozici o něco dříve, při 7 500 otáčkách.  Sekundární vzduchový systém je podobný tomu, který je používán u Panigale. Řízený proud čistého vzduchu se vstřikuje do výfukového potrubí, což umožňuje úplnou oxidaci horkých výfukových plynů, účelnější dělení uhlovodíků a oxidu uhelnatého, což snižuje emise motoru. Motor plní emisní normu EURO 4. Vzduchový filtr a výfukový systém zlepšují točivý moment při nízkých a středních otáčkách motoru. Řazení je 6i stupňové. Sekundární převod je na zadní nápravu přenášený řetězem.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Hypermotard 950 RVE krotí brzdy Brembo v kombinaci se systémem ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu. Přední 4 pístové třmeny Brembo M4-32 Monoblock brzdí kotouče o průměru 320 mm, vzadu jsou doplněny 245mm kotoučem, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno upside down vidlicí průměru 43mm a zdvihu 170mm. Zadní náprava je plně stavitelná díky jednotce Sachs monoshock. Ta je spojená s hliníkovou jednostrannou kyvnou vidlicí o zdvihu 150 mm. Na silnici i na okruhu vás spolehlivě udrží sportovní pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III.

 

Sport, touring nebo urban? Stačí zvolit jízdní režim a jet!

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulovaný pouze lankem akcelerátoru. Ovládání od rukojeti plynu prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 114 koní v jízdním režimu Sport a Touring a v městském režimu Urban je výkon omezený na 75 koní.

 

Nebojte se na to pořádně šlápnout! Hypermotard bude váš guardiano...

Elektronika mašiny je oblast, kde proběhl v rámci faceliftu oproti minulé generaci udělal největší pokrok. Hypermotard 950 nově používá 6 IMU Bosch měřící jednotku, která na 6i osách měří náklony motorky a data z ní v reálném čase využívají ostatní jízdní asistenty, které na základě nich upravují svoje zásahy do provozu. Hypermotard má v základní výbavě tyto jízdní asistenty: Ducati Traction Control EVO- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola, Ducati Wheelie control EVO- tento asistent zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdech a Bosch ABS s funkcí brzdění v náklonu, který pro každou nápravu zvlášť upravuje intenzitu brzdění.

Klidné projíždky prostě nesnáší

 

Hm, vy tedy víte co je gusto

Jízdní parametry nově zobrazuje barevný TFT displej, který má podobné grafické rozhraní jako Panigale V4.V chráničích rukou jsou integrovány LED blinkry, LED technologie je použita i ve všech ostatních světlech. Přední světlomety mají funkci Day time running light- ve dne svítí jen úzké LED pruhy ve světlometu.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

100-150hp

Motor

Typ:
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
114 hp - 84 kW @ 9000rpm
Točivý moment:
96 Nm @ 7250rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče
Emise:
EURO 4

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod:
1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1493 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down
Přední zdvih:
170 mm
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosch ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
14,5 l
Suchá hmotnost:
178 kg
Přístroje:
TFT barevný display
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
870 mm
Poznámka:
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), USB zásuvka, příprava pro rychlořazení (DQS) up/down

13 190 Eur včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit