Ducati Panigale V2 Troy Bayliss

22 290 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Amore na první pohled co?

 

Bude to lítat, garanzia!

Tahle dvouválcová Ducati Panigale má barevné schéma inspirované Ducati 996 R, na které Troy Bayliss získal svůj první titul mistra světa v roce 2001. 20i leté výročí továrna náležitě oslaví číslovanou sérií Panigale V2 Troy Bayliss, která oproti základní Panigale V2 nabídne semiaktivní podvozek od Öhlins, Lithium ION baterii, titanový závodní tlumič výfuku, pouze jednomístné sedlo a karbonový blatník. V této konfiguraci se celková suchá váha Panigale snížila o 1,5 kila na hodnotu 174,5 kila. Panigale V2 pohání dvouválec Superquadro s maximálním výkonem 155 koní. S touhle mašinou můžete kralovat na okruhu jako Troy. 

 

Neumí vařit, ale kralovat na okruhu zvládá s grácií

 

Výroční série Panigale s prémiovou výbavou

 

158 koní čeká, až otočíte zápěstím

Ducati Panigale V2 Troy Bayliss pohání poslední generace dvouválcového motoru Superqadro s objemem 955 cm³. Maximální výkon Superquadra je 155 koní při 10 750 ot /min a točivý moment 104 Nm při 9 000 ot /min. U Panigale V2 je motor konstrukční součást rámu motorky. Kryt klikové skříně, kryt spojky a jímka jsou vyrobeny z tlakově litého hliníku. Motor Superquadro používá pro klikový hřídel mosazná pouzdra, která jsou mazána tlakovým olejem skrz potrubí uvnitř klikové skříně. To zajišťuje efektivní mazání klikového hřídele a rychlé zpětné získávání oleje díky lalokovému čerpadlu, které - stejně jako u závodních motorů MotoGP - snižuje tlak v plášti ojnice. Čerpadlo, poháněné hřídelí, poháněné ozubeným soukolím, udržuje zónu pouzdra pod písty v kontrolovaném konstantním stavu nízkého tlaku. Tím snižuje odpor, ke kterému dochází při otáčení ojnice při vysokých otáčkách motoru a zajišťuje účinné zpětné získávání oleje. Kompresní poměr motoru je 12,5: 1. Výtlak 955 cm³ je dosažen zdvihem 60,8 mm a vrtáním 100 mm. Otvor 100 mm umožňuje používat velké průměry ventilů: 41,8 mm pro sání a 34 mm pro výfuk. Ventily jsou ovládány desmodromickým systémem s kolébkovými rameny odvozenými ze závodů MotoGP. Ventily jsou ošetřené speciálním povlakem DLC- Diamond-Like Carbon pro snížení tření a zvýšení únavové pevnosti.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Převodovka Panigale V2 Troy Bayliss je šestistupňová. Sekundární pohon je přenášený na zadní nápravu řetězem. Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2 je závodní elektronická rychlospojka, která umožňuje výměny rychlostních stupnů bez použití spojky. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, protože vám umožní posouvat brzdný bod blíž před každou zatáčku.

 

Tohle je motorka pro pořádný chlapy, ne pro bambinos...

Monokokový rám je připevněný přímo k hlavám válců. Funguje taky jako vzduchový box: je v něm zabudovaný nejen vzduchový filtr, ale i těleso škrticí klapky a palivový okruh včetně vstřikovačů.  Vše je utěsněno ocelovým dnem palivové nádrže. Geometrie přední nápravy má sklon 24 °. Vzadu byla oboustranná kyvná vidlice nahrazená hliníkovým jednostranným výkyvným ramenem. Panigale V2 má rozvor 1 436 mm. Rozložení hmotnosti Panigale V2 je 52% na přední a 48% na zadní nápravu. Dosáhnete přesně vyváženého poměru 50/50, jakmile na ni sednete. Vepředu je plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 o průměru 43mm s titanovou povrchovou úpravou. Zadní odpružení Panigale V2 Troy Bayliss obstarává plně nastavitelná pružící jednotka Öhlins TTX36 spojená s jednoramennou kyvnou vidlicí.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek a gumy si v klidu poradí

Panigale V2 Troy Bayliss  krotí brzdový systém Brembo se sportovním vypínatelným systémem ABS Bosch Cornering EVO. Vepředu 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc M4.32 brzdí disky o průměru 320 mm. Na zadním kole je jeden 245 mm kotouč. Nové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso Corsa II kombinují různě tuhé a přilnavé směsi gumy na jednotlivých místech profilu pneumatiky, což přineslo skvělý kompromis možností sportovních výkonů na okruhu s všestranností mašiny na silnici.

 

Na Panigale nejezdíte, Panigale krotíte

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu kontroluje hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu reguluje otevření škrticí klapky a mění nastavení citlivosti také u ostatních elektronických jízdních asistentů. U Panigale V2 Troy Bayliss  si vybíráte  z jízdních režimů RACE, SPORT a STREET.

 

Vybral jste machinna perfetta!

Panigale V2 Troy Bayliss  používá nejmodernější elektroniku založenou na 6-osé inerciální měřící jednotce 6 IMU Bosch, která v reálném čase detekuje úhly veškerého natočení, vybočení, stoupání kola včetně míry zrychlení nebo zpomalení motorky. Balíček elektronických jízdních asistentů se skládá z:

ABS Cornering EVO- ABS s funkcí brzdění v náklonu

Řízení trakce Ducati DTC EVO 2- asistent proti prokluzu trakce zadního kola

Ducati Wheelie Control DWC EVO- asistent proti zvedání předního kola

Motorová brzda EBC EVO- stabilizuje jízdu při agresivním podřazení

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme!

Přední světlomety jsou mimořádně kompaktní díky použití dvou malých modulů LED světel potkávacího a dálkového světla. Světlo pro denní svícení a horní okraj sestavy duálních světlometů vytvářejí „obočí“, moderní punc superbiků Ducati. V zadní části je LED svítilna součástí aerodynamického řešení ocasu motorky, opět podle sportovní tradice Ducati. I směrová světla jsou LED, nepochybně oceníte systém samovypínání směrových světel. Provozní parametry a nastavení jízdních asistentů zobrazuje nový 4,3 " barevný TFT displej. Můžete v něm měnit uživatelské rozhraní pro zobrazované parametry a je skvěle čitelný i ve slunečných dnech.

 

Kdo si ladí, nezlobí...

Ducati Panigale V2 Troy Bayliss  je sice sama o sobě dost horký želízko, poladit se ale dá každá mašina. Pořídit ji můžete Ducati Data Analyzer + GPS. Tento systém zaznamenává kromě času kola také další sekvence dat, jako je míra otevření škrticí klapky, otáčky motoru, vybraný rychlostní stupeň, teplotu motoru, ujetou vzdálenost, a míru zásahů DTC- Ducati Traction Control. Ducati Data Analyzer vám umožní najít a analyzovat nejlepší zajeté kolo na okruhu a díky GPS modulu najdete ideální stopu v každé zatáčce. 

 

Každý je jiný a potřebuje jinou mašinu. Vy tuhle!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Performance můžeš svou novou motorku vybavit o další závodní komponenty. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ji ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor a baterie

Typ:
Dvouválec Superquadro do L
Zdvihový objem:
955 ccm
Vrtání x zdvih:
100 x 60,8 mm
Výkon motoru:
155 hp -114 kW při 10750 ot/min
Točivý moment:
104 Nm při 9000 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
2-1-2-1 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift EVO 2
Poměr:
1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
Primární převod:
poměr 1,77:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo

Podvozek

Rám:
Monocoque hliníkový
Rozvor:
1436 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30, průměr 43mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
5i paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu:
Pirelli DIablo Rosso Corsa II 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
5i paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso Corsa II 180/60 ZR17
Přední brzdy:
2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO

Ostatní

Palivová nádrž:
17 litrů
Suchá hmotnost:
174,5 kg
Barva motorky:
Troy Bayliss 20 anniversary
Záruka:
4 roky
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
835 mm
Vybavení:
jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení, automatické vypínání směrových světel

22 290 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit