Aprilia Tuono V4 Factory

399 900 Kč
Parametry

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

 

Novinky v Tuonu V4 po faceliftu

Oblíbené čtyřválcové Tuono Factory prošlo faceliftem v sezoně 2021.  Přepracované je sedlo, upravoval se tvar nádrže a Tuono V4  také získalo dvojité kapoty- přítlačné winglety, které jsou poznávací znak současných Aprilií. Zvyšují přítlak motorky, snižují tendenci k zvedání předního kola, zlepšují stabilitu ve vysokých rychlostech a při tvrdém brzdění. Jako bonus navíc tvar kapotáže přispívá k lepšímu odvodu tepla od motoru. Velká evoluce proběhla v podvozku- zadní kyvná vidlice je inspirovaná jejich Moto GP speciálem. Další úpravy se dotkly elektroniky, nová je řídící jednotka motoru Marelli 11MP. Aprilie dále ladila jízdní režimy a elektronické jízdní asistenty APRC. Větší je plnobarevný TFT displej  přístrojové desky s úhlopříčkou 5 palců. Nové jsou také přední LED světlomety s designem vycházejícím z Aprilie RS 660 s funkcí denního svícení a přisvěcováním do zatáček. Výkony čtyřválcového motoru byly zachovány na hodnotách předchozí generace Tuona. Okruhová verze Tuono V4 Factory je vybavená závodním semiaktivním odpružením Öhlins Smart EC 2.0 a super lepivými okruhovými gumami Pirelli Diablo Supercorsa. Tuono V4 Factory je mání je ve dvou barevných variantách: červeno černé kombinaci Time attack nebo černé Ultra dark. Do konce roku 2023 si ji můžete pořídit také v bílém barevném schématu Speed White za cenu 469 900 Kč včetně DPH. Nabídka bílého barevného schématu je časově omezená.

 

Tohle je machinna pro pořádný chlapy, ne pro bambinos!

 

175 koní čeká, až otočíte zápěstím

Čtyřválec o sklonu válců 65° pochází původně z RSV4. Úzká architektura a uložení válců do V je velmi kompaktní, pomáhá to centralizovat váhu a ideálně rozložit celkové zatížení motorky mezi přední a zadní kolo. Maximální výkon motoru zůstává na hodnotě 175 koní při 11350 otáčkách za minutu a nejvyšší točivý moment 121 Nm motor dosahuje při 9000 otáčkách za minutu. Nová je řídíci jednotka motoru 11 MP ECU Magneti Marelli, která má větší kapacitu pro výpočet dat k vytváření algoritmů, které zlepšují výkon motoru a průběh křivky krouticího momentu. Šestistupňová elektronická převodovka Aprilia Quickshift umožňuje řazení bez uzavření škrtící klapky a bez použití spojky také při podřazování na nižší rychlostní stupeň.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší!

Rám a podvozek Tuona V4 těží to nejlepší z historických úspěchů Aprilie RSV4, sedminásobného šampióna Světového poháru Superbiků. K síle motoru jsou adekvátně dimenzované brzdy. Ve předu krotí třmeny Brembo M50 dvojici ocelových disků, se zvětšeným průměrem 330 mm, vzadu má kotouč průměr 220mm. Brzdy ovládá systém Bosch 9.1 MP s funkcí brzdění v náklonu. Aprilia Tuono V4 Factory má semiaktivní odpružení od  Öhlins Smart EC 2.0 s plně nastavitelnou hydraulikou zadní pružicí jednotky TTX a přední vidlice NIX s titanovou povrchovou úpravou. Zdvihy mají hodnotu 120 mm vepředu a 129 mm na zadním kole.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a Tuono V4 Factory

Tuono V4 Factory nabídne šest jízdních režimů: tři pro trať a tři pro silnici. Jízdní režimy jsou ovládané šestiosou IMU 6 Bosch a řídící jednotkou motoru Marelli ECU. Dva z okruhových režimů a jeden silniční jsou přizpůsobitelné. Umožní vám to zvolit vlastní úrovně ABS, kontroly trakce, wheelie a brzdění motorem. Vše je nastavitelné přes TFT panel a nové ovladače s křížovými tlačítky na pravé straně řidítek.

 

Vy řídíte, eletronicca vás hlídá

Aprilia Performance Ride Control je balík jízdních asistentů. Aktuální data mu v reálném čase dodává inerciální jednotka 6 IMU Bosch- soustava čidel, které monitorují náklony a pohyby motorky ve všech osách. APRC se skládá z těchto jízdních asistentů:

- ATC: Aprilia Traction Control, volitelný i za jízdy (bez nutnosti uvolnění škrticí klapky), má 8 variant nastavení, které přehazujete praktickým joystickem- AWC: Ovládání

- Aprilia Wheelie Control, je nastavitelné na 3 úrovně. Změna nastavení může proběhnout bez nutnosti zavírání škrticí klapky, jako u nastavení ATC

- ALC:  Aprilia Launch Control pro raketový start má 3 úrovně citlivosti

- APL: Aprilia Pit Limiter, systém, který umožňuje vybrat a omezit maximální povolenou rychlost v boxech nebo jednoduše usnadnit dodržování stanovených limitů rychlosti na silnici.

- ACC: Aprilia Cruise Control, jinými slovy tempomat, který oceníte při delších přesunech.

 

Neumí vařit. Jinak zvládá všechno

Barevný TFT digitální displej je komplet nový a přináší novou ergonomii zobrazení jízdních parametrů. Dva volitelné layouty obrazovky Road and Race, obě s nočním a denním podsvícením, které zajistí dostatečnou viditelnost údajů i na přímém slunci. Tuono V4 má kompletně nové LED světla. Design vychází z Aprilie RS 660. Po nastartování se rozsvítí dvě zahnuté LED linky denního svícení. Plný režim svícení pak motorka sama přepíná po setmění i při průjezdu tunelem. Světlomety mají také funkci Cornering, tzn přisvěcování do zatáček. Boční ledky denního svícení zároveň fungují jako směrovky a při krizovém zabrzdění samy zablikají varovný signál. Zadní část sedla a světla byla opět inspirovaná RSV4.

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec do V chlazený kapalinou
Zdvihový objem:
1077 ccm
Vrtání x zdvih:
81 x 52,3 mm
Výkon motoru:
175 HP při 11 350 ot/min
Točivý moment:
121 Nm při 9 000 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
Výfukové potrubí 4 do 2 do 1
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
mokrá spojka, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
hliníkový rám
Rozvor:
1452,4 mm
Sklon:
24,8°
Přední odpružení:
vidlice Öhlins NIX
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3,5" x 17"
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
Öhlins TTX monoshock, plně nastavitelný
Zadní zdvih:
129 mm
Zadní ráfek:
6”X17”
Zadní pneu:
200/55 ZR 17
Přední brzdy:
Brembo M50, dvojité plovoucí nerezové kotouče o průměru 330 mm
Zadní brzdy:
kotouč o průměru 220 mm; Brembo třmen

Ostatní

Palivová nádrž:
18 litrů
Suchá hmotnost:
185 kg
Barva motorky:
červenočerná, černá
Přístroje:
Barevný TFT displej
Záruka:
2 roky
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
837 mm
Vybavení:
Ride by wire, Bosch Cornering, Bosch 6 IMU Systém APRC (Aprilia Performance Ride Control), který zahrnuje ovládání řízení trakce (ATC), řízení kol (AWC), řízení startování (ALC), tempomat (ACC) a omezovač rychlosti (APL)

399 900 Kč včetně DPH

Chci koupit