Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore

315 900 Kč
Parametry

Limitovaná série endura Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore oslavuje výročí spolupráce továrny Moto Guzzi a ochranného sboru italského prezidenta Reggimento Corazzieri, který používá jejich motorky při ochraně prezidentského konvoje dodnes. Vyrobeno bude pouze 1946 kusů V85 TT Guardia d'Onore. Proč zrovna 1946 kusů? Protože právě v tomto roce spolupráce začala. Na počest výročí 75 let tohoto partnerství je každé enduro Guardia d'Onore V85 TT označeno unikátním výrobním číslem vygravírovaným na představci řídítek.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle...

 

Co je v poslední generaci V85 TT nového

Oblíbené enduro V 85 TT má za sebou rozsáhlejší facelift v sezoně 2021. Změnami v Guzzi reflektovali nejčastější výtky zákazníků první generace této motorky a vylepšili pár detailů, které v součtu rozhodně posunou a zpříjemní používání této mašiny. V rámci úprav motoru na EURO 5 se povedlo zvýšit krouticí moment v nižších a středních otáčkách. Do seznamu jízdních režimů přibyl Sport a Custom, který si můžete nastavit individuálně. Jízdní režimy jsou nově provázané se systémem ABS a kontrolou trakce, stejně jako u Ducati. U původní verze V85 TT ovládaly jízdní režimy pouze průběh otevírání škrticí klapky motoru. Další změnou jsou nové ráfky a bezdušové pneumatiky, které nahradily gumy s duší z předchozí generace V 85 TT.

 

76 koní čeká, až otočíte zápěstím

O pohon Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore se stará vzduchem chlazený dvouválec do V s rozvodem OHV a dvěma ventily na válec. Nic jiného v mašinách z Mandella nečekejte. V rámci úprav motoru na emisní normu EURO 5 továrna optimalizovala zvedání vaček a vahadel, měnili také časování ventilů. S objemem 853 ccm dosahuje motor největší výkon 76 koní při 7 750 ot./min. Maximální točivý moment je 82 Nm při 5 000 ot./min. Motor má titanové sání. Spojka je suchá, převodovka má 6 rychlostních stupňů. S nádrží objemu 23 litrů, což je rekordní hodnota v tomto segmentu motorek vás čeká klidně 500 kilometrů jízdy bez přerušení. Pohon kardanem je další odlišnost, podle které Guzzi spolehlivě poznáte. Největším přínosem tohoto řešení je jeho bezúdržbový provoz. Kardanový hřídel je skrytý v odlitku pravého kyvného ramene zadní nápravy.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Odpružení se zdvihy 170 mm na přední i zadní nápravě a pletené kola: 17” vepředu a 19” vzadu vyžehlí jakýkoli terén. Vepředu je stavitelná vidlice o průměru 41 mm, zadní tlumič Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore je na pravém ramenu zadní nápravy, ve které je kardanový hřídel. Tlumič je umístěný v praktické poloze: nastavení tuhosti a předpětí máte těsně po ruce. Brzdy krotí dvoukanálový systém Continental ABS, vepředu radiální 4-pístkové třmeny Brembo s protilehlými pístky brzdí dva nerezové kotouče o průměru 320 mm, vzadu jeden kotouč o průměru 260 mm.

 

Okresky si dává k snídani, serpentiny k obědu offroadové ježdění k večeři

Nasadíte přilbu a rukavice. Zbývá už jen zvednout nohy ze země a vychutnat si jízdu kamkoli. Enduro Moto Guzzi V85 TT Guardia d'Onore nabízí díky systému Ride by wire 5 různých jízdní režimy: ROAD: asfaltový režim. RAIN: pro případ snížené přilnavosti. OFFROAD: terénní režim.  SPORT: sportovní režim a nastavitelný režim CUSTOM. Jízdní režimy jsou nově provázané se systémem ABS a kontrolou trakce. Sedadlo nabízí dostatek pohodlí pro 2 jezdce, v zadním a bočních kufrech z originálního příslušenství odvezete všechno, co potřebujete. S řadou originálních doplňků navržených, vyvinutých a vyrobených společností Moto Guzzi, můžete přizpůsobit své V85 TT podle gusta.

 

Hm, vy tedy víte co je to gusto, signore!

Na jednoduchosti ovládání V85 TT má podíl také displej a řídítka. Ovládací prvky jsou částečně skryté za chrániči rukou, všechny jsou snadno přístupné. Tempomat můžete aktivovat pomocí jediného tlačítka, které současně umožňuje snížit nebo zvýšit nastavenou rychlost. Udržení konstantní rychlosti na dlouhých dálnicích nebylo nikdy snazší, už vám jen stačí se soustředit na radost z jízdy. Digitální 4,3” TFT displej je vysoce jasný, s vysokým rozlišením a zobrazuje všechny informace o jízdě. Kromě klasických dat, jako je rychlost, otáčky, vzdálenost a čas, zobrazuje také používanou rychlost, teplotu vzduchu, hladinu paliva, průměrnou a okamžitou spotřebu a zvolený režim jízdy. Jízdní parametry jsou na displeji vždy dobře čitelné. Sytost pozadí panelu a barva znaků se nastavuje automaticky díky integrovanému světelnému senzoru. V přístrojové desce je port USB pro dobíjení jakéhokoli elektronického zařízení. Pokud vám jeden nestačí, řešení je instalace druhého USB portu pod sedadlo. Jako volitelné příslušenství můžete přikoupit multimediální platformu MOTO GUZZI MIA. Díky ní připojíte Váš smartphone k enduru. Propojení smartphonu vám umožní poslouchat za jízdy hudbu, přijímat hovory, používat navigaci a další fuknce.

 

Detaily, podle kterých poznáte enduro V85 TT Guardia d'Onore

Výroční limitovanou sérii Guzzi V85 TT Guardia d'Onore poznáte podle černé barvy karoserie. Ve standartní výbavě má navíc centrální stojan, přídavná LED světla, padací rám motoru a větší touringový plexištít. Díky tvaru předních full LED světel se této Guzzi říká brejlovec. Tvarově jsou přední i zadní světla kruhová, obě mají zajímavé detaily. Vepředu jsou dva vedle sebe posazené světlomety, které fungují jako potkávací a dálkové světlomety, jsou spojené centrálně umístěným logem Moto Guzzi.  Stylizovaný orel, který slouží dvojí funkci: polohové světlo během noční jízdy (výkon asi 2W) a DRL (Day Running Light) při denním jízdě s výkonem asi 9W. Přední světlomet Moto Guzzi V85 TT je připevněný k nosné konstrukci přístrojové desky rámem z ocelových trubek. Zadní světlo  vytváří 3D efekt, který připomíná plamennou stopu motoru tryskových stíhaček. Příjemnou vychytávkou na kterou si určitě rychle zvyknete: blikání směrových světel se samočinně zruší.

50-100hp

Motor

Typ:
Dvouválec do V, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
853 ccm
Vrtání x zdvih:
84 x 77 mm
Výkon motoru:
76 HP při 7 500 ot./min
Točivý moment:
82 Nm při 5 000 ot./min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
kardanová hřídel
Spojka:
suchá

Podvozek

Rám:
ocelový trubkový
Přední odpružení:
hydraulická teleskopická vidlice průměr 41 mm se stavitelnou tuhostí a předpětím pružiny
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
ocelové drátěné kolo 19”
Přední pneu:
19” 110/80
Zadní odpružení:
Oboustranná kyvná vidlice s bočním tlumičem, stavitelná tuhost a předpětí pružiny
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
ocelové drátěné kolo 17"
Zadní pneu:
17” 150/70
Přední brzdy:
Dva nerezové kotouče průměr 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo
Zadní brzdy:
Nerezový disk průměr 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen

Ostatní

Palivová nádrž:
23 litrů
Suchá hmotnost:
209 kg
Barva motorky:
Guardia d'Onore
Přístroje:
TFT displej
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
830 mm
Vybavení:
LED světla, 5 jízdních režimů (Street, Sport, Rain, Offroad, Custom), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt pod motorem, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, dvoukanálové ABS, centrální stojan, touringový plexištít, přídavná světla, padací rám

315 900 Kč včetně DPH

Chci koupit