Ducati Multistrada V2S

od 433 000 Kč

Cena uvedena včetně 21% DPH

Konfigurátor Parametry

Ducati Multistrada V2 je ve skutečnosti faceliftovaná Multistrada s dvouválcovým motorem objemu 950 ccm. Ducati mění značení svých motorek a po Panigale začala používat tuto logiku rozdělení motorek i Multistrada. Ducati Multistradu 950 čtyři roky po svém uvedení na trh továrna faceliftovala a přejmenovala na Multistradu V2. Nečekejte žádnou výraznou změnu, jde o drobné technické a ergonomické vylepšení Multistrady 950. V nabídce zůstává Multistrada V2 s mechanickým podvozkem Sachs + Kaybaba a Multistrada V2S s elektronicky nastavitelným podvozkem Ducati Skyhook suspension Evo. Ducati Multistrada V2S je dostupná v červené a černé barvě karoserie pouze s litými koly. Cena obou barevných variant Multistrady V2S se liší o 200 EUR: Ducati červená stojí 17 990 EUR, černá Thrilling black 18 290 EUR včetně daně. Ocelové drátěné kola už nejsou v základní nabídce dvouválcových Multistrad, můžete je pořídit v Ducati konfigurátoru jako volitelné příslušenství.

 

Co je v Multistradě V2S nového

V rámci úprav došlo ke snížení celkové váhy motorky o 5 kilo. Na jejím snížení se největší mírou podílí lehčí motor, pár kilo sundaly také nová kola, hliníkové středy brzdových kotoučů nebo zpětná zrcátka původem z Multistrady V4. Díky úpravám se povedlo dostat suchou hmotnost Multistrady V2 těsně pod 200 kilogramů. Na úrovni ergonomie bylo cílem zlepšit nastupování a vystupování z mašiny a pohodlí během jízdy. Ducati upravila sedlo: v přední části je ještě užší a o centimetr nižší, takže byste měli snáze dosáhnout na zem. Rozdíl jednoho výškového centimetru sice není moc, nicméně pokud měříte vnitřní stranu stehna při došlápnutí, už je to rozdíl 40 milimetrů. Pohodlnější jízdní pozici nabídnou větší stupačky původem opět z Multistrady V4. Hlavní roli v tom sehraje jejich pozice, jsou umístěné o 10 milimetrů dál od sedla než u předchozí verze Multistrady 950.

 

Po zeštíhlení dostala ještě nový kabát

Ducati Multistradu V2 poznáte na první pohled podle grafiky na bocích kapotáže. Ostatní změny designu jsou téměř nerozeznatelné. S novým sedlem přibyl lakovaný plast pod ním táhnoucí se k podsedlovce. Nová zrcátka a ráfky z Multistrady V4 jsme už zmiňovali v rámci výčtu vybavení, které snížilo hmotnost. Kromě toho, že jsou lehčí i jinak vypadají. Nové je i uchycení nádobek na brzdovou kapalinu na řídítkách, které už není součástí basterů.  

 

113 koní čeká, až otočíte zápěstím

Uvnitř trubkového rámu zůstává osvědčený motor Testastretta 11°o objemu 937 kubíků. I přes plnění normy Euro 5 nabízí dál svých 113 koní a krouťák 96 newtonmetrů. Obě maximální hodnoty nastupují při stejných otáčkách, jako dosud. Úpravy motoru přinesly nové kryty motoru, ojnice, spojku a vylepšení se dočkala také převodovka- došlo ke změně zpřevodování. Výsledkem jsou ušetřené 2 kilogramy na agregátu, lepší dávkování spojky nebo třeba snazší hledání neutrálu. Tohle všechno si poprvé můžou dopřát i majitelé řidičáku A2 díky variantě Multistrady V2S omezené na výkon 35 kW.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

Převodovka Multistrady V2S je šestistupňová, ve výbavě V2S  je elektronický quickshifter. Řazení nahoru i dolů funguje i bez spojky, tu používáte pouze při rozjezdu. Quickshifter se skládá z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení.  DQS oceníte při sportovní jízdě, vítaným pomocníkem je i v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí

Podvozek je kompletně elektronicky nastavitelný. Stará se o to systém DSS, Ducati Skyhook Suspension. Přední odpružení používá plně nastavitelnou upside-down vidlici o průměru 48 mm. Vzadu je plně stavitelná pružící jednotka Ducati Skyhook Suspension, která pracuje s hliníkovou jednoramennou kyvnou vidlicí. Vepředu i vzadu je dispozici zdvih 170 mm. Multistradu V2S krotí brzdy Brembo Monobloc 4.32 se systémem ABS Bosch 9,1. Vepředu máte k dispozici 2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny. Vzadu 265 mm kotouč brzdí 2 pístkový třmen.. ABS v Multistradě V2S spolupracuje s 6i osou měřící jednotku od Bosch, která měří a vyhodnocuje data náklonu motorky do všech stran, zrychlení a zpomalení. ABS systém díky tomu v reálném čase upravuje konfiguraci intenzity brzdění pro obě nápravy zvlášť. Multistrada V2S má hliníkové ráfky o velikosti 19" vepředu a 17" vzadu. Jsou do nich obuté Pneumatiky Pirelli SCORPION Trail II rozměru 120/70 R19 vpředu a 170/60 R17 vzadu. Tato pneumatika představuje funkční sloučení vlastností pro použití na dvou typech cest: off-road i na silnicích. Silnou stránkou je odolnost a vysoký kilometrový nájezd, prvotřídní je i chování této pneumatiky na mokré vozovce.

 

Správná motorka má svou duši. Multistrada má hned 4

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru už dávno není regulovaný pouze lankem akcelerátoru. Rozsah otevření plynu prochází řídící jednotkou motoru, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici plný výkon 113 hp v jízdním režimu Sport a Touring- rozdíl mezi nimi je v citlivosti odezvy na manipulaci s plynem. Snížený výkon 75 hp je k dispozici v městském režimu Urban a v teréním v režimu Enduro. Díky jízdním režimům se Multistrada dokáže přizpůsobit podmínkám, ve kterých s ní jezdíte. Má sportovní drive a přesné řízení na asfaltu, je komfortní na dlouhé cesty i pro dva jezdce, zábavná v lehkém terénu a snadno ovladatelná ve městě.

 

Hm, vy tedy víte co je to gusto

Ducati safety pack se skládá ze systému ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu a Ducati Traction control. Zatímco ABS zasahuje proti prokluzu při brždění včetně funkce brzdění v náklonu, DTS krotí prokluz při akceleraci. Oba dva systémy mají několik úrovní citlivosti a jezdec je může i kompletně vypnout.

 

Tohle je mašina pro pořádný chlapy, ne pro bambinos

Pozornost je u této mašiny věnována komfortu, oceníte tempomat a Hands-free zapalování. Jízdní parametry zobrazuje plnobarevný 5 '' LCD displej. Jeho konfigurace je variabilní a přizpůsobuje se automaticky v závislosti na světelných podmínkách a podle zvoleného jízdního režimu. Nově tvarované dvoumístné sedlo je 830 mm od země, ve značkovém příslušenství si můžete vybrat jeho vyšší i nižší variantu.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit příplatkovou výbavou. Vybírat můžete z paketů výbavy nebo si zvolit jednotlivé příslušenství od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

 

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
113 hp / 9000 rpm
Točivý moment:
96 Nm / 7750 rpm
Palivový systém:
elektronický systém vstřikování paliva Bosch, Ride-by-wire
Výfuky:
Ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondy
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1,84: 1
Primární převod:
1 = 37/15 2 = 30/17 3 = 28/20 4 = 26/22 5 = 24/23 6 = 23/24
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1 594 mm
Sklon:
25°
Přední odpružení:
Průměr 48 mm, elektronicky ovládaná vidlice – Ducati Skyhook Suspension Evo
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3,00" x 19"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zadní odpružení:
plně nastaviteln pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny 4.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
20 litrů
Suchá hmotnost:
202 kg
Barva motorky:
Červená Ducati, černá Thrilling black
Přístroje:
LCD displej 5“
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
830 mm
Vybavení:
Ostatní: RBW, přepínání jízdních režimů, semiaktivní elektronické odpružení (DSS) EVO, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, přední světlomet s technologií DCL (přisvícení do zatáčky), automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, asistent rozjezdů (VHC), rychlořazení up/down (DQS), tempomat, bezklíčové ovládání

od 433 000 Kč včetně DPH (barva červená)

Chci koupit